Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hvem er banens beste? Nani, Rooney og Berbatov var jo alle fantastiske!

 

Berbatov med Nani som en god nr. 2 synes jeg han var meget god i dag, vel fortjent når han fikk dyttet inn 0-5 målet :)

 

 

Reprisen på målet til Berbatov er så jævlig bra, når man ser rett forfra. Kirkland kommer på vei ut og du kan nesten se at han sier den ballen er min også dukker tåa til Berbatov opp også er ballen borte :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens beste var utan tvil Berbatov :D Hadde berre Berba visst meir kjensler ute på banen trur eg verkeleg han hadde blitt populær bland fansen og! Men i dag fortener verkeleg laget og skryt.

 

Kampen kunne ha snudd på 1-0 til United då Foster må i full strekk og kaste ballen vekk frå streken. Hadde den gått inn trur eg kampen kunne enda heilt annleis...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvem er banens beste? Nani, Rooney og Berbatov var jo alle fantastiske!

 

Berbatov med Nani som en god nr. 2 synes jeg han var meget god i dag, vel fortjent når han fikk dyttet inn 0-5 målet :)

 

 

Reprisen på målet til Berbatov er så jævlig bra, når man ser rett forfra. Kirkland kommer på vei ut og du kan nesten se at han sier den ballen er min også dukker tåa til Berbatov opp også er ballen borte :D

Og på avslutningen smeller han den via bakken sånn at forsvarerne garantert er sjanseløse.

Lenke til kommentar
Get in you fucking Reds. GET THE FUCK IN. Og Scholes haters, wtf. Han var ikke SÅ dårlig mot Brum og har vært god i dag, til og med en syk assist på 0-2 målet som var viktig.

 

WAZZA YOU FUCKING LEGEND. Grattis med 100+ mål. May there be many more.

 

Var ikke Scholes hating på gang hvis du referer til meg, men mente vi trengte et bytte på den sentralemidtbanen da det var litt temposvakt i første omgang. Elsker The Ginger Prince og herlig assist i dag, selv om Berba må få mesteparten av æren for den.

 

Kommer ikke noen mål når vi ikke har noen som kan score dem.

 

Nei, enig, heldigvis hadde vi noen som kunne score dem :p

 

Nani gir Owen en leksjon i forståelse av spillet :)

 

Så sant, så sant! Jeg ler forresten av alle dere som ikke trodde Nani kunne slå til, at han ikke kunne bli en smartere spiller for han viser alle hvor god han egentlig er nå. Han skulle hatt en assist til i dag også hvis Fletcher hadde vært mer i siget. Han prøvde på en smart stikker tidligere i kampen også, i tillegg har han nå skjønt at en av de største styrkene hans er innleggsfoten og prøver å bruke den flittigere!

 

Michael Owen, Wayne Rooney, Dimitar Berbatov hva kan man si? :wub:

Vi har ingen utpregede målscorere eller hva Game? Spissene våre vil vise dere.

Lenke til kommentar

 

Hvem er banens beste? Nani, Rooney og Berbatov var jo alle fantastiske!

 

Berbatov med Nani som en god nr. 2 synes jeg han var meget god i dag, vel fortjent når han fikk dyttet inn 0-5 målet :)

 

 

Reprisen på målet til Berbatov er så jævlig bra, når man ser rett forfra. Kirkland kommer på vei ut og du kan nesten se at han sier den ballen er min også dukker tåa til Berbatov opp også er ballen borte :D

Og på avslutningen smeller han den via bakken sånn at forsvarerne garantert er sjanseløse.

 

Det var vell meir for å få forsvarsspelaren til å sjå dum ut :lol:

Lenke til kommentar

Wisbatov, var ikke ment mot deg eller noe. Bare generelt på noe av det jeg leste de siste dagene.

 

Michael Owen, Wayne Rooney, Dimitar Berbatov hva kan man si? :wub:

Vi har ingen utpregede målscorere eller hva Game? Spissene våre vil vise dere.

 

Word.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

MEN's player ratings mot Wigan

 

MEN's player ratings mot Burnley

 

Er det bare eg som synest det er litt snodig at ratingene ikke er bedre mot Wigan i forhold til mot Burnley?

 

Nå såg ikke eg Wigan kampen, men mener det bør være større forskjell etter en sånn andre omgang som dere snakker om i dag, og det eg såg mot Burnley selv. Mener egentlig at Burnley kampen burde vært lavere og Wigan noe høyere.

 

Men spilte United så godt som resultatet tilsier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...