Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjelder i begge campene det ja.

 

Sist kamp var det ikke en liverpool supporter som trodde på noe som helst, men etter seier mot Stoke(!!) har en god del skiftet mening ja...

 

Her inne er vi dessverre fryktelig kresne og bortskjemte. Kampen i går var dritdårlig. Noen av spillerne spilte dritdårlig. Det må gå an å si uten å være "dårlig supporter". Man må få lov å ønske at SAF ikke starter med den og den spilleren, dvs å ha meninger. Noe annet blir sykt.

 

Men er enig i den der "en dårlig kamp, SELG DRITTEN!" er unødvendig.

Lenke til kommentar
Det gjelder i begge campene det ja.

 

Sist kamp var det ikke en liverpool supporter som trodde på noe som helst, men etter seier mot Stoke(!!) har en god del skiftet mening ja...

 

Her inne er vi dessverre fryktelig kresne og bortskjemte. Kampen i går var dritdårlig. Noen av spillerne spilte dritdårlig. Det må gå an å si uten å være "dårlig supporter". Man må få lov å ønske at SAF ikke starter med den og den spilleren, dvs å ha meninger. Noe annet blir sykt.

Men er enig i den der "en dårlig kamp, SELG DRITTEN!" er unødvendig.

Er jo det jeg kritiserer(hvis du leste det første innlegget mitt lenger oppe.) United har spillere i verdensklasse i alle ledd. 1 dårlig kamp endrer ikke det.

Lenke til kommentar
Liverpool har Premier Leagues beste defensive anker: Macherano

Liverpool har Premier Leagues beste høyreback: Johnson

Liverpool har Premier Leagues beste keeper: Reina

Dette er veldig subjektivt - Spesielt når du presenterer Mascherano som den beste defensive ankeret ;)

 

Hvem er bedre i PL da? Jeg ser ingen for øyeblikket. Essien vil nok bli bedre når han er tilbake i god gammel kampform, men er fortsatt et stykke dit. Palacios ser jeg på som den 3.beste akkurat nå.

Essien er verdens beste defensive midtbanespiller. Å er klart best i Premier League, hestehoder foran Masche på alle områder med unntak av kjeftbruk.

 

Til det med at vi har verdensklasse i alle ledd? Vel vi har ingen vinger som er verdensklasse akkurat nå. Vi har ingen backer som spiller i verdensklasse, Evra har spilt jevnt over dårlig til han å være siden siste halvdel ifjor. Å har vært plagsomt ujevn. På høyreback har vi en O'shea som ikke er verdensklasse, men fortsatt gjorde en fantastisk jobb ifjor. Når vi får Brown iform der er vi dekket der. Men på ving og midtbanen generelt mangler vi noe, om ikke Scholes hever seg så mangler vi kreativitet. Giggs innehar det, men han kan ikke spille alle kamper. Anderson er for ujevn og ikke den store offensive trusselen. Carrick, vel han trenger et spark bak. Mistet plassen delvis til Fletcher og Giggs ifjor med god grunn. Håper han kommer tilbake i godt gammelt slag.

 

jaja, noen vil nevne Park som ving. Men han er jo feilplassert og håpløs som en offensiv ving. Han passer i 4-5-1, ikke i 4-4-2. Nani og Valencia er førstevalg på vingene, men begge har mye å bevise. Sentralt vil jeg se Giggs og Fletcher inntill videre, Carrick må heve spillet sitt før jeg setter han over Giggs og Fletcher. Å jeg håper inderlig at Hargreaves klarer å komme seg tilbake.

Lenke til kommentar

Han sa alle ledd, ikke alle possisjoner.

Før dere kritiserer meg så merk at når jeg mener -verdensklasse- så mener jeg en spiller som er topppen av toppen i sin posisjon. En du kunne tatt ut til et verdenslag.

 

Dere har en keeper som er (var ihvertfall) i verdensklass.

I forsvaret har dere Vidic, kanskje Rio også kan kalles i verdens klasse. Evra var det

Midtbanen så har dere... Vel faktisk litt usikker nå. Deres beste har dere nå solgt og resten er enten for ustabile eller for gamle.

Angrepet så... vel ja. Kanskje litt usikker her også. Tror ikke dere har noen her heller. Kanskje Rooney i god form.

 

Missforstå meg rett, jeg sier ikke dette for å hetse. Arsenal har ikke mange de heller. Der kan man diskutere for Cesc, Sanga, Clichy, Arshavin og RvP.

På Liverpool laget har de Gerrard og Torres, men ingen flere imo.

 

Ser man derimot på lag som Real Madrid og Barca så blir det noe helt annet.

Uansett så er det et helt lag på 11 man som skal spille, ikke 3-4.

Lenke til kommentar
Nani var ikke på benken vel?

Da er det bare jeg som husker feil. Trodde jeg så Nani på benken når troppen var annonsert her inne i går. Uansett så ser jeg på det som en stor feil å starte med Anderson på Venstrekanten. Men meh, jeg er ferdig med den kampen nå og ser fremmover. Jeg finner litt trøst i denne statistikken fra RoM

 

92-93: LWDW. Champions.

95-96: LWWW. Champions.

96-97: WDDD. Champions.

98-99: DDWW. Champions.

00-01: WDDW. Champions

02-03: WDDW. Champions.

07-08: DDLW. Champions.

08-09: DWLD. Champions.

09-10: WL

 

Link

 

Vi har det med å vinne når vi starter dårlig.

Endret av ''BerSerK''
Lenke til kommentar
Blir flau nårjeg ser på hvamange "unitedsupportere" sier etter denne kampen. Slutt å syt og støtt laget deres 100% for faen!!!! Eller begynn å hold med chelski. Du kan si mye rart om Liverpool, men de har hvertfall ekte supportere. Kanskje vi i United-fansen skal begynne å oppføre oss som ekte fans?

 

Nja, de er veldig opptatt av å hakke på andre da.

Lenke til kommentar

Hvor du får Berba fra forstår jeg ihvertfall ikke. Jeg har masse venner som er manu supportere (nesten alle i mitt kull er manu eller liverpool supportere) hvor samtlige mener at Berba er et av de største bomkjøpene til AF.

Rio skal jeg gå med på. Rooney kan du diskutere. Berba.. no way!

 

Torres, Villa, Eto, Zlatan, Drogba, Ronaldo og Messi.

 

Du vil nå sikkert være uenig meg hva jeg sier uansett.

Tipper derimot alle non-manu supportere vil ihvertfall ha 6/7 av disse før Rooney.

 

Missforstå meg rett, jeg sier -ikke- at Rooney er dårlig. Han er utrolig god. Han er bare ikke verdens beste.

Lenke til kommentar
Jeg har masse venner som er manu supportere (nesten alle i mitt kull er manu eller liverpool supportere) hvor samtlige mener at Berba er et av de største bomkjøpene til AF.

 

 

Hva Liverpool supporterne i kullet ditt mener driter alle her inne i.

 

Hva disse såkalte "manu" supporterne i kullet ditt mener får de stå for. Eg tror du overdriver sterkt når du sier "samtlige". Da er de ikke riktig vel bevarte noen av de. Berba har enda litt å overbevise på målscoringssiden, men bomkjøp er latterlig å kalle han. Latterlig.

Lenke til kommentar

For en tone du har da...

"Såkalte"? Hva faen mener du med det? Å prøve å være litt objektiv er endel av å være fotball fan. Du må klare å se litt utenfor den lille boksen du lever inni. De fleste manu supportere klarer det, du klarer det derimot ikke.

 

Jeg kan nevne gode kjøp AF har gjort på rekke og rad. Ronaldo, Macheda, Anderson, Park, RvN, VdS, Vidić osv... listen er lang. Berba er -ikke- en av dem.

Se hvor mye han kosta, hva han har gjort og hvor lite han bidrar på banen.

Lenke til kommentar
United har spillere i verdensklasse i alle ledd. 1 dårlig kamp endrer ikke det.

 

Midtbanen vår er ikke verdensklasse. Det eneste som faktisk er i nærheten er Valencia, og han mangler litt ennå. Scholes og Giggs har vært verdensklasse, og de er ikke dårlige spillere nå heller, og jeg sier heller ikke at de ikke er gode nok, men de holder ikke verdensklasse akkurat nå. Carrick (og trolig også Fletcher) har aldri hatt noen verdensklasse over seg. Anderson kan komme til å bli verdensklasse, men mangler en del ennå. Park kommer aldri til å bli verdensklasse, og kommer aldri til å være fast i startoppstillingen. Tosic er for veik ennå, mens Nani viste veldig gode tendenser før han ble skadet.

 

@Justin_Sane: Det der var bare tåpelig, så det gidder jeg ikke engang kommentere.

Lenke til kommentar
Se hvor mye han kosta, hva han har gjort og hvor lite han bidrar på banen.

Lol. Jeg gidder ikke argumentere mot slikt. Berba taler for seg selv, selv bare kampen igår.

 

Jeg så dessverre ikke kampen i går. Men siden så godt som samtlige av dere mener at hele laget spilte langt under evne, velger jeg å anta at du er enig med meg

Lenke til kommentar

Du kan sitere meg på det om du vil. De united supporterne som enda mener at han er et bomkjøp, og ikke bare et bomkjøp, men "et av de største bomkjøpene til AF." da er de ikke riktig vel bevarte.

 

Se hvor mye han kosta, hva han har gjort og hvor lite han bidrar på banen.

Lol. Jeg gidder ikke argumentere mot slikt. Berba taler for seg selv, selv bare kampen igår.

 

Jeg så dessverre ikke kampen i går. Men siden så godt som samtlige av dere mener at hele laget spilte langt under evne, velger jeg å anta at du er enig med meg

 

Han var jo en av de få som gjorde noe der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...