Jotun Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Klassespiller men en dritt. Han blandede følelser. SAF kan muligens få skikk på oppførselen, og det kan jo selvsagt ha forbedret seg de siste årene. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Vil ikke ha Robben i United. Han er altfor egoistisk, og mistet plassen sin i Real på grunn av det. Han er mer egoistisk enn Ronaldo, uten å ha evnene som tillater det. Hvorfor noen vil ha Sneijder skjønner jeg virkelig ikke, hvor skal han spille? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hvis dere mener det der er et slag bør dere forsiktige så dere ikke kommer opp i bråk, da tror jeg dere kan få dere en heftig reality-check. Hahaha. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Vil ikke ha Robben i United. Han er altfor egoistisk, og mistet plassen sin i Real på grunn av det. Han er mer egoistisk enn Ronaldo, uten å ha evnene som tillater det. Hvorfor noen vil ha Sneijder skjønner jeg virkelig ikke, hvor skal han spille? Eeh, sentralt? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 United spiller 4-4-2, vil du virkelig bruke han sentralt der? I Real Madrid blir han brukt som ving, selv om han ikke passer til det, fordi de ikke tør å bruke han sentralt. Sneijder har alltid prestert klart best med to sentrale spillere bak seg, enten som offensiv midtbane eller hengende spiss. Dette kan vi ikke tilby han i United. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 United spiller 4-4-2, vil du virkelig bruke han sentralt der? I Real Madrid blir han brukt som ving, selv om han ikke passer til det, fordi de ikke tør å bruke han sentralt. Sneijder har alltid prestert klart best med to sentrale spillere bak seg, enten som offensiv midtbane eller hengende spiss. Dette kan vi ikke tilby han i United. Stemmer egentlig dette, I Sneijder sin forste sesong hvor han var veldig bra spilte han ofte sammen med Guti og Diarra. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Saha er et annet eksempel da. Saha hadde bare tre små skader i Fulham, før han gikk til United. I United hadde han over 20 skader av ymse slag. Kan ikke sammenlignes. Ja vel. Men: - Vi fryktet før vi signerte han at han kanskje kom til å slite med skader. En spiller som Saha, som er bygget for fart, vil alltid ha problemer med det. ... Link. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ellers takk, sier jeg. Will say no more. Hvorfor ikke? Gi meg noen argumenter. Han er kronisk skadet. Nei takk. Og det var ikke Owen? Hvordan klarer du å trekke inn Owen her? Begge to har vært plaget med skader, men Owen har bevist at dette har gitt seg med årene, og at han er virkelig en klassespiller. Ellers takk, sier jeg. Will say no more. Hvorfor ikke? Gi meg noen argumenter. Han er kronisk skadet. Nei takk. Og det var ikke Owen? Nei. Vil ikke ha Robben i United. Han er altfor egoistisk, og mistet plassen sin i Real på grunn av det. Han er mer egoistisk enn Ronaldo, uten å ha evnene som tillater det. Hvorfor noen vil ha Sneijder skjønner jeg virkelig ikke, hvor skal han spille? Eeh, sentralt? FAENSATAN .er så mange quoter at jeg ikke skjønner en dritt Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Håper lett på Robben for 100-150 mill. Klassespiller som gjør magiske ting helt på egenhånd. Giggsy drar på årene og spiller vel helst sentralt. Av vinger sitter vi vel igjen med Nani og Valencia, og en Robben som spilte halvparten av kampene hadde ikke gjort meg noe. Robben er 25 år, samtidig føler jeg han har spilt på toppnivå i 10 år. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Håper lett på Robben for 100-150 mill. Klassespiller som gjør magiske ting helt på egenhånd. Giggsy drar på årene og spiller vel helst sentralt. Av vinger sitter vi vel igjen med Nani og Valencia, og en Robben som spilte halvparten av kampene hadde ikke gjort meg noe. Robben er 25 år, samtidig føler jeg han har spilt på toppnivå i 10 år. hva med Park, Tosic og Obertan? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Park er i beste tilfelle squadspiller, mens Tosic og (spesielt) Obertan har en del igjen til de i det hele tatt er i nærheten av førstelaget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Tosic og Obertan må jo bli vant med spillerstilen først, og få mer erfaring. Og Park er ikke akkurat verdens mest effektive ving, så vi kunne trengt en ny spiller. Selv om Robben er dritgod, så har han noen dårlige sider også (pluss at han ofte er skadet). Personlig vil jeg ikke like å ha han i klubben. Vi skulle ha hentet Ribery/Benzema. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hvis dere mener det der er et slag bør dere forsiktige så dere ikke kommer opp i bråk, da tror jeg dere kan få dere en heftig reality-check. Hehe, moroklumpen Dessuten jeg skrev jo at det ser ut som Ergo jeg er ikke helt sikker, kan ikke uttale særlig når kvalitet på videoen er såpass dårlig. Men jeg mener å se en uvanlig bevegelse der, tør ikke å være helt sikker Vil nok ikke reagere hvis han ikke får straffe, ei heller om han får det, det er opp til FA. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jatakk til Robben, for min del driter jeg i skadehistorikken hans, vi trenger en klassewing, selv om (kanskje/muligens) Nani slår imellom, noe jeg ikke har tro på, ja han hadde en bra kamp mot wigan... er det tynt på den plassen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Takk for video Poeng. FA kommer ikke til å straffe Vida, det føler jeg meg helt sikker på. Jeg har vært røffere med idiotkjærringer på byen enn det der uten å få reaksjoner liksom. Rodallega oppfører seg som en jævla pingle, for så vondt kan det ikke ha gjort. Når man blir holdt igjen av Howard Webb by the way, da er man ufattelig svak da. Heldigvis egentlig, for Vidic hadde lett åpnet en boks juling om gangsterwannaben hadde kommet for nær. Da hadde vi mistet serberen lengre enn som så... Jeg hadde for øvrig gjerne ofret Vidic i en halv sesong om han hadde grisebanka Tevez sikkelig. Når jeg fantaserer (små-sover, hører på musikk feks) om å være fotballspiller drømmer jeg (Kaptein, Roy Keane type bare med evig skills) om slåss i sluttminuttene mot bitre Pools eller citizens etter at United har vunnet med tennissifre. Åhh, det hadde vært digg det. Han Tottenham supporterens forsøkte seg på Lampard for noen år sida, det er litt sånn jeg drømmer om men ikke helt tør. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Vet at FA er i mot United, men hvis Vidic får karantene for det, så begynner jeg å le. Mange verre ting som ikke har blitt straffet før. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Regner med at folket setter seg ned å ser serie åpningen til Solskjærs gutter kl. 20.00 på viasat sport. Hadde egentlig planer om å se Liverpool - Villa kampen, men kjører heller United reservene mot Bolton Endret 24. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Det var da fælt så mange som snakker om Robben her da. Er han linket til dere, eller er det bare noe dere drømmer om fordi Real vil selge? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Robben kan bli der han er for min del, må jo legge ut puter over hele gressmatta hvis han skal spille sånn at han ikke skader seg når han legger seg ned... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Regner med at folket setter seg ned å ser serie åpningen til Solskjærs gutter kl. 20.00 på viasat sport. Hadde egentlig planer om å se Liverpool - Villa kampen, men kjører heller United reservene mot Bolton Jeg har ikke venta siden slutten av mai for å se reservelaget spille. Ser heller Pool-Villa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå