Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Enig med The Game. Var en veldig bra Post av Points der. Synes egentlig att det mangler noe på midtbanen og på topp. Men veit ikke om jeg ville hatt inn en ny spiss egentilg for har troen på ung gutta der. Og selv om Owen ikke var god i går er jeg ganske sikker på att han kommer til å skåre noen viktige mål i dag, men synes han paser best med Berba egentlig og burde heller brukes som inbytter når man trenger mål.

Er det noen interessange spillere fra Real som skal selges nå egentlig? Og når er det Owen H er tilbake? Siste jeg fikk med meg var att det var rundt jul, men så var det noe prat under en av pre season kampene att han snart var tilbake. Tror det var Valencia kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3 poeng på de to første kampene av sesongen, vi har hatt dårligere starter og vunnet før. Men dæven så frustrerende kamp, er enig med de som slakter Evra. Hvis du skal blottlegge venstrebacken totalt, skal du hvertfall produsere mål i andre enden. Jeg vil bruke uttrykket "mye krem, men lite kake". Han er ofte fremover og vil bidra, men han får sjelden til noen ting. Akkurat som Nani.

Lenke til kommentar
3 poeng på de to første kampene av sesongen, vi har hatt dårligere starter og vunnet før. Men dæven så frustrerende kamp, er enig med de som slakter Evra. Hvis du skal blottlegge venstrebacken totalt, skal du hvertfall produsere mål i andre enden. Jeg vil bruke uttrykket "mye krem, men lite kake". Han er ofte fremover og vil bidra, men han får sjelden til noen ting. Akkurat som Nani.

Han var jo god offensiv igår, men han er langt fra sitt beste nivå. Defensivt er det altfor passivt. Han setter få taklinger å er alt for sen inn i kroppen på spillere. Hadde det ikke vært for Rio, Evans og Vidics hodestyrke ville vi fått mange mål mot oss på at Evra er for treg å komme i kroppen på innleggsøyeblikket.

Lenke til kommentar

Han er god i den forstand at han er rask og villig, men innleggs- og skuddfoten er langt under pari.

Men jeg frykter at vi ikke har en matchvinner i stallen på slike dager. Rooney er altfor humørsyk. Med en gang midtbanen spiller dårlig, blir han irritert og går altfor dypt for å gjøre deres jobb.

Lenke til kommentar

Silva er en strålende spiller, men å påstå at vi skal kjøpen fordi han er god mot Stabæk blir for dumt.

 

Men han dukker nok ikke opp i dette transfer vinduet, eller det neste for den sakens skyld. Ferguson har jo uttalt at de har hatt forspørsler inne på en del spillere, men at de har trukket seg grunnet prisen klubbene har krevd, jeg tror Silva var en av disse spillerne.

Lenke til kommentar
Om Silva drar til England, drar han nok til Liverpool.

Fordi?

Fordi vi har Rafa og et par andre spanjoler...

Men vi har ikke penger, så det blir nok ikke til oss uansett.

Tror du virkelig det gjelder i bunn og grunn? Klart det gjelder litt, men vis man skal velge klubb av en som har tradisjoner med å alltid prestere de siste årene til et lag som satser på en ting om gangen, da velger man helt klart det første! (ikke vondt ment om Liverpool)

Lenke til kommentar
Det kommer veldig mye an på Silva selv, men er ikke sikker på at han hadde hevet oss noe serlig

Jeg tror han ville styrket oss offensivt hvis vi hadde brukt han som sentral offensiv midtbanespiller. Men vi burde kanskje heller se på Van der Vaart eller Snejder som muligens blir solgt ganske billig nå, slik Huntelaar ble.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...