Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

herregud for et lag vi har, nå er snart hele backrekka skadet, om vi hadde fått snejder ville sikkert det vært bra, men jeg har ingen tro på at det blir noen nye kjøp før neste sommer, når vi havner midt på tabellen å blir liggende der til slutten av april, så våkner sikkert SAF :ph34r:

Jeg tror vi taper imorgen oxo, blir imponert om vi klarer uavgjort.

Vår beste beste midtbane er så ustabil at jeg vet ikke... hvertfall ikke Giggs, men om jeg måtte satt en på blokka, hadde jeg valgt Scholes.

Så du mener at midtbanen vår er svakere enn Wigans, eller at laget vårt er svakere enn Wigan? I hvilken del er de sterkere enn oss og hvorfor regner du dem som favoritter?

Edit: Svar når du ser dette da.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes Giggs er den som holder mest stabilt høyt nivå i sentral midtbane, smart spiller som alltid vet hva han skal gjøre når han får ballen.. Syns vi har blitt bedre etter han kom på for feks scholes på en dårlig dag ( han har hatt en del dårlige dager i det siste ). Men det er jo bare i begynnelsen av sesongen, alt kan forandre seg..

United har jo aldri vært et august lag uansett. Det er i Mai det teller å være på toppen av tabellen, ikke resten av året.

Lenke til kommentar
Jeg synes Giggs er den som holder mest stabilt høyt nivå i sentral midtbane, smart spiller som alltid vet hva han skal gjøre når han får ballen.. Syns vi har blitt bedre etter han kom på for feks scholes på en dårlig dag ( han har hatt en del dårlige dager i det siste ). Men det er jo bare i begynnelsen av sesongen, alt kan forandre seg..

United har jo aldri vært et august lag uansett. Det er i Mai det teller å være på toppen av tabellen, ikke resten av året.

Forskjellen nå fra andre år er at vi alltid har hatt matchvinnere og individualister som kan snu kamper alene og skaffe oss 3 poeng på dager som onsdag mot Burnley. Det har vi ikke lenger. Vi har så vidt noen som kan score mål.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
ndividualister som kan snu kamper alene
Berbatov passer beskrivelsen.

. Vi hadde en i Ronaldo, faktisk verdens beste, han har vi ikke lenger.

"que the sad-music"

Get the violins!!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vi klager alltid på noe, men vi klarer oss alltid. Det er ikke vits å syte. Vi har vunnet de siste tre sesongene med et lag uten en Steven Gerrard eller en Frank Lampard. La nå spillere som Nani, Rooney, Antonio Valencia og Dimitar Berbatov ta over ansvaret etter Ronaldo. Vent et par kamper før dere dømmer oss rett ned. Vi hadde sannsynligvis vunnet kampen tidlig hvis Berbatov hadde startet og da hadde det ikke vært noen sutring om at vi trengte ett midtbaneess.

Lenke til kommentar
Vi klager alltid på noe, men vi klarer oss alltid. Det er ikke vits å syte. Vi har vunnet de siste tre sesongene med et lag uten en Steven Gerrard eller en Frank Lampard.

Men med en Cristiano Ronaldo.

Vi har vunnet Premier League mer enn en gang uten han også. Store profiler kommer og går, men laget består. Det har blitt spilt to kamper. Vi har aldri hatt noen spesielt god begynnelse på sesongene våre hverken med eller uten Ronaldo og sjansesløsing har vært kjennetegnet vårt flere ganger. Det kan hende vi gruser Wigan i morgen og at Nani spiller en kjempekamp. Valencia er en stor spiller. Berbatov kan avgjøre matcher. Owen mangler bare selvtillitten.

Lenke til kommentar
ndividualister som kan snu kamper alene
Berbatov passer beskrivelsen.

. Vi hadde en i Ronaldo, faktisk verdens beste, han har vi ikke lenger.

"que the sad-music"

Get the violins!!

Du må være den brukeren på alle fora i verden til sammen som oftest prøver å være moroklump uten å lykkes. Går ann å være litt seriøs...

Personlig har jeg gått lei av enkelte på laget. Folk som har levd på Ronaldo, Evra, Vidic Rooney og co's prestasjoner og som sjeldent eller aldri står frem.

Jeg blir ikke skuffet om dette blir SAF siste sesong med denne troppen. Scholes og Neville legger opp, 3-4 selges og unggutter lånes ut. SAF anser jeg nesten som "onkel" og kommer seriøst aldri til å glemme skotten så lenge jeg lever. MEN jeg blir ikke altfor skuffet om han pensjonerer seg etter denne sesongen. For å være ærlig er jeg intressert i noe nytt nå. Mye mulig jeg har en altfor "spansk" mentalitet, men spillestil og denslags betyr nesten like mye som resultatet for meg. I fjor og sålangt i år har vi ikke spilt særlig pen fotball og siden Blackburn/Newcastle kampene vinteren 08, har vi ikke levert noen forestillinger jeg får reising av. Det er for dårlig!

Vet jeg møter motbør nå, men folk som Points og co kan bekrefte at dette har jeg ment en stund og dette har lite eller ingenting med Burnley kampen å gjøre. Samme gjelder min kritikk av Carrick.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
herregud for et lag vi har, nå er snart hele backrekka skadet, om vi hadde fått snejder ville sikkert det vært bra, men jeg har ingen tro på at det blir noen nye kjøp før neste sommer, når vi havner midt på tabellen å blir liggende der til slutten av april, så våkner sikkert SAF :ph34r:

Jeg tror vi taper imorgen oxo, blir imponert om vi klarer uavgjort.

Vår beste beste midtbane er så ustabil at jeg vet ikke... hvertfall ikke Giggs, men om jeg måtte satt en på blokka, hadde jeg valgt Scholes.

Så du mener at midtbanen vår er svakere enn Wigans, eller at laget vårt er svakere enn Wigan? I hvilken del er de sterkere enn oss og hvorfor regner du dem som favoritter?

Edit: Svar når du ser dette da.

Har sendt deg en PM

Lenke til kommentar
Edru og ensom svale i vinden. Håper forøvring ingen misforstår meg og tror jeg vil ha SAF sparket, for det vil jeg ikke. Phelan derimot, han vil jeg ha sparket om jeg fikk bestemme.

"håper ingen er enig" kommentarer er forøvrig på barnehagenivå. Argumenter din sak, eller ti still.

Er faktisk delvis enig med deg, tor vi trenger noe nytt

Lenke til kommentar
Edru og ensom svale i vinden. Håper forøvring ingen misforstår meg og tror jeg vil ha SAF sparket, for det vil jeg ikke. Phelan derimot, han vil jeg ha sparket om jeg fikk bestemme.

"håper ingen er enig" kommentarer er forøvrig på barnehagenivå. Argumenter din sak, eller ti still.

Queiroz skulle ha returnert :)

Lenke til kommentar

Queiroz skulle ha returnert :)

Ønsketenkning, men sant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...