Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en som skal straffes er det Rodallega for filming og det å nesten sette en albue i trynet på Webb. Det er ikke noe slag fra Vidic at all. Bare en liten push med armen. Om han i det hele tatt er nær da.

Men kjenner jeg FA rett lar de ikke denne sjansen til å straffe en United-spiller gå fra seg. Jeg er så ekstremt lei av denne heksejakten de bedriver på United.

Video

Endret av Points
Lenke til kommentar

Ser vi linkes til Robben av Marca, hva tycks? Personlig er Robben av mine favorittspillere utenfor United, men nå håper jeg virkelig vi lar være å hente han. Et kjøp av Robben vil utvilsomt føre til en benktilværelse for Nani og jeg har troen på at Nani kan spille en fantastisk sesong hvis han får spille fast.

Lenke til kommentar
Ser jo ut som at han frika til ham

Det var mye enklere å se på TV, men det er et helt tydelig slag (selv om det ikke er spesielt hardt). De var vel i litt 'klammeri' i forkant av den situasjonen også.

Hvis dere mener det der er et slag bør dere forsiktige så dere ikke kommer opp i bråk, da tror jeg dere kan få dere en heftig reality-check.

Ser vi linkes til Robben av Marca, hva tycks? Personlig er Robben av mine favorittspillere utenfor United, men nå håper jeg virkelig vi lar være å hente han. Et kjøp av Robben vil utvilsomt føre til en benktilværelse for Nani og jeg har troen på at Nani kan spille en fantastisk sesong hvis han får spille fast.

Sier ikke neitakk til Robben for 190mill.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Hvis Vidic blir straffet kan det bli noen nervøse kamper framover. Rio er skadet, Evans trenger kanskje operasjon, Brown og Neville er nylig blitt friske igjen, og Carthart er vel også skadet? Det betyr at vi med maks uflaks må stille med noe ala Neville (Fabio) - Brown- O'Shea - Evra. Det er fortsatt ganske solid, men to av fire mangler kamptrening, i tillegg er Foster ganske uerfaren.

Jeg tror ikke dette scenarioet blir virkelig, da det sikkert tar litt tid før en eventuell straff blir ilagt, slik at Rio forhåpentligvis blir frist ganske snart. I tillegg kan kanskje Evans sin operasjon utsettes litt, og Brown og Neville få litt mer kamptrening.

Litt off topic: Hvor sannsynlig tror dere det er at sjeikene trekker seg ut, eller eventuelt stenger pengekranen, hvis de ikke opplever den suksessen de forventer etter x antall år? Hvis dette en gang skulle skje vil jo City ha massive problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...