Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Kanskje man skal sette 500 bucks på Rooney som topscorer i PL denne sesongen..

9190760[/snapback]

 

Hvis Tevez kommer til dere hadde jeg nok satt pengene på ham. Rooney er ikke en måltyv. Jeg tipper uansett Drogba eller Berbatov på topp.

Lenke til kommentar

<Tevez har jo lykkes

 

Bare i en halv sesong. Mascherano også. I en halv sesong var Forlan bra også.

 

<Og Verón

 

Uenig, Veron viste seg fram nå og da men gjevnt over klarte han aldri å vise det samme i PL som i andre ligaer.

 

Gilberto, Heinze, Solano er spillere som har lykkes, men de blir bare unntak synest jeg.

 

<kanskje jeg tar meget feil, men var ikke C.ronaldo pool fan han også, før han kom til manutd?

 

Nja, Liverpool viste interesse i Ronaldo og da sa han i et intervju at det ville vert en drøm i spille for en klubb som Liverpool. Tolk det dit du vil.

 

Men både O'Shea og Sunny er/var Liverpool supportere. I et inrings program på MUTV ble O'Shea spurt om akurat dette og da smilte han og sa at han var Manchester United supporter nå.

 

<Kanskje man skal sette 500 bucks på Rooney som topscorer i PL denne sesongen..

 

Jeg skal ikke si hva du skal bruke penger på, men Rooney er ikke noen typisk toppscårer. Tror Ronaldo kommer til å scåre mere enn han dene sesongen også. Jeg ville satt penger på Drogba men hjertet nekter meg det. Torres kan scåre mye men vi får se hvordan han takler premier league. Liverpool jubla jo over Morientez også men det ble veldig stille etter hvert.

 

Angående kampen i går så var den veldig severdig. En spiss til tross så klarte vi å by Inter på problemer. Forsvaret derimot bød oss på problemer. Skremmende siden vi stilte med et sterkt forsvar.

 

Jeg er imponert over Chriss Eagles jeg. Han har hatt noen skikkelig gode kamper i det siste.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Magpies make successful Smith bid

 

Skal ikke se bort i fra at vi henter enda en spiss nå, i tillegg til Tevez

9193604[/snapback]

 

Hvem skulle det være? :hmm:

 

Jeg hadde ikke hatt noe imot å se Jermaine Defoe komme inn portene på Old Trafford, men det er vel heller lite trolig. Jeg tror Sir Alex kunne tatt han et steg videre i alle fall. Michael Owen er selvsagt velkommen så lenge han holder seg sånn halvveis skadefri. Ser jo helst at Smith ikke forsvinner, men om han gjør det ønsker jeg i det minste at en brite skal komme inn.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Det hadde vært alle tiders om vi kunne fått Michael Owen!

9193761[/snapback]

 

Det hadde det virkelig, men det er vel litt usannsynlig etter hva jeg har forstått. Jeg tror ikke Newcastle er veldig villige til å la han gå for en billig penge, og det blir jo litt gambling med tanke på skader o.l.

Lenke til kommentar
Noen som har noen medium-fotballdrakter og vet hvilken høyde det er på de? Er redd for at trøya mi blir for liten. Jeg vet at XL er 188 ellerno.

 

Drakta har kommet på posten hvertfall, wuhu :)

9193908[/snapback]

 

Medium = 178 cm

XL er vel 192 cm, uten at jeg er 100% sikker.

 

Jeg er ca rundt 170 cm og kjøper som oftest drakter i medium, men jeg lurer på om jeg skal kjøpe denne United-drakten i small. Usikker.. :hmm:

 

Så hvordan tror dere laget kommer til å se ut denne sesongen?

Lenke til kommentar
Føler at vi må minst ha 1 spiss nå som Smith har blitt solgt. Føler meg mer og mer sikker på at Teves kommer, men det hadde ikke gjort noe å fått en til.

9194041[/snapback]

 

Nå som Giuseppe Rossi er solgt og Smith sannsynligvis er på tur ut av klubben føler jeg meg ganske så sikker på at Carlos Tevez kommer. Det er bare spørsmål om tid.

Men med Rossi og kanskje Smith ute av klubben sitter vi igjen med; Rooney, Saha, Solskjær og muligens Tevez.

 

Solskjær er ikke den han en gang var, men han holder fortsatt et høyt nivå. Det som gjelder nå er at både Solskjær og Saha må klare å holde seg skadefri. En Louis Saha skadefri er en av Premier League's beste spisser, ingen tvil om det.

 

Det kan bli tynt med spisser, men jeg tror det skal gå bra. Vi har jo også spillere som kan spille spiss i nødsituasjoner, der iblant Giggs og Ronaldo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...