Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at ingen reagerer på Benzema. Ok, han er et utrolig talent, men hva har han å vise til vs Rooney? Begge har briljert i sine respektive ligaer, henholdsvis Ligue 1 og Premier League. Liten tvil om hva som er vanskeligst. Begge har gjort det bra i CL. Rooney har spilt i to finaler, men spiller også på et mye bedre lag. Rooney har også en mye mer imponerende landslagskarriere. Benzema er en veldig god spiller, men etter min mening har han ikke gjort noe som kan forsvare at han blir rangert høyere enn Rooney.

Podolski er det vel ikke vits i å kommentere i det hele tatt, mens Arshavin bare har en halv sesong i en sterk liga.

Lenke til kommentar

FM? Det er en spill? Aldri spilt. Aldri hørt om.

Morsomt at dere henger dere opp i 3 av 10 spillere. Jeg sa heller ikke at Podolski, Arsharvin eller Benzema var i verdensklasse. Jeg sa at det er 3 spillere jeg rangerer høyere.

Greit nok, jeg skal være ærlig å si at jeg ikke har sett Podolski siden EM, men det gjelder nok for samtlige av dere som kritiserer valget også.

Litt trist å vite at så mange er evneveike når det kommer til å lese hva andre faktisk skriver...

Når dette kommer til disse "falske" manu supporterne som jeg snakker om har nok jeg og han ene vært i england og sett på kamper flere ganger enn dere som flamer tilsammen. Kanskje fordi vi er over 18 og ikke må spørre mamma og pappa om lov. Senest i CL semifinalen.

Lenke til kommentar

Morsomt at dere henger dere opp i 3 av 10 spillere. Jeg sa heller ikke at Podolski, Arsharvin eller Benzema var i verdensklasse. Jeg sa at det er 3 spillere jeg rangerer høyere.

Greit nok, jeg skal være ærlig å si at jeg ikke har sett Podolski siden EM, men det gjelder nok for samtlige av dere som kritiserer valget også.

Litt trist å vite at så mange er evneveike når det kommer til å lese hva andre faktisk skriver...

Når dette kommer til disse "falske" manu supporterne som jeg snakker om har nok jeg og han ene vært i england og sett på kamper flere ganger enn dere som flamer tilsammen. Kanskje fordi vi er over 18 og ikke må spørre mamma og pappa om lov. Senest i CL semifinalen.

Du må være passe knødd da du setter Podolski som signerte for "storheten" FC Köln fordi han floppet i Bayern!

Og pass kjeften din, vi har admins som ikke liker personangrep!

Lenke til kommentar

Det er ikke en spill, men et spill ;)

Du fortsatte på listen din, da er det å anta at du mener at disse også var i Verdensklasse, eller skriver du uten sammenheng?

Det er nok endel her som har sett Podolski skal du se.

Haha, du skjønner at saken er tapt og går selvsagt over til noe personlig, klassiker. Men jeg registrerer at du har en kamerat - Good 4 U :)

Same: Han driver ikke med Personangrep, bare en dårlig form for hersketeknikk :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Eg er også over 18. Har aldri vært på PL kamp. Vært på en TL kamp.

Sett mange kamper på tv. Kanskje du og han kompisen din burde prøve det. Da får man nemlig mye mer med seg av kampen.

Eg bor forøvrig i Bergen. Har bodd der i 5 år. Det betyr ikke dermed at eg har sinnsyk peiling på Bergen og dens innbyggere og historie. Man kan nemlig være hjernedød og ikke få med seg en dritt selv om man står midt oppi den.

Lenke til kommentar

Ikke bruk mer tid på folk som aldri kommer med noe annet en oppgulp og svada.

Retter fokus mot Points sin vurdering av laget. Jeg er enig i mye, men mener du overvurderer midtbanen noe. Carrick bør selges snarest, han er aldrende og har ikke noe spesiellt talent å skryte av. Anderson er skremmende average for tida og jeg er i ferd med å inse at favorittspilleren min ikke blir verdensklasse. Fletcher er en fantastisk arbeidsbikkje og er på høyde med de beste i klassen, men er kreativt død fremover. Scholes er 2 mil over toppen og Giggs er noe variabel. Sistnevnte er riktignok oftest meget god!

5/10

Når det gjelder spissplass er jeg usikker. Rooney er imo topp 5 beste spiller i verden, men han er ingen notorisk målscorer. Berba er et fotballgeni og en fantastisk tekniker, men han har ikke måla i seg. Owen? Vel, han skal ha for noen smarte løp, men vi har hentet en tursekk med gjødsel. Diouf kommer aldri til å bli god nok og Macheda er oppskrytt som talent. Welbeck er bedre, men det spørs om han får sjansen til å utvikle seg hos oss.

Spillerkvalitet 9/10

Målscorerferdighet 6/10

Lenke til kommentar

JEG går til person angrep? Noen av dere som gjør det. Bare utrolig dårlig at folk ikke kan forstå at andre er uenige med en selv. Fotball er og vil alltid være subjektivt. Ihvertfall når det gjelder enkelt individer.

Giallorossi

Du fortsatte på listen din, da er det å anta at du mener at disse også var i Verdensklasse, eller skriver du uten sammenheng?

Nei, jeg skriver ikke ut av sammenheng. Om du leser de første innleggene mine på temaet så sa jeg at jeg mente at de var bedre.

Hans-o

For de som har et snev av peiling, så finnes det ingen "manu" Supportere. Det finnes United supportere.

Jeg sier ikke united supportere av prinsipp. Ikke fordi jeg har noe imot noen av dere, men jeg syne det er respektløst ovenfor andre klubber. F.eks Leeds, Newcastle mm. (sist jeg starta å undersøke dette sluttet jeg rundt 40 av den grunn at jeg ikke gadd mer)

Gidder ikke mer av denne diskusjonen av den grunn at den blir for barnslig. Jeg ville egentlig bare si at dere ikke burde håne deres egne spillere etter én dårlig kamp.

Lenke til kommentar

Hvorfor avslutter du nesten hvert innlegg så overlegent, Justin_Sane?

Gidder ikke mer av denne diskusjonen av den grunn at den blir for barnslig. Jeg ville egentlig bare si at dere ikke burde håne deres egne spillere etter én dårlig kamp.

Du kan selvsagt være uenig, jeg forventer ikke noe mer av subjektivitet.

Veldig typiske DB- kommentarer det der.

Lenke til kommentar
Hvorfor avslutter du nesten hvert innlegg så overlegent, Justin_Sane?

Fordi det der sant det jeg sier, se her:

Den blir barnslig. Det er fakta. Jeg kom med mitt personlige syn og fikk masse hets. Jeg er ikke her for å rakke ned på dere som holder Man. United. Jeg ville bare dele min mening.

Når dette skjer kan jeg klare å komme med litt usaklige(barnslige) tilbakemeldinger.

Vel, om sagt, hoveddelen av min vennegjeng holder med Man United. Når folk sier at de ikke veit hva de snakker om blir dette så usaklig og latterlig at jeg antar at slike kommentarer kommer fra den yngre garde.

Du kan selvsagt være uenig, jeg forventer ikke noe mer av subjektivitet.

Man ser gjennom en supporters øyne. Dere holder med Man United, så det er selvsagt at kommentarene tilbake blir subjektive. Jeg bare håpet at flere kunne prøve å være objektive. Akkurat om jeg vet at vi ikke har mange spillere på et 11r verdens lag, vil jeg påstå det samme med deres lag. (per dags dato mener jeg de fleste vil komme fra Barca og Real Madrid.

Veldig typiske DB- kommentarer det der.

Lenke til kommentar
Justin: her er to sitater fra deg

Nr. 1 Forskjellen på meg og deg er at jeg klarer å være objektiv

Nr. 2 Fotball er og vil alltid være subjektivt

Jeg uttalte meg litt dårlig der... skal være enig i det. Poenget mitt er at man kan prøve å være objektiv, slik jeg selv tror jeg er til en viss grad.

Allikevel er det et menneske som sier ting.. derfor vil det alltid være en viss grad av subjektivitet.

Håper du forsto forklaringen.

**Helt enig med The Game.

Endret av Justin_Sane
Lenke til kommentar

For satan, hold fokus på Man Utd da. Hva denne Justin Sane karen mener om United og oss betyr like mye som faktaboka til Benitez. Kjedelig for Points som lagde en fin post vi kunne diskutert syntes jeg.

Nå er ikke jeg admin/mod, men tullet kan slutte her. Kjedelig å lese gjennom 3-4 sider med svada.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...