Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig foretrekker jeg Heinze når han er i form.

9189754[/snapback]

Forlan i form er da en goalgetter av slag, men han er ikke god nok for United likevel. Heinze var gud (og min yndlingsspiller), helt enig i det, men han må vise mer innsats for å komme tilbake til gammel form enn han har gjort i år. Det er for stor forskjell mellom han i form og ikke i form, til tider i vår var det virkelig ille.

 

Evra derimot viste stort spill hele sesongen i fjor (selvfølgelig enkelte unntak). Får bare håpe han ikke er en sesongflue som Heinze har vist seg å være.

 

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Huff da, de burde jo gjøre en god jobb.. Blir jo førstelagsoppstillingen uten Neville det der.

 

Hehe, dere har et meget godt angrep, men kan ikke akkurat si det samme om forsvaret.

Et godt angrep vinner en kamp, et godt forsvar vinner ligaen. Var vel nettopp Evra, Vidic og Rio (og en god del Neville) som vant ligaen for oss.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Hehe, dere har et meget godt angrep, men kan ikke akkurat si det samme om forsvaret.

Et godt angrep vinner en kamp, et godt forsvar vinner ligaen. Var vel nettopp Evra, Vidic og Rio (og en god del Neville) som vant ligaen for oss.

9189799[/snapback]

Jepp. Forsvar er det beste angrep. ;) Jeg trodde også denne trioen hadde relativt god kontroll der bak, men det er hvertfall ikke det som er tilfellet i dag kan man si. Kommer vel kanskje etterhvert som PL starter (får vi ikke håpe :p ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...