Ol'H Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg var i den oppfatning at du var noen år eldre. Spar meg for de belærende selvfølgelighetene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Var nok litt sleip den. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Vi skal slå dette laget 10 av 10 ganger. Vi burde ha gjort det i dag, men det skjedde ikke. Av en eller annen grunn så går vi på x antall smeller mot lag som kommer til å kjempe helt nede i bunnen av tabellen. Burney kjempet ikke oss i hjel, det gjorde de ikke. Det er vår egen skyld at vi ikke vinner. Vårt offensive spill er helt fraværende før Berbatov og delvis Valencia entrer banen. Carrick spiller som en sekk med dritt for tiden, og han er ikke den eneste. Park burde vært byttet ut ved halvtid, helt absurd at han får fullføre kampen. Så spør jeg meg selv hvorfor dette måtte skje i år igjen. Jeg er så helvetes lei. Tredje året på rad. Og jeg spådde det for et par uker siden som jeg skrev her. Det må da finnes en grunn. Er det treningene i pre-season, er det de helvetes Asia-turene? Hvem vet. For det er ikke tilfeldig at noe slikt skjer tre år på rad for en regjerende seriemester. Vi var heldige de to foregående årene, men i år tror jeg vi blir straffet for det. Vi må vinne til helgen, ellers levner jeg oss liten sjanse. Vi har solgt en som var en garantist for 30 + mål pr. sesong, og ikke erstattet han. Vi mangler det kreative på midten og de som har evnene til det lille ekstra. De som scorer målene fra sine offensive midtbaneposisjoner. Berbatov gjorde utrolig mye bra idag, alt fungerte mye bedre med han på banen. Vi hadde vunnet kampen med Dimitar og Antonio fra start. Dette var ene og alene en taktisk blunder av Sir Alex, og det mener jeg. Jeg skjønner selvsagt at det er et tett kampprogram, men det er ingen unnskyldning når vi går på slike smeller. I NHL så spilles det 82 kamper fra begynnelsen av oktober, til begynnelsen av april, før sluttspillet starter. De har 10-12 back to back-kamper pr år, dvs kamper to dager etter hverandre. Det er ingen unnskyldning å spare spillere. Som jeg sier, med Berbatov og Valencia fra start hadde dette vært en trepoenger. Men i stedet må vi lide oss igjennom det samme helvete som i fjor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Akkurat ferdig med kampen og er enig i veldig mye av det du sier. Park, hadde vel ikke en bra touch i løpet av hele første omgangen, burde ha blitt tatt av med pause. Men skal sies at det er lenge siden jeg har sett så mange andreballer som faller feil vei og ender opp i føttene på en Burnley spiller og missforståelser i hue og ræva. Det tok seg opp når Berbatov og Valencia kom på banen, noe de burde ha vært med pause. Giggs var jo klart vår beste spiller i dag. Nå er det kun 3 poeng mot Wigan som teller hvis ikke så er vi der vi var i fjor (nesten) da hadde vi vel 4 poeng etter 4 kamper. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Synes folk går litt for hardt på spillere her nå. Ja, Carrick spilte en drittkamp, men å begynne å tulle med at vi skal selge han? Carrick har spilt en haug med kvalitetskamper for oss, men med engang han har en downperiode så skriker man "SELG SELG SELG!!!". Bare tull! Det var dårlig idag, men det er på sånne dager vi supportere må stå bak de 11 på den grønne matta og heie den frem og støtte dem. Lurer på om kanskje United fansen har glemt hvordan man står bak et lag i ordentlig tøff motgang. Kanskje både klubben og spesielt fansen trenger noen nede sesonger for å sette mer pris på de gode stundene og støtte laget i de dårlige stundene. VI får se, min spådom: Supporterklubbens medlemmstall faller hvis vi gjør en dårlig sesong eller 2. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Som sagt det var dagen hvor ballen stort sett spratt feil vei, alle lag har de kampene der. Men det bør ikke skje mot antatte bunnlag, men det er jo gjerne det som skjer 1-2 ganger i løpet av sesongen for United så det har i hvertfall jeg lært å leve med, men det er frusterende. Jeg skjønte egentlig hvilken vei det bar når Blake dunket inn ballen bak Foster på volly, og fikk bare bekreftelsen når Carrick brant straffen Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Flere enn meg som omtrent så på Carrick at han kom til å bomme? Så på trynet hans at han så litt nervøs ut. Straffen var ikke noe spesielt dårlig, men heller ikke av de beste. Hva skjer med United på straffer for tiden egentlig? Bom på 4 av de 5 siste (fra og med Evans' bom mot Munchen). De tre foregående sesongene scoret vi vel ca på alle utenom Ronaldo sine mot W. Ham, Barca og Chelsea tror jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg skjønner ikke at Carrick plutselig skal starte å ta straffer, den jobben bør falle til en av spissene eller Giggs når han er på banen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Carrick skøt en god/grei straffe, der skal keeperen ha mer skryt enn hva Carrick skal ha bråk... Syns ikke den var så grei, dårlig høyde og dårlig plassert. Alle keepere som går rett vei tar den der. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Vi må serr få en ny midbtane. Danielle De Rossi. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Teori/Brannfakkel/Utkast: Liverpool har Premier Leagues beste spiss: Torres Liverpool har Premier Leagues beste offensive midtbanespiller: Gerrard Liverpool har Premier Leagues beste defensive anker: Macherano Liverpool har Premier Leagues beste høyreback: Johnson Liverpool har Premier Leagues beste keeper: Reina Liverpool har en av de dårligste stallene av topp-lagene. Samtidig som vi har 5-6 ekstremt gode enkelt spillere har Liverpool den tynneste stallen av de på papiret 6 beste lagene: Topp 4, Man City + Tottenham. Jeg mener alle våre 5 nærmeste utfordrere har bedre stall en oss. Vi slår Aston Villa og Everton på bredde i stallen men havner bak de 5 andre. PS! Nærmeste utfordrere i de 5 "beste i PL" kategoriene: Keeper: Cech Høyreback: Bosingwa Def. anker: Essien Offensive midtbane: Lampard/Fabregas Spiss: Drogba Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 For å komme inn med et annet perspektiv enn en manu supporter.... Dette er mot dere som håner deres egne spillere som f.eks Carrick Voks opp! En dårlig kamp så skal du bli bannlyst for resten av livet? En spiller utgjør ikke forskjellen alene. Det er flaut når man er så dårlige tapere at man skal bli kvitt spillere fordi de spiller én dårlig kamp. Eneste grunnen til at Carrick blir syndebukken er fordi han brente straffen. Alle kan gjøre det. Alle har gjort det. Sett Ronaldo bomme på straffe jeg. Voks opp og støtt laget og spillerne i med- og motgang! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Er enig med deg Justin_Sane, det at mange skriker "selg selg selg" her viser bare en ting og det er hvor barnslige mange av mine medsupportere er. Jeg syntes det er virkelig skammelig hvor lett de snur på en av sine egene. Jeg har mer respekt for Liverpool supportere enn disse sytepavene. ( ) Vår beste spiller i går var Giggs. Han utfordret og gikk med ballen, ga fra seg noen gode passninger. Synn han ikke får en bedre touch på den ballen som Rooney spiller gjennom, da ville han ha scoret. Det var et par ting som var feil i går. Det første var at vi spilte med 3 sentrale midtbanespillere, der Carrick hele tiden måtte jage Anderson ut på venstre kant pga. at han trakk inn mot midten. Hvis SAF har tenkt til å bruke Giggs sentralt, så må han skjønne at han ikke kan plassere Anderson på kanten. Noe som gjør meg forbannet var at vi hadde både Nani og Valencia på benken, og det tok 60 min før han byttet ut Anderson med Valencia (Når Valencia kom inn ble vi fort mye farligere offensivt). Det andre som var feil var at Brown fikk spilletid som midtstopper, han burde ha blitt dyttet ut på høyrebekk plassen. Det var tydelig hvor mye tryggere forsvaret blei da vi byttet han ut og vi kjørte Oshea og Evans sentralt. Dog var det ikke mange sjangsene Burnley kom til i andre omgang. Det siste som var feil i går (og som forsåvidt har vært feil lenge) er hvordan angrepet stopper opp forran 16 meteren til motstanderen, så lenge vi ikke kommer på en kontring. Vi kommer til muren av forsvarspillere og stopper opp, vi mister all fart, snur oss rundt å sentrer bakover. Her må vi bli flinkere til, når vi kommer i fart sentralt på banen mot motstanderen, til å bruke kantene mer (spille bredt mye tidligere) slik at vi strekke forsvaret deres. Sånn som det var i går så fikk de tid til å få 5 og både 6 mann inn forran ballen og da blir det vanskelig å komme gjennom. Det er sikkert mer man kan ta tak i, men det var værtfall noe av det jeg så var feil i går. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Nani var ikke på benken vel? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Nei, han var ikke det. Skulderskaden var vel verre enn først trodd. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Liverpool har Premier Leagues beste defensive anker: MacheranoLiverpool har Premier Leagues beste høyreback: Johnson Liverpool har Premier Leagues beste keeper: Reina Dette er veldig subjektivt - Spesielt når du presenterer Mascherano som den beste defensive ankeret Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Liverpool har Premier Leagues beste defensive anker: MacheranoLiverpool har Premier Leagues beste høyreback: Johnson Liverpool har Premier Leagues beste keeper: Reina Dette er veldig subjektivt - Spesielt når du presenterer Mascherano som den beste defensive ankeret Hvem er bedre i PL da? Jeg ser ingen for øyeblikket. Essien vil nok bli bedre når han er tilbake i god gammel kampform, men er fortsatt et stykke dit. Palacios ser jeg på som den 3.beste akkurat nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Liverpool kommer til å vinne ligaen ganske greit ser jeg. Verdens beste lag som vanlig Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Blir flau nårjeg ser på hvamange "unitedsupportere" sier etter denne kampen. Slutt å syt og støtt laget deres 100% for faen!!!! Eller begynn å hold med chelski. Du kan si mye rart om Liverpool, men de har hvertfall ekte supportere. Kanskje vi i United-fansen skal begynne å oppføre oss som ekte fans? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Du kan si mye rart om Liverpool, men de har hvertfall ekte supportere. Du får ta deg en tur inn i Liverpool tråden så ser du at de ikke er det stort bedre enn mange av de som suttrer i denne tråden, kan jo kjøre Lucas som et eksempel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå