Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er alle forskjellige. Jeg er ikke perfekt, men det er ikke du heller. Du kan gjerne få lete tilbake i tråden for jeg sa at Nani kom til å lykkes. Hver gang? Jeg kan ikke huske at jeg har gjort det hver gang bare de gangene jeg faktisk har skrevet det tidligere. Du kan forresten sitere meg på dette også:

 

Manchester United vinner Premier League 09/10

Manchester United scorer flest mål i Premier League 09/10

Wayne Rooney blir Premier League toppscorer 09/10

Michael Owen slår til og scorer 15 mål + i alle turneringer 09/10

Nani får flest målpoeng (mål + assist) i Premier League 09/10

Gabriel Obertan blir en hit i sesongen 09/10 og kommer til å gjøre mange gode kamper fra benken.

Michael Carrick kommer til å være en av våre viktigste spillere i Premier League 09/10

Dimitar Berbatov kommer til å score over 20 mål i alle turneringer 09/10 og gi mer enn 5 assist.

En av spillerene våre kommer til å være blant de tre øverste når Gullballen deles ut neste gang (ikke den kommende).

 

EDIT: Klarte å skrive backen og ikke benken, endret nå.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
-snip-

 

Haha, damn. Positiv i dag ja. Vinner vi PL i år så er Fergie rett og slett en sykere mann enn jeg allerede trodde han var. Har vunnet 3 år på rad, mister en stor stjerne + en ganske stor en, kjøper ikke helt noen klassespillere men bygger opp laget "igjen" og på en forskjellig måte. Føler at det blir en slags overgangssesong, der vi får laget til å spille sammen før de er perfekte igjen i '10-11-12 tiden. Jeg vet ikke jeg. Liker ihvertfall det jeg så i dag.

 

Men seriøst, de som begynner å si at Rooney ikke er god nok osv osv etter en kamp må fokusere litt mer mens de ser på fotball. Tror jeg sier dette igjen. Form is temporary; Class is permanent.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Du glemmer Berbatov Wisbatov. NOE må jo han og gjøre! ;)

 

Sjekk Evra mens Nani feirer målet sitt. :wow:

 

Ja, vet ikke helt hva han gjør med høgre handa si.

 

Endret Jotun og la til en liten ekstra en ;) Hvis det skulle vise seg at jeg tar feil i de fleste av de så kan alle som vil le, men hvis ikke smiler jeg fra øre til øre.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Owen gjorde sikkert så godt han kunne mot Burnley. I likhet med alle andre.

 

Wigan spilte ikke noen god kamp.

 

Delvis uenig. Wigan var farlige frempå ved et par anledninger der Foster viste klasse, Titus Bramble og Paul Scharner viste klasse i stopperspillet i store deler av kampen. Vi utspilte de når vi scorte og fikk selvtilliten.

Lenke til kommentar

Det var en annen ting og ja, som Limbeck sier. Burnley var 10 ganger over nivået de kommer til å klare i de fleste kamper og det var rett og slett en dag ingenting fungerte for oss. ALLE lag i PL har slike dager hvor man bommer på straffer og Owen bommer helt på sjansen på hode og den han hadde i første minuttene. På en annen dag kunne det virkelig blitt 1-3/1-4 til oss. Sånn er det bare. At man begynner å si at Fergie kanskje bør gi seg og at Carrick er en drittspiller (se 06/07 sesongen spesielt, jeez) er ganske latterlig og jeg skjønner at Wisbatov har en godfølelse i dag og skryter litt av hvor rolig han var etter onsdagens kamp i motsetning til de fleste her på forumet den kvelden og de siste dagene.

 

Uansett, over and out. Hvor herlig er ikke klubben vår som slår tilbake på denne måten i dag etter ekle tapet mot Burnley for 3 dager siden. Red Devils.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...