RyanReynolds Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ser ut som Alan Smith sin tid i Manchester United er over. Manutd.com Sky Sports Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Drakta har kommet på posten hvertfall, wuhu 9193908[/snapback] Hvor bestilte du fra... 9193956[/snapback] United.no Hentet drakta nå, jævlig stilig. Synd den ikke har PL-emblem på sidene, slik som i England. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du bestilte ikke med PL-emblem? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ser ut som Alan Smith sin tid i Manchester United er over. Manutd.com Sky Sports 9194362[/snapback] Vil for alltid huske måten han avsluttet et av de beste angrepene jeg har sett. Målet mot Roma var nydelig. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) United.no Hentet drakta nå, jævlig stilig. Synd den ikke har PL-emblem på sidene, slik som i England. 9194579[/snapback] Det velger du jo selv. Hvis du ikke fikk PL-emblem på sidene så glemte du å bestille det. Jeg sørger bestandig for å ta med PL-emblem når jeg bestiller. Det du kan gjøre er å bestille PL-emblem nå. Eneste minuset er at du må stryke det på selv eller noe sånt. Hvordan er drakta? Stor eller liten for størrelsen? Hvis du forstår hva jeg mener. Vil for alltid huske måten han avsluttet et av de beste angrepene jeg har sett. Målet mot Roma var nydelig. 9194743[/snapback] Jepp, er nok ingen som kommer til å glemme målet hans mot AS Roma. Helt sinnsykt bra angrep og en bra avslutning av Smith. Jeg er ikke Alan Smith's største fan. Da han spilte spiss i United gjorde han det som regel bra. I alle fall da han først kom til United. Men da han spilte midtbane var han ikke så god, men så er ikke det posisjonen hans. Lykke til i Newcastle. Endret 2. august 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) veldig veldig synd det med smith, synes han er en enorm avslutter bare han får spille sin posisjon og spilt noen kamper. Han kan og score utrolige mål på distanse, håper han får en flott fortsettelse på karrieren i Newcastle. Utenom i kampene mot oss og så lenge de ikke tar fra oss seriegullet men det tviler jeg på at de klarer denne sesongen, men newcastle begynner å bygge ett sterkt lag, så tror de kan kjempe om 4-5 plassen. EDIT: - United sikrer seg 9-åring Endret 2. august 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) - United sikrer seg 9-åring 9194978[/snapback] Postet en side tilbake, men fy faen for en gutt han var. Ekstrem teknikk! Endret 2. august 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du bestilte ikke med PL-emblem? 9194670[/snapback] Oppdaget det nå, visste ikke at man måtte bestille det med, trodde det fulgte med, skitt au. Drakta er litt stor for størrelsen, bestilte M. Var 178 cm. Jeg er ca. det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Den var ny for meg, det tenkte jeg ikke på når jeg bestilte, ja ja... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Er ikke det toppet forsvar, med unntak av Neville? Det var vel dette forsvaret dere vant serien med nå sist? Ser ut som dere skal slite i år. 9189741[/snapback] Vi skal slite fordi de har en dårlig dag mot et godt lag? Neppe. Dessuten er det ikke mye logikk i at forsvaret som vant seriegullet forrige sesong, pluttselig skal begynne å suge denne sesongen. Endret 2. august 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Og, hvorfor i all verden skal vi slite i år når, som du selv sier, dette forsvaret var bra nok for gull i fjor? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Og, hvorfor i all verden skal vi slite i år når, som du selv sier, dette forsvaret var bra nok for gull i fjor? 9195280[/snapback] Fordi han tenker med håpet sitt og ikke med hjernen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Viasat Sport2 sender heldigvis kampen mot Doncaster fredag, KO. 20:00. SAF har uttalt at Hargreaves og Anderson blir involvert i kommende to kamper, Doncaster fredag og Peterborough på lørdag. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 West Ham set to agree Tevez deal Endelig Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) West Ham set to agree Tevez deal Endelig 9196533[/snapback] Jeg visste han kom før seriestarten Da har vi solgt for nesten 20 mill pund, jeg er fornøyd. Endret 2. august 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 West Ham set to agree Tevez deal Endelig 9196533[/snapback] Herlig nytt. Selv om jeg var sikker på at han kom er det godt at det endelig er på plass. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Herlig å høre. Gleder meg til å se han og Rooney. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 er litt skeptisk til kilden, verken manutd.com eller united.no har sakt noe ennå.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 BBC er vel heller en av de mer seriøse kildene man skulle kunne få, med unntak av de offisielle sidene til United. Etter at Rossi ble solgt var jeg ikke i tvil om at Tevez kom før seriestarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå