Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pipekonsert? Kommer til å bli pipekonsert som dere aldri før har hørt det skal jeg si dere...og jeg lover å bidra.

Vet ikke jeg. Publikumet på Old Trafford kommer vel til å klappe for fisken...

Helt ekstremt hvor lite respekt man får fra City. De burde skjønt at man kommer lengre med lit ydmykhet.

Uansett om City vinner PL innen noen år, vil det ikke bety noe som helst. Akkuratt som med Cfc. Trofeene deres er ikke verd en dritt. Våre, Arsenal og Liverpool sine derimot, det er ekte trofeer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg håper Tevez får pipekonsert mot seg når han kommer på OT, fy faen den jævla kødden der kan pelle seg til helvette.

ååååå så sinna :)

Hvofor bry seg? Jeg driter i hva han enn skulle finne på, men er litt flau over at vi har hatt han i klubben så lenge. Glad jeg aldri en av de som elsket han.

Lenke til kommentar

Hvorfor bry seg? Har du tenkt på all den støtten han fikk fra oss på de to årene og inkl. at fansen ropte at vi måtte signere han.

Man blir provosert når man ser han sine intervjuer, de er så idiotiske dumme at du har lyst til å klype deg i balla for å sjekke om det er sant.

Lenke til kommentar

Denne var visst populær på pubene før serieåpningen. Skal ikke se bort fra at den går et par ganger når han kommer tilbake:

"Who's that twat from Argentina?

Who's that money grabbing whore?

Carlos Tevez is his name,

and he hasn`t got a brain,

and he wont be winning trophies anymore!"

Lenke til kommentar

Usj. City skal ALDRI, og jeg mener ALDRI vinne PL. Det verste jeg vet er klubber som skal kjøpe så mange flotte navn som mulig. Det er derimot mye vanskeligere enn som så, og mannen som skal "arkitektere" et slikt lag må være meget kompetent for å få det til.

Deilig med en 0-5 seier over Wigan. Det blir spennende nå til helga når vi tar imot Arsenal. Har ikke noe til overs for den klubben. Håper vi tar 3 poeng, men det blir vanskelig. Arsenal åpner nok en gang sesongen meget sterkt, men vi får håpe at 0-5 seieren på lørdag var et forvarsel om at vi begynner å komme i siget. I fjor tapte vi dog begge kampene mot "The Gunners", men vant PL for det. Så er ikke meg imot om det gjentar seg dette året, men jo flere 3-poengere, jo bedre. Spesielt mot lag som Arsenal.

Noen som skal ned å se kampen?

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...