Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leonardsen kunne også løpe mye, gjør han ikke til en god fotballspiller forde. Park er finfin backup i toppkamper vi trenger å holde nullen, foruten det er han ubrukelig.

ubrukelig er han ikke, men noen måltyv er å skryte

 

så jeg har blitt en nisse Hyrlen, pass kjeften din

 

Det vel ikke første gangen du har blitt kalt det, og neppe siste.

 

Offensivt var Evra god og blant våre beste, men jevnt over så var Giggs den virkelig store spilleren for oss i denne kampen.

 

EDIT: Evra skaffet straffen ved å løfte den, Owen gjorde det ikke med den pasningen.

Ikke du å

Lenke til kommentar
Forsvarslinja og Foster gjorde det bra. Giggs, Carrick og Rooney gjorde det bra.

 

Jeg synes også at vi har litt lov til å si at vi hadde uflaks. Owen, Straffen. Hadde vi fått utligningen så hadde vi vunnet. Burnley levde veldig på at de klarte å holde nullen

Det kan du ikke mene? Så du antallet feilpasninger han og Anderson hadde idag?

Lenke til kommentar
så jeg har blitt en nisse Hyrlen, pass kjeften din

 

Det vel ikke første gangen du har blitt kalt det, og neppe siste.

 

Offensivt var Evra god og blant våre beste, men jevnt over så var Giggs den virkelig store spilleren for oss i denne kampen.

 

EDIT: Evra skaffet straffen ved å løfte den, Owen gjorde det ikke med den pasningen.

 

Owens pasning, Evras løp og Evras første berøring samt dummskap på forsvarer gjorde at vi fikk straffen.

Lenke til kommentar
Forsvarslinja og Foster gjorde det bra. Giggs, Carrick og Rooney gjorde det bra.

 

Jeg synes også at vi har litt lov til å si at vi hadde uflaks. Owen, Straffen. Hadde vi fått utligningen så hadde vi vunnet. Burnley levde veldig på at de klarte å holde nullen

Det kan du ikke mene? Så du antallet feilpasninger han og Anderson hadde idag?

Forsvarslinje? hvem forsvarslinje, det var bare rot med hele laget

Lenke til kommentar
Forsvarslinja og Foster gjorde det bra. Giggs, Carrick og Rooney gjorde det bra.

 

Jeg synes også at vi har litt lov til å si at vi hadde uflaks. Owen, Straffen. Hadde vi fått utligningen så hadde vi vunnet. Burnley levde veldig på at de klarte å holde nullen

Det kan du ikke mene? Så du antallet feilpasninger han og Anderson hadde idag?

Forsvarslinje? hvem forsvarslinje, det var bare rot med hele laget

 

Helt uenig

Lenke til kommentar
Forsvarslinja og Foster gjorde det bra. Giggs, Carrick og Rooney gjorde det bra.

 

Jeg synes også at vi har litt lov til å si at vi hadde uflaks. Owen, Straffen. Hadde vi fått utligningen så hadde vi vunnet. Burnley levde veldig på at de klarte å holde nullen

Det kan du ikke mene? Så du antallet feilpasninger han og Anderson hadde idag?

Forsvarslinje? hvem forsvarslinje, det var bare rot med hele laget

 

Helt uenig

Jeg også, det defensive som svikter ligger målet hos en enkeltspiller. Å resten av kampen på en midtbane som er paralysert. midtbanen er idag faktoren som gjør at vi taper, selv om straffen nok var hendelsen som avgjorde mest.

Lenke til kommentar
Forsvarslinja og Foster gjorde det bra. Giggs, Carrick og Rooney gjorde det bra.

Etter 20 minutter hadde Burnley hatt 2-3 store sjanser og et mål. Men de tok seg opp ja.

 

Det hadde vi også, og de var veldig medvirkende til de sjangsene vi skapte

Qe?

 

Etter 20 min hadde vi også 2-3 store sjangser. Og Giggs, Carrick, Rooney var medvirkende til de sjangsene vi skapte i denne kampen.

Lenke til kommentar
Dere mangler rett og slett de profilene dere hadde som kunne avgjøre slike kamper. Eneste som scorer er Rooney og det skjer annenhvert skuddår.

Korrekt, vi har kvittet oss med di som pleide å score målene.

 

Du klarer aldri å bestemme deg du? Det ene minuttet så ønsker du at Ronaldo skal råtne i Madrid og er glad for at han ikke er i klubben mer, men i det andre minuttet når ting går litt dårlig så griner du og savner Ronaldo.

 

EDIT: Straffen var forøvrig helt greit plassert, men man ser jo allerede i oppløpet hvor Carrick skal skyte, og hvis jeg kan se det kan Jensen se det.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Forsvarslinja og Foster gjorde det bra. Giggs, Carrick og Rooney gjorde det bra.

 

Jeg synes også at vi har litt lov til å si at vi hadde uflaks. Owen, Straffen. Hadde vi fått utligningen så hadde vi vunnet. Burnley levde veldig på at de klarte å holde nullen

Det kan du ikke mene? Så du antallet feilpasninger han og Anderson hadde idag?

Forsvarslinje? hvem forsvarslinje, det var bare rot med hele laget

 

Helt uenig

Jeg også, det defensive som svikter ligger målet hos en enkeltspiller. Å resten av kampen på en midtbane som er paralysert. midtbanen er idag faktoren som gjør at vi taper, selv om straffen nok var hendelsen som avgjorde mest.

 

Vi taper fordi Burnley kjempet oss i stykker. Vi scåret ikke på noen store sjangser (Owen, Straffen) eller på noen av de mindre sjangsene og at vi ikke klarte å bryte ned et veldig etablert forsvar

Lenke til kommentar
Dere mangler rett og slett de profilene dere hadde som kunne avgjøre slike kamper. Eneste som scorer er Rooney og det skjer annenhvert skuddår.

 

C'mon, dette argumentet er tullete. Vi har matchvinnertyper i nesten alle deler av laget. Det vi manglet i dag var flere kreative spillere.

Skjønner den, men hadde dere hatt Tevez i dag hadde dere vunnet. Som Points sa til meg, halvparten av gutta deres er jo vaksinert mot å score. Savnet av Ronaldo sin kreativitet er også, som du sier, stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...