Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vi har levd på SAF og Co92 en god stund nå. Jeg vil ha en manager som tenker nytt, da særlig på overgangsmarkedet. Hvilket retning jeg vil at klubben skal ta vet jeg ikke, men jeg tørster virkelig etter noe nytt nå. Og det er da heller ikke sånn at jeg ønsker SAF sparket, men heller det at jeg gleder meg til vi får en ny manager selv om jeg antageligvis feller en tåre den dagen SAF gir seg.

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å tenke slik. Vi har vunnet 3 ligamesterskap på rad med Ferguson, og jeg tror vi vinner igjen. Jeg gruer meg som et helvete til den dagen Ferguson legger opp. Han er verdens beste manager gjennom tidene. Uansett hvem som følger på så blir det dårligere enn SAF. Å endre kurs når alt går så bra som det gjør virker merkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Fikk en samtale av venn på mobilen. 5-0 til United. 2 Rooney, 1 Owen, 1 Berbatov og en til han ikke husket. JEG VISSTE DET VAR NANI!

En han ikke husket faktisk, imponerende.

Lenke til kommentar

Herlig med en opptur. Har ikke vært hjemme, så fikk ikke sett kampen. Men skal helt klart se andre omgang i reprise (fikk høre at første omgang var mye sliting). :) Det beste er helt klart at vi får fire mål av spissene. Håper dette var det som skulle til for å få dem til å score mål fremover. Rooney pleier i disse tider å score mål pr. kamp, så ser ganske lyst ut dette her. Også flott å se Vidic tilbake. :w00t: Nå må laget holde hodet kaldt, for vi har tre tøffe PL-kamper nå (Arsenal H, Tottenham B og City H). Seks poeng på disse kampene, og vi er på 12 poeng etter seks kamper. Mye bedre enn de to siste sesongene. :)

 

Eneste jeg lurer på, er hvorfor vi ikke spilte med et slikt lag mot Burnley. Hvorfor starte med Park og Anderson på kantene? Vi spiller ikke en knalltøff bortekamp i CL, så det der var idiotiske greier. :wallbash:

Lenke til kommentar

Gledelig! Nøt virkelig oppdateringen underveis. Spesiellt gledelig er det at Nani og Berbatov stepper up og ordner biff!

 

Måtte jobbe i dag så har verken sett kampen (målene har man selvsagt sett i etterkant dog) eller reasksjonene her inne.

 

Registrerer for øvrig at SAF plasserte Carrick på tribunen, en avgjørelse jeg appluderer. Sir. Alex gjorde helt rett i å utelate Carrick fra Birminingham kampen og han gjorde helt rett i å gjøre på nytt. Tydeligvis ser han det samme som mange av oss andre - Carrick leverer ikke. Vil bli meget skuffet om sistnevnte blir å se i troppen neste helg, det har han ikke fortjent.

 

God helg og til lykke med dagen alle red devils der ute :D

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...