SurfingElite Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Personlig foretrekker jeg Heinze når han er i form. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hehe, dere har et meget godt angrep, men kan ikke akkurat si det samme om forsvaret. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Synes ikke akkurat Evra har imponert. Vi trenger Heinze til å ta seg av disse Italienerne! Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Personlig foretrekker jeg Heinze når han er i form. 9189754[/snapback] Forlan i form er da en goalgetter av slag, men han er ikke god nok for United likevel. Heinze var gud (og min yndlingsspiller), helt enig i det, men han må vise mer innsats for å komme tilbake til gammel form enn han har gjort i år. Det er for stor forskjell mellom han i form og ikke i form, til tider i vår var det virkelig ille. Evra derimot viste stort spill hele sesongen i fjor (selvfølgelig enkelte unntak). Får bare håpe han ikke er en sesongflue som Heinze har vist seg å være. Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Huff da, de burde jo gjøre en god jobb.. Blir jo førstelagsoppstillingen uten Neville det der. Hehe, dere har et meget godt angrep, men kan ikke akkurat si det samme om forsvaret. Et godt angrep vinner en kamp, et godt forsvar vinner ligaen. Var vel nettopp Evra, Vidic og Rio (og en god del Neville) som vant ligaen for oss. Endret 1. august 2007 av arehei Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Men dere har Vidic, en av de beste midtstopperene i PL. Han er en av mine favorittspillere til tross for at han spiller i United. Men tror ikke dere skal vente med å ha Heinze videre, tror han havner enten i Liverpool eller et annet sted i Europa. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hehe, dere har et meget godt angrep, men kan ikke akkurat si det samme om forsvaret. Et godt angrep vinner en kamp, et godt forsvar vinner ligaen. Var vel nettopp Evra, Vidic og Rio (og en god del Neville) som vant ligaen for oss. 9189799[/snapback] Jepp. Forsvar er det beste angrep. Jeg trodde også denne trioen hadde relativt god kontroll der bak, men det er hvertfall ikke det som er tilfellet i dag kan man si. Kommer vel kanskje etterhvert som PL starter (får vi ikke håpe ). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Pent mål av Adriano, noen burde kanskje ta en liten promille kontroll av manne og kanskje i samme slengen nevne at målet han skal putte i er i andre enden Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Haha. Naked man on the field .. Forøvrig var det et pent mål av Adriano. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 73K på treningskamp, ikke verst. Håper jeg får den nye drakta imorra Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Apropo drakt, jeg har skaffa meg noen nye unitedplagg jeg og . Standard tskjorter med motiv. Og Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Flott Scholes-trøye! Mannen er lojal som få "Where do I sign?" - Scholes da han fikk forslag om ny kontrakt forrige gang. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hva ble resultatet i kveldens kamp? Fikk den ikke med meg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hva ble resultatet i kveldens kamp?Fikk den ikke med meg. 9190129[/snapback] 2-3 tap. Labert forsvarsspill, bør bli skjerpings. Rooney var fantastisk, dette blir en Rooney-sesong Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dette blir en Rooney & Ronaldo sesong. Rooney var veldig god i dag, skal han ha... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fin kamp, bra tempo og eit voldsomt step up frå tidlegare pre-season kamper. Litt shaky i forsvar til tider, men meget god test forran kampen på søndag. Uryddig kamp av Eagles, O'Sheah gjor vel heller ikkje so mykje bra, Giggsy var sånn passe.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Synd at vi taper, men det er enda en stund før sesongen begynner. Vi prikker nok inn formen før den tid. Nå er jo Nani i hardtrening også. Endret 1. august 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 fikk ikke med meg kampen... hvem scorte målene? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Man må elske den gamle engelske kommentatoren med dialekten på MUTV Kjempemorsom kamp! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Man må elske den gamle engelske kommentatoren med dialekten på MUTV Kjempemorsom kamp! 9190318[/snapback] Paddy Crerand! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Paddy Crerand! 9190325[/snapback] Er det legenden Paddy Crerand som kommenterer for MUTV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå