Ol'H Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Kjenner vi FA rett blir det vel en flott utestengelse. Edit: Dette uten å ha sett noe som helst slags klipp. Endret 24. august 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Er det en som skal straffes er det Rodallega for filming og det å nesten sette en albue i trynet på Webb. Det er ikke noe slag fra Vidic at all. Bare en liten push med armen. Om han i det hele tatt er nær da. Men kjenner jeg FA rett lar de ikke denne sjansen til å straffe en United-spiller gå fra seg. Jeg er så ekstremt lei av denne heksejakten de bedriver på United. Video Endret 24. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Tre kamper, og avgjørelsen blir tatt på fredag, sånn at han mister Arsenal-kampen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ser jo ut som at han frika til ham Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Det var mye enklere å se på TV, men det er et helt tydelig slag (selv om det ikke er spesielt hardt). De var vel i litt 'klammeri' i forkant av den situasjonen også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ser vi linkes til Robben av Marca, hva tycks? Personlig er Robben av mine favorittspillere utenfor United, men nå håper jeg virkelig vi lar være å hente han. Et kjøp av Robben vil utvilsomt føre til en benktilværelse for Nani og jeg har troen på at Nani kan spille en fantastisk sesong hvis han får spille fast. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ser jo ut som at han frika til ham Det var mye enklere å se på TV, men det er et helt tydelig slag (selv om det ikke er spesielt hardt). De var vel i litt 'klammeri' i forkant av den situasjonen også. Hvis dere mener det der er et slag bør dere forsiktige så dere ikke kommer opp i bråk, da tror jeg dere kan få dere en heftig reality-check. Ser vi linkes til Robben av Marca, hva tycks? Personlig er Robben av mine favorittspillere utenfor United, men nå håper jeg virkelig vi lar være å hente han. Et kjøp av Robben vil utvilsomt føre til en benktilværelse for Nani og jeg har troen på at Nani kan spille en fantastisk sesong hvis han får spille fast. Sier ikke neitakk til Robben for 190mill. Endret 24. august 2009 av Points Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ellers takk, sier jeg. Will say no more. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Sier hverken nei til Robben eller Sneijder i United, spessielt nå som begge mest sannsynlig blir solgt til en billig penge. Begge er kvalitetspillere, men jeg håper aller helst at vi ser en Sneijder i United drakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ellers takk, sier jeg. Will say no more. Hvorfor ikke? Gi meg noen argumenter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ellers takk, sier jeg. Will say no more. Hvorfor ikke? Gi meg noen argumenter. Han er kronisk skadet. Nei takk. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hvis Vidic blir straffet kan det bli noen nervøse kamper framover. Rio er skadet, Evans trenger kanskje operasjon, Brown og Neville er nylig blitt friske igjen, og Carthart er vel også skadet? Det betyr at vi med maks uflaks må stille med noe ala Neville (Fabio) - Brown- O'Shea - Evra. Det er fortsatt ganske solid, men to av fire mangler kamptrening, i tillegg er Foster ganske uerfaren. Jeg tror ikke dette scenarioet blir virkelig, da det sikkert tar litt tid før en eventuell straff blir ilagt, slik at Rio forhåpentligvis blir frist ganske snart. I tillegg kan kanskje Evans sin operasjon utsettes litt, og Brown og Neville få litt mer kamptrening. Litt off topic: Hvor sannsynlig tror dere det er at sjeikene trekker seg ut, eller eventuelt stenger pengekranen, hvis de ikke opplever den suksessen de forventer etter x antall år? Hvis dette en gang skulle skje vil jo City ha massive problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ellers takk, sier jeg. Will say no more. Hvorfor ikke? Gi meg noen argumenter. Han er kronisk skadet. Nei takk. Og det var ikke Owen? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Og det var ikke Owen? Hva var prislappen på Owen igjen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ellers takk, sier jeg. Will say no more. Hvorfor ikke? Gi meg noen argumenter. Han er kronisk skadet. Nei takk. Og det var ikke Owen? Hvordan klarer du å trekke inn Owen her? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Saha er et annet eksempel da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Saha er et annet eksempel da. Saha hadde bare tre små skader i Fulham, før han gikk til United. I United hadde han over 20 skader av ymse slag. Kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Noen som har skadehistorikk på Robben i RM-trøya? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ellers takk, sier jeg. Will say no more. Hvorfor ikke? Gi meg noen argumenter. Han er kronisk skadet. Nei takk. Og det var ikke Owen? Nei. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Har ingenting imot å få Robben. Klassespiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå