Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
United.no :)

 

Hentet drakta nå, jævlig stilig. Synd den ikke har PL-emblem på sidene, slik som i England.

9194579[/snapback]

 

Det velger du jo selv. Hvis du ikke fikk PL-emblem på sidene så glemte du å bestille det. Jeg sørger bestandig for å ta med PL-emblem når jeg bestiller. :cool:

Det du kan gjøre er å bestille PL-emblem nå. Eneste minuset er at du må stryke det på selv eller noe sånt.

 

Hvordan er drakta? Stor eller liten for størrelsen? Hvis du forstår hva jeg mener.

 

Vil for alltid huske måten han avsluttet et av de beste angrepene jeg har sett.

 

Målet mot Roma var nydelig.

9194743[/snapback]

 

Jepp, er nok ingen som kommer til å glemme målet hans mot AS Roma. Helt sinnsykt bra angrep og en bra avslutning av Smith. Jeg er ikke Alan Smith's største fan. Da han spilte spiss i United gjorde han det som regel bra. I alle fall da han først kom til United. Men da han spilte midtbane var han ikke så god, men så er ikke det posisjonen hans.

 

Lykke til i Newcastle.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

veldig veldig synd det med smith, synes han er en enorm avslutter bare han får spille sin posisjon og spilt noen kamper. Han kan og score utrolige mål på distanse, håper han får en flott fortsettelse på karrieren i Newcastle. Utenom i kampene mot oss og så lenge de ikke tar fra oss seriegullet :) men det tviler jeg på at de klarer denne sesongen, men newcastle begynner å bygge ett sterkt lag, så tror de kan kjempe om 4-5 plassen.

 

EDIT: - United sikrer seg 9-åring

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Er ikke det toppet forsvar, med unntak av Neville? Det var vel dette forsvaret dere vant serien med nå sist? Ser ut som dere skal slite i år.

9189741[/snapback]

Vi skal slite fordi de har en dårlig dag mot et godt lag? Neppe. Dessuten er det ikke mye logikk i at forsvaret som vant seriegullet forrige sesong, pluttselig skal begynne å suge denne sesongen.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...