Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg har sagt en del ganger. Det er helt lov å være uenige. Men sånn som det har vært en del av her i dag og i går med drittkasting, "hva var det jeg sa, haha du er teit", eventuelle personangrep og bitching hører ikke hjemme her i tråden.

 

Vi er alle United-supportere. Vi er ofte uenige på veldig mye forskjellig. Men vis nå for guds skyld hverandre respekt. Ikke la oss oppleve at folk stikker fra tråden fordi klimaet er sånn som det plutselig ble nå.

 

One United!

 

PM om det skulle være noe. Jeg har forøvrig ryddet litt i tråden.

Lenke til kommentar
Hva er denne nye retningen da? Kjøpe inn 7-8 spillere for å se at alle misslykkes totalt og at vi begynner å tape trofeer? Skjønner ikke at noen vil ha en annen retning, når den nåværende retningen er helt utmerket.

 

Hvilken ny retning skal vi stake ut? I tre år nå så har vi gått samme vei til seriegull og jeg trives med den retningen.

Vi har levd på SAF og Co92 en god stund nå. Jeg vil ha en manager som tenker nytt, da særlig på overgangsmarkedet. Hvilket retning jeg vil at klubben skal ta vet jeg ikke, men jeg tørster virkelig etter noe nytt nå. Og det er da heller ikke sånn at jeg ønsker SAF sparket, men heller det at jeg gleder meg til vi får en ny manager selv om jeg antageligvis feller en tåre den dagen SAF gir seg.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Det var en annen ting og ja, som Limbeck sier. Burnley var 10 ganger over nivået de kommer til å klare i de fleste kamper og det var rett og slett en dag ingenting fungerte for oss. ALLE lag i PL har slike dager hvor man bommer på straffer og Owen bommer helt på sjansen på hode og den han hadde i første minuttene. På en annen dag kunne det virkelig blitt 1-3/1-4 til oss. Sånn er det bare. At man begynner å si at Fergie kanskje bør gi seg og at Carrick er en drittspiller (se 06/07 sesongen spesielt, jeez) er ganske latterlig og jeg skjønner at Wisbatov har en godfølelse i dag og skryter litt av hvor rolig han var etter onsdagens kamp i motsetning til de fleste her på forumet den kvelden og de siste dagene.

 

Uansett, over and out. Hvor herlig er ikke klubben vår som slår tilbake på denne måten i dag etter ekle tapet mot Burnley for 3 dager siden. Red Devils.

Sjølve tar eg avstand for kor langt somme gjekk, kanskje underteikna og :blush: Men, og det er eit stort men, tida CO92 dominerer PL er snart over. Og United bør kanskje begynne å sjå etter kven som skal erstatte, særskild, Scholes og Neville då desse etter mitt syn ligg dårlegast ann. Scholes har for mange dårlege dagar, sjølv om han var god i dag. Hovudproblemet deira er fart, men dei tar jo mykje att på rutine og kan vera med å støtte opp om unggutta i laget. Etter mitt syn kan dei ha stor innverknad på treningar der dei kan "ause" frå sin rutine og kunnskap til dei som treng det! I kampsituasjon syns eg derimot dei skal matchast mindre, og kanskje mot lag der rutine er viktig å ha!

 

Å skjelle ut laget etter prestasjonen mot Burnley syns eg berre var rett og rimleg då laget ikkje viste guts og blei tidvis kriga langt ut av kampen. Innsatsen som blei vist var svak, og som United-supporter hadde eg det vondt dagen etter på. United hadde nok sjansar til å avgjera kampen, men som du seier har ein diverre av og til slike dagar då ingenting går inn.

 

Sjølv om United pleier å ha dårlege sesongstartar er det kanskje snart på tide å finne årsaken til det? Sjølve trur eg turen til Asia har skulda, men den økonomiske gevinsten den gir er vell til klubben sitt beste...

Lenke til kommentar

Tvilte på Foster, men han viser at jeg tar feil. Ferguson har muligens rett, er det Englands fremtidige 1. keeper vi har i buret nå? Jeg er fortsatt skeptisk til det for han kommer til å ha en god konkurrent i Joe Hart, men som han spilte i dag. Rolig i alt han foretar seg, ingen situasjoner der han går halveis ut, enten står han eller så plukker han, nøyaktig det en keeper skal gjøre. Jeg telte to mesterlige redninger i tillegg.

 

Hvem trener skal ta oss videre etter SAF? Jeg ser ikke hvem som kan erstatte han.

Vi har en ny generasjon spillere kommende opp som jeg er sikker på at kan ta oss dit vi vil. Nani, Valencia, Wayne Rooney, Federico Macheda, Rafael, Evans, Cathcart, Rafael, Welbeck, Fabio, Gibson, alle er unge. Jeg har fortsatt troen på at flere lag kan få frem gullgenerasjoner. Arsenal er på vei til å få frem en nå, hvorfor skal ikke vi kunne det? Manageren vi får etter Ferguson må etter min mening være offensiv i tankegangen og ha en klar fotballfilosofi.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Fantastisk andreomgang. Flott med en opptur nå. Berbatov er fantastisk, Rooney likedan. Dette smakte, og håper det gav spillerne den boosten de trengte nå. Beste serieåpning siden 06/07 er nå et faktum.

 

Dette er forøvrig slik vi burde ha stilt på Burnley. Man ser hvor mye bedre laget er med Berba og Valencia.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Hva er denne nye retningen da? Kjøpe inn 7-8 spillere for å se at alle misslykkes totalt og at vi begynner å tape trofeer? Skjønner ikke at noen vil ha en annen retning, når den nåværende retningen er helt utmerket.

 

Hvilken ny retning skal vi stake ut? I tre år nå så har vi gått samme vei til seriegull og jeg trives med den retningen.

Vi har levd på SAF og Co92 en god stund nå. Jeg vil ha en manager som tenker nytt, da særlig på overgangsmarkedet. Hvilket retning jeg vil at klubben skal ta vet jeg ikke, men jeg tørster virkelig etter noe nytt nå. Og det er da heller ikke sånn at jeg ønsker SAF sparket, men heller det at jeg gleder meg til vi får en ny manager selv om jeg antageligvis feller en tåre den dagen SAF gir seg.

 

Vel. Greit. Må si at jeg tror det er noe av det mest naive jeg har hørt. Har du tenkt på at det er mulig det går dårligere?

Lenke til kommentar
Når du nevner Foster, han har virkelig vist potensiale! Skal ikke si at jeg ikke tvilte på han etter Chelsea kampen, men han har motbevist meg til nå i sesongen jaffal, holder han dette oppe så trenger vi forhåpentligvis ikke å kjøpe noen ny keeper.

Enig der, Foster verka uttrygg og ukomfortabel med rammene rundt kampen. Erfaring med store kampar er det han treng, då han diverre ikkje har fått så mange slike kampar dei seinaste åra for United.

¨

Truleg mangla han og kamptrening. Dersom han kan stå eit par gode kampar framover, der han helst held nullen, trur eg me har ein keeper som verkeleg tar over hanskane etter VDS. Det siste han treng no er motgang, då eg trur det kan vera vanskeleg for han å kome tilbake etter ein skikkeleg smell/tabbe. Per no er Foster det soleklare andre valet etter VDS, men situasjonen kan fort endrast dersom han verkeleg overbeviser framover og VDS aldri kjem opp til det nivået han hadde.

Lenke til kommentar
Neville har vi erstatninger på som er gode nok.

Ja, men har i utgangspunktet det. Rafael er ein spanande spelar, med store kvaliteter offensivt. I framtida kan han kanskje prestere litt betre i det defensive, men i United elskar me (iallfall eg) offensive spelarar :love:

 

Brown er jo og ein rutinert spelar som har spelt mange gode kampar opp gjennom åra. Diverre har han vore råka av skadar, men dersom han held seg skadefri er han ein av dei betre høgrebackane i England etter mitt syn.

 

O'Shea kan jo spela der, han er jo poteta vår ;)

 

edit: sorry for dobbelpost :blush:

 

til moderator: kvifor verkar floodkontroll når ein minst treng det, og ikkje når ein treng den?

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Jeg synes SAF prøver det han kan på overgangsmarkedet. Vi la inn bud på Aaron Ramsey i fjor, men desverre valgte han å gå til Arsenal etter å ha pratet med Wenger. Han prøvde å hente Ronaldinho, men mislyktes. Vi fikk ikke Ronaldinho så vi hentet Ronaldo. Alle overganger er godt gjennomtenkte og han vil ikke betale overpris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...