Stonemeister Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Herregud, så jævlig EPIC :D :D Nani med et frispark. RONALDO WHO??? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Kommer ikke noen mål når vi ikke har noen som kan score dem. Spis en bolle. Ja det skiftet fort underveis her Genser. Endret 22. august 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Pen seier dette gitt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 der kan dere negative folk se. united er pure klasse! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hehe, tenkte det samme selv, tosha. Irriterte meg over Nani som så ut som han somlet bort muligheten, var ikke lenge jeg irriterte meg over det heldigvis hehe, nei heldigvis ikkje. Ein bra 2. omgang der laget (forhåpentlegvis) spelar på seg litt sjølvtillit før dei har leikestove mot Arsenal neste helg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Synd vi ikke har noen som kan score mål da. Hvis ikke tror jeg vi hadde vunnet i dag kanskje Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nydelig kamp. Det løsnet skikkelig. Berba var konge. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvem er banens beste? Nani, Rooney og Berbatov var jo alle fantastiske! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Fantastisk seier i dag! Flott at alle spissene scorer! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Sysn Berba var god idag...jobbet og slet i hele kampen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Synes forresten noe av det folk sa på onsdag var ekkelt, bare ekkelt. Ta dere en bolle hvis dere kan.. Og ikke minst at det er HELT vanlig at vi taper en kamp på begynnelsen av sesongen. Og at vi vant ligaen 3 år på rad men fortsatt får folk det til å høres ut som vi har kommet 2. - 4. plass 3 år på rad. Tenk litt. At Fergie ikke vet hva han gjør. Latterlig. Endret 22. august 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvem er banens beste? Nani, Rooney og Berbatov var jo alle fantastiske! Syns Valencia også fortjener å bli nevnt. Men for min del er Berbatov et lite hakk foran de andre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvem er banens beste? Nani, Rooney og Berbatov var jo alle fantastiske! For meg er Berbatov banens beste, uten tvil. Delaktig i det meste, jobber og tar tak, og gjør ikke feil. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kansje Nani har veldig god spilleforståelse, bare at ingen ser hvor han peker? Det var en utrolig deilig seier. 1000kg av skuldrene der, og humøre er på topp! Gleder meg til neste kamp nå! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ikke for å kverulere, men vi skal ikke tape mot Burnley. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vi skal ikke tape nei, men sånt kan skje. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Berba helt klart. Han åpnet forsvaret mange ganger i dag. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Valencia er god. Tror han kommer til å være viktig for oss fremmover. Han er flink til å sette fart fremmover og utfordre motstanderen. Dagens beste vil jeg si er Berbatov! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Eg står framleis for det eg sa onsdag, og har sagt tidlegare: United treng ein ekstraordinær midtbanespelarar. Kven veit eg ikkje, men eg trur Gibson og Anderson har sjansen til å slå 110 % gjennom i løpet av ikkje for lang tid. At omtrent samtlege spelarar var dårleg onsdag gjer absolutt ikkje at eg vil selja dei slik somme sa. Men samstundes; Scholes er etter mitt syn over toppen, og treff han ikkje med pasningane sine blir innsatsen hans ofte dårleg. Han manglar litt tempoet, og drar på seg unødvendige kort litt for ofte. Ein god spelar på sine gode dagar, men diverre er det blitt fleire av dei mindre gode den siste tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå