Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Dere mangler rett og slett de profilene dere hadde som kunne avgjøre slike kamper. Eneste som scorer er Rooney og det skjer annenhvert skuddår.

Korrekt, vi har kvittet oss med di som pleide å score målene.

 

Du klarer aldri å bestemme deg du? Det ene minuttet så ønsker du at Ronaldo skal råtne i Madrid og er glad for at han ikke er i klubben mer, men i det andre minuttet når ting går litt dårlig så griner du og savner Ronaldo.

jeg Diskuterer ikke med deg lenger, det har jeg sagt fra om tidligere, du gjør kun en ting, å det er å hakke på meg personlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjedelig å innrømme, men vi har ikke gode nok enkeltindividualister på laget vårt. For mange uteknsike og treige gråkladder som bare slår støttepassning. Troppen vår er bred, men vi har for mye kvantitet og lite kvalitet. Vi har noen kreative fyrer foruten rooney og berba, men de er like beregnlige som været...

Lenke til kommentar
Carrick skøt en god/grei straffe, der skal keeperen ha mer skryt enn hva Carrick skal ha bråk...

hadde Carrick skutt en god/grei straffe, hadde ballen havnet i nettet, å ikke hendene på keeper

 

Hadde ikke den keeperen hatt kanskje sin beste kamp i karrieren, hadde den ballen gått i nettet isteden for hendene på keeper..

Lenke til kommentar
Vi taper fordi Burnley kjempet oss i stykker. Vi scåret ikke på noen store sjangser (Owen, Straffen) eller på noen av de mindre sjangsene og at vi ikke klarte å bryte ned et veldig etablert forsvar

Vi klarte ikke etablere noe press rundt 16 før de siste 10. Burnley er et ræva lag, det så vi når vi fikk fart i angrepet med Berbatov. Det er vi som spiller elendig, å Burnley bare utnytter det til fulle. Dette laget skal vi slå på allle mulige dager. Dette er kanskje det verste jeg har sett av United på 5år. Kanskje kampen mot Coventry i ligacupen var verre for noen år siden, klarer ikke helt bestemme meg.

Lenke til kommentar
Dere mangler rett og slett de profilene dere hadde som kunne avgjøre slike kamper. Eneste som scorer er Rooney og det skjer annenhvert skuddår.

Korrekt, vi har kvittet oss med di som pleide å score målene.

 

Du klarer aldri å bestemme deg du? Det ene minuttet så ønsker du at Ronaldo skal råtne i Madrid og er glad for at han ikke er i klubben mer, men i det andre minuttet når ting går litt dårlig så griner du og savner Ronaldo.

jeg Diskuterer ikke med deg lenger, det har jeg sagt fra om tidligere, du gjør kun en ting, å det er å hakke på meg personlig!

 

Jeg er uenig i meningene dine og du tar det altfor personlig, lighten up.

Lenke til kommentar
Dere mangler rett og slett de profilene dere hadde som kunne avgjøre slike kamper. Eneste som scorer er Rooney og det skjer annenhvert skuddår.

 

C'mon, dette argumentet er tullete. Vi har matchvinnertyper i nesten alle deler av laget. Det vi manglet i dag var flere kreative spillere.

Skjønner den, men hadde dere hatt Tevez i dag hadde dere vunnet. Som Points sa til meg, halvparten av gutta deres er jo vaksinert mot å score. Savnet av Ronaldo sin kreativitet er også, som du sier, stort.

 

Tror ikke det er Tevez vi savner. Tror nok det er han andre du nevner.

Lenke til kommentar
Dere mangler rett og slett de profilene dere hadde som kunne avgjøre slike kamper. Eneste som scorer er Rooney og det skjer annenhvert skuddår.

 

C'mon, dette argumentet er tullete. Vi har matchvinnertyper i nesten alle deler av laget. Det vi manglet i dag var flere kreative spillere.

Skjønner den, men hadde dere hatt Tevez i dag hadde dere vunnet. Som Points sa til meg, halvparten av gutta deres er jo vaksinert mot å score. Savnet av Ronaldo sin kreativitet er også, som du sier, stort.

 

Tror ikke det er Tevez vi savner. Tror nok det er han andre du nevner.

Så dere savner ikke Tevez? PLEASE. Tevez er jo mester til å avgjøre slike oppgjør!

Lenke til kommentar
Dere mangler rett og slett de profilene dere hadde som kunne avgjøre slike kamper. Eneste som scorer er Rooney og det skjer annenhvert skuddår.

 

C'mon, dette argumentet er tullete. Vi har matchvinnertyper i nesten alle deler av laget. Det vi manglet i dag var flere kreative spillere.

Skjønner den, men hadde dere hatt Tevez i dag hadde dere vunnet. Som Points sa til meg, halvparten av gutta deres er jo vaksinert mot å score. Savnet av Ronaldo sin kreativitet er også, som du sier, stort.

 

Tror ikke det er Tevez vi savner. Tror nok det er han andre du nevner.

Så dere savner ikke Tevez? PLEASE. Tevez er jo mester til å avgjøre slike oppgjør!

Klaskestøvel, drink a bottle....

 

Ja om det hadde vært Chelsea vi hadde møtt.

Lenke til kommentar

Tevez hadde ikke scoret i dag. Det var først når vi fikk fart at vi ble farlige. Tevez var en mester på å dra ned tempoet til det kjedsommelige og hadde antagelig løpt på seg et rødt kort i dag. Jeg savner han absolutt ikke. Scorte noen viktige mål, men tror neppe han hadde gjort det noe bedre i dag. Jeg tror heller ikke savnet av Ronaldo vil være stort i de kommende kampene hvis Nani er spilleklar.

 

EDIT: God/dårlig natt forresten.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Dere mangler rett og slett de profilene dere hadde som kunne avgjøre slike kamper. Eneste som scorer er Rooney og det skjer annenhvert skuddår.

 

C'mon, dette argumentet er tullete. Vi har matchvinnertyper i nesten alle deler av laget. Det vi manglet i dag var flere kreative spillere.

Skjønner den, men hadde dere hatt Tevez i dag hadde dere vunnet. Som Points sa til meg, halvparten av gutta deres er jo vaksinert mot å score. Savnet av Ronaldo sin kreativitet er også, som du sier, stort.

 

Tror ikke det er Tevez vi savner. Tror nok det er han andre du nevner.

Så dere savner ikke Tevez? PLEASE. Tevez er jo mester til å avgjøre slike oppgjør!

 

Tevez hadde blitt pakket inn som alle andre.

Lenke til kommentar

Tevez var også usynlig i mange slike kamper ifjord, da skulle vi ha han vekk, nå savner vi han? Det var mer utover sesongen Tevez begynnte å score, husker også det tok en god stund før han scorte sitt første Premier League goal ifjor.. Det er nok Ronaldo vi savner, uten at vi vil innrømme det. Men det betyr ikke at vi ikke skal klare å erstatte han, vi har en bred stall, som ikke fungerte idag. Hadde vi hatt Ronaldo idag er det 50/50 prosent sjans for at han hadde sutret gjennom hele kampen, jeg syns vi glemmer de negative sidene med han alt for lett.

 

Det vi virkelig savnet idag var enn midtbane med baller i 1. omgang, det kom seg i 2. omgang og vi hadde fått mål hvis vi hadde hatt litt marginer på vår side og hatt en bedre dag.

 

Idag var rett å slett ikke Uniteds dag, vi kan like greit innse det isteden for å klage på spillere vi har solgt når vi faktisk har en av verdens bredeste og beste staller..

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

 

Dere mangler rett og slett de profilene dere hadde som kunne avgjøre slike kamper. Eneste som scorer er Rooney og det skjer annenhvert skuddår.

Korrekt, vi har kvittet oss med di som pleide å score målene.

 

Du klarer aldri å bestemme deg du? Det ene minuttet så ønsker du at Ronaldo skal råtne i Madrid og er glad for at han ikke er i klubben mer, men i det andre minuttet når ting går litt dårlig så griner du og savner Ronaldo.

jeg Diskuterer ikke med deg lenger, det har jeg sagt fra om tidligere, du gjør kun en ting, å det er å hakke på meg personlig!

 

Jeg er uenig i meningene dine og du tar det altfor personlig, lighten up.

 

 

Han sa vel ikke akkurat at han savnet Ronaldo, han sa at vi manglet Ronaldo. Noe som er helt riktig. Så det du faktisk gjør er å hakke på han personlig noe som er helt idiotisk av deg.

Lenke til kommentar
Hyrlen: Dette laget skal vi slå på allle mulige dager.

 

Her er ditt problem. Det laget du beskriver finnes ikke

 

Sorry Alstor

Neimen, så filosofisk. :)

 

Men fotball er jo ikke sort/hvitt. Alle kan slå alle, og vi har ingen gudommelig rett til å slå Burnley.

Nei, jeg sa det 100% seriøst. Vi har en guddommelig rett.

 

Sigh.

Lenke til kommentar
Hyrlen: Dette laget skal vi slå på allle mulige dager.

 

Her er ditt problem. Det laget du beskriver finnes ikke

 

Sorry Alstor

Neimen, så filosofisk. :)

 

Men fotball er jo ikke sort/hvitt. Alle kan slå alle, og vi har ingen gudommelig rett til å slå Burnley.

Nei, jeg sa det 100% seriøst. Vi har en guddommelig rett.

 

Sigh.

 

Du gjorde det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...