Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Faktisk så håper jeg å se Berbatov og Owen på topp til Wigan kampen, Rooney trenger en kamp på benken nå. Det jeg så i dag av han var horribelt.

*

Hva jeg snakker om? Greit at Rooney er en viktig spiller, men ikke kom å si at han var en av de tre positive spillerne i dag for det var han ikke. Han kom med noen fine stikkere og pasninger, men var jo veldig usynlig av seg.

 

Giggs hevet seg stort i 2.omg, og det var flott å se.

Det var han så absolutt, det vil statistikk hjelpe meg på også når den kommer opp. Han var nede på midtbanen og startet angrep. Han hadde flere enorme pasninger, deriblant en fantastisk en til Giggs. Samt en til Berba. Absolutt en av de beste på et horribelt United lag. Jeg sier som Kjakan, sier du noe annet har du minimal peil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: En nisse sier at Evra var banens beste?! Ser du kamper på Vg-live eller ?

Gjør du? Evra var klart en av våre bedre i dag, ikke at det er noe å skryte av. Han feilet på målet, men ellers var han faktisk god. Ikke hans skyld at han må løpe fra hele forvaret for å komme til sjanser, han har jo ingen å spille med. Likevel skaffet han mange gode muligheter for spillere som Park, som ikke tørr å skyte.

 

Skaffa straffe gjorde han også, forresten.

Lenke til kommentar
Hva gjør Park i United annet enn å tjene penger i Asia? Spille fotball kan han ikke. Er som en lat Kuyt uten måla, ergo ikke en dritt.

Godt spørsmål, kan ikke fatte og begripe at noen syns han er en viktig spiller for United. Han var jo som en skrelt banan i dag på banen.

Park var ikke lat, men han var i likhet med nesten alle, Dårlig kons

Lenke til kommentar
Hva gjør Park i United annet enn å tjene penger i Asia? Spille fotball kan han ikke. Er som en lat Kuyt uten måla, ergo ikke en dritt.

 

Klassisk The Game måtte bare quote, lenge siden sist vi hadde han i tråden under Premier League kamper, og vi kommer til å se mye av dette om alle spillerene.

Lenke til kommentar
Faktisk så håper jeg å se Berbatov og Owen på topp til Wigan kampen, Rooney trenger en kamp på benken nå. Det jeg så i dag av han var horribelt.

*

Hva jeg snakker om? Greit at Rooney er en viktig spiller, men ikke kom å si at han var en av de tre positive spillerne i dag for det var han ikke. Han kom med noen fine stikkere og pasninger, men var jo veldig usynlig av seg.

 

Giggs hevet seg stort i 2.omg, og det var flott å se.

 

 

 

ROoney banens dårligste? Greit nok at han prøvte litt for mye på skudd, men han hadde da i det minste gode stikkere og jobbet som en hest.. Park var jo absolutt helt usynlig idag!

Kanskje overdrev litt med Rooney, men for meg er han absolutt ikke i form enda. Han gjør mye dumme valg, og er ofte usynlig.

Det jeg syns vi var dårlige på i dag var vingspillet, det fungerte overhodet ikke.

 

Rooney var jo en av vår beste, og han er jo i kjempeform. 2 mål på 3 kamper er jo veldig mye til å være han

2 mål på 3 kamper?

Vi spilte vår 2. kamp i dag?

 

Synes vi bør ta med målet mot Chelsea

 

Og til dere som klager på Owen. Han hadde faktisk en ball i mål og ble veldig tvilsomt avblåst for offside

Lenke til kommentar
Hva gjør Park i United annet enn å tjene penger i Asia? Spille fotball kan han ikke. Er som en lat Kuyt uten måla, ergo ikke en dritt.

Godt spørsmål, kan ikke fatte og begripe at noen syns han er en viktig spiller for United. Han var jo som en skrelt banan i dag på banen.

Wow, en dårlig kamp og du slakter han helt? Jeg liker Park, jeg. Jobber godt og MYE.

Lenke til kommentar
Hva gjør Park i United annet enn å tjene penger i Asia? Spille fotball kan han ikke. Er som en lat Kuyt uten måla, ergo ikke en dritt.

 

Klassisk The Game måtte bare quote, lenge siden sist vi hadde han i tråden under Premier League kamper, og vi kommer til å se mye av dette om alle spillerene.

Har savnet han, jeg.

Lenke til kommentar
Edit: En nisse sier at Evra var banens beste?! Ser du kamper på Vg-live eller ?

Gjør du? Evra var klart en av våre bedre i dag, ikke at det er noe å skryte av. Han feilet på målet, men ellers var han faktisk god. Ikke hans skyld at han må løpe fra hele forvaret for å komme til sjanser, han har jo ingen å spille med. Likevel skaffet han mange gode muligheter for spillere som Park, som ikke tørr å skyte.

 

Skaffa straffe gjorde han også, forresten.

Evra var ikke banens beste var mitt poeng, å selvfølgelig kan han vel nevnes som en av våre bedre siden hele laget jevnt over var horribelt. Han er passiv defensiv hele kampen, ble frasprunget av en mann som hadde lungene i halsen etter en spurt. Offensivt var han god tatt i betraktning at han ikke hadde skikkelige vingspillere foran seg.

 

Owen skaffet straffen med en genial pasning forøvrig.

Lenke til kommentar
så jeg har blitt en nisse Hyrlen, pass kjeften din

 

Det vel ikke første gangen du har blitt kalt det, og neppe siste.

 

Offensivt var Evra god og blant våre beste, men jevnt over så var Giggs den virkelig store spilleren for oss i denne kampen.

 

EDIT: Evra skaffet straffen ved å løfte den, Owen gjorde det ikke med den pasningen.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...