Latias Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jotun og Lættis: Dere to må jinxe? Ja, det må vi. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jotun og Lættis: Dere to må jinxe? Ja, det må vi. Pfft, jeg un-jinxa dere med den kommentaren. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Liverpool er ganske oppskrytt. Tipper følgende ved sesongslutt: 1. Chelsea 2. United 3. Arsenal 4. City 5. Liverpool EDIT: Æsj, skulle aldri ha sagt det der. :!: Bytt om 1. og 2. plassen så er vi fornøyd :-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Jotun og Lættis: Dere to må jinxe? Ja, det må vi. Pfft, jeg un-jinxa dere med den kommentaren. La oss prøve en gang til (om Pool scorer nå, så legger jeg jinxe-karrieren på hylla): Liverpool får nok ikke en topp-plassering i år. Tror nok at Villa scorer et par mål til. salomo: Fire år på rad blir tøft. Spesielt uten Ronaldo. Endret 24. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Haha, koser ræva av meg rett å slett Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Der går verdens beste supportere ja. You'll never walk home alone early! Endret 24. august 2009 av Jotun Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hahah, uff har nesten litt vondt av dem...not... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ser ikke helt vitsen med å feire. De vinner jo uansett til slutt. Skjønner du hvorfor jeg feiret nå? Går bra med fire tilleggsminutter. Liverpool scorer aldri to til uansett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Eg leeeeeeeeeeeeer!! Herlig kjempet av Villa Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 "Very unlucky for Steven Gerrard, diving in the penalty area... giving the penalty away." Lo litt av denne fra kommentatoren. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Konge ! Det betyr lykke å ikke se 2. omgang =) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Sjeleglad vi ikke kjøpte Masche eller Lucas. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Etter at jeg sovnet et par timer på soffaen gikk jeg på dataen. Og fikk pluttselig se at Villa slo Liverpool. Gjett om det gjorde seg da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Sjeleglad vi ikke kjøpte Masche eller Lucas. Tror nok Lucas hadde utviklet seg til å bli en fantastisk spiller, om vi hadde hatt han. Vi er bedre på å få frem unge talenter. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Høres dumt ut når det kommer fra meg, som har vært utestengt ørten ganger for provokasjon i LFC campen, men jeg syntes egentlig vi skulle vært litt ålrighte og vært stille i kveld. Syntes ikke LFc supporterne her inne er spesiellt rævsekker når vi taper kontra hva vi ofte er motsatt. Show some respect, vi tapte mot Burnley på Onsdag og med noen få untak var det helt stille i Anfield tråden Gnatt og stakkars RBK, de er det virkelig vondt av! Benzema ser helt syk ut, synd vi ikke fikk fingrene våre på han. Hadde SAF vært litt mer generøs med pengesekken tidligere, hadde han nok vært rød tror jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Så lenge det holdes i denne tråden er det jo tilgivelig, å etter Burnley kampen er det jævlig godt å se! Selv om Villa er mange hakk bedre enn dem. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg er litt lettet over at noen marginer går mot Liverpool igjen, det skjedde ikke alt for ofte forrige sesong. Dette er vel også den første store tabben fra Gerrard på hvor mange år egentlig? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Deilig med (et nytt) Liverpool-tap. Hahaha, også såpass drøye sifre. Det kunne ikke gått bedre med tanke på Fantasy PL heller. Nei, nå er jeg en forferdelig fornøyd fyr Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jaja. Det kommer alltids en neste sesong! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jaja. Det kommer alltids en neste sesong! Å hver sommer er jo midtbanen verdens beste... Rart hvordan årstidene påvirker det laget. Kan det være influensa ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå