Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Bedre til å praktisere dobbeltmoral, bedre på langskudd, mer målfarlig osv, hakket bak altså. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Håper Anderson finner tilbake til god formen og at SAF bruker han riktig, sentralt, ikkje kant-ish.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Bedre til å praktisere dobbeltmoral, bedre på langskudd, mer målfarlig osv, hakket bak altså. Bedre på langskudd? Den må du nok revurdere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Gerrard er da minst et par hakk kvassere enn Carrick på langskudd. Trilleballene til Carrick er ikke så veldig imponerende synest eg. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) FAEN så glad jeg er for at det endeligt løsnet, og på den måten at spissene scorte, Foster står veldig bra, Berbatov viser klasse, Rooney gir aldri opp og fortsetter å prøve isteden for å bli frustrert, Owen scoring og Nani fortsetter å imponere. Håper dette fortsetter mot Arsenal, vinner vi den kampen har vi plutseligt fått en veldig god begynnelse på sesongen. nice! Endret 23. august 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Bedre til å praktisere dobbeltmoral, bedre på langskudd, mer målfarlig osv, hakket bak altså. Bedre på langskudd? Den må du nok revurdere. Nei, jeg har nok selvinnsikt til å innrømme at Captain Fantastic er bedre på langskudd. Prove me wrong. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Eh, døgnet spilte meg et lite puss. Jeg er selvsagt enig i at Gerrard er en bedre skytter. Misfortod deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Hvordan var det mulig å misforstå meg der? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Han trodde nok at du fortsatt snakket om Carrick. Der han failet litt var delen med dobbeltmoral, burde vært nok å forstå at det er snakk om Gerrard. We all make mistakes. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Gerrard grenser jo nesten til trippelmoral. Han sier han er imot. Spillerne sier de får kjeft av han om de gjør det. Han gjør det. --> Trippelmoral Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 vi vant, 5-0 , noen som kan fortelle hvem som var banens best osv. Du må begynne å lese litt mer enn de to siste postene. Dette ble vel diskutert i omtrent 20 innlegg bare noen få sider tilbake (om du har 10 innlegg pr side). oja k, skal gjøre det neste gang Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Mye bedre det. Så slipper vi som henger over musa og tastaturet 24 timer i døgnet å lese samme ting 5 ganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Den unge finnen har sett interresant ut fra dag èn, men jegblir mere å mer imponert over han. Nå har jeg riktignok ikke sett han i aksjon live, men utifra det jeg leser på nett å kopite så virker det for meg som han styrer å domminerer hver eneste kamp han er med i. Noen som vet noe mer om denne unger lovende Finnen? er han ikke sentral Midtbane og spiss? kansje en ny Gerrard type? Førsteposten i en tråd om Dalla Valle, utrolig nok gadd jeg ikke lese mer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Off topic er fjernet fra tråden. Om man mener noe ikke hører hjemme i en tråd så er det altså FEIL valg å trykke på svarknappen og poste sin mening ang dette i tråden. Reaksjoner sendes til meg på PM om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Berbatov Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Er det sånn han ser ut, har lurt på hvem det var som løp rundt ute på banen... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Etter omtrent 5 timer med iherdig jobbing for å få opp og stilt inn parabolen til Svigerbrodern fikk jeg etter noe som midtveis så umulig ut, Se United kampen selv om jeg var på landet. God kamp. Det var en stor forskell denne og Burnley kampen, midtbane og vinger. Det manglet totalt mot Burnley. Samt en noe lite kreativ Owen gjorde at Rooney ble sørgelig alene før Valencia og Berba kom inn. Hva skjedde denne kampen? Jo Berba startet å spilte kanskje sin beste United kamp med unntak av Chelsea kampen ifjor. Valencia kjempet og bidro til mye savnet bredde. Nei denne kampen er slik vi skal spille. Jeg får ikke noe halleluja stemning siden vi tross alt kastet bort sjanser i første, å kunne fort bli straffet for det. Men dette var lovende så tidlig i sesongen. Det eneste negative jeg kunne se var sløvheten til Evra i sluttminuttene, der Wigan slapp til to sjanser ene og alene p.g.a feilplassering og en elendig klarering. Å offensivt er han alt for vandt med store rom grunnet at Ronaldo trakk på seg spillere. Evra må søke litt mer sentralt nå som vi har Valencia, eventuelt bli flinkere å stå i støtte. Men det er småting, ellers flott at Carrick som jeg egentlig er veldig glad i får føle at det klippekortet er inndratt. Uansett Rooney og Berba, fy faen. Nani også, perfekt når verken Rooney eller Berba er særlig til bakromspisser. Da burde Nani få enda friere tøyler til å ta løp bak firern. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Sjer med sarkasme eksplosjon på forumet i det siste da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Er det sånn han ser ut, har lurt på hvem det var som løp rundt ute på banen... Søt, ikkesant? Får så lyst til å klemme han og aldri slippe. Litt som teddybjørnen jeg hadde i 6. klasse, vent litt.... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 eneste som var irreterende med 5-0 målet i united kampen, var at jeg hadde alle kampene korrekt på oddsbomben, men 10kr rekke pris.. Hadde ikke NANI scoret ville eg sikkert ha vunnet en fin sum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå