Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det funker nok ikke i år. Vi har ingen spillere som kan vinne kamper på dager som denne. Og, OWEN, man! Treig, sløv og elendig foran mål. Tror du at du kommer på det engelske landslaget ved å være så forbanna crappy?

 

2 kamper. Og vi har ikke tapt dem begge engang. Ikke vær så deppa da.

2 kamper og såvidt 3 poeng mot det som skal være den enkleste motstanden denne sesongen. Chelsea vil kontrollere dette inn helt til mai.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Natta, Møkka lag, Gratulerer med seier Burnley, Carrick kan di selge, eller freetransfer, park løp mye, men det var ikke godt nok, Rooney... lær deg å skyte ved siden av mennskene, ikke prøv å skyt gjennom, det klarer du bare ikke. Arbeidsdagen imorgen blir Jævli.

 

Og hvor i all verden skulle det skuddet gått? Det var ikke akurat plass til så mange hull i forsvaret.

Lenke til kommentar

Noe jeg har sett som virkelig irriterer meg er Park og hans "kan-ikke-skyte-selv-om-jeg-er-i-god-posisjon-11-meter-fra-mål" opplegg. I dag kunne han putta to, med litt intelligens, men NEIDA, ballen MÅ inn til spissene som står på 5-meteret dekket med 3-4 Burnley-spillere.

Lenke til kommentar

Før jeg legger meg:

 

Jeg er så forbanna glad i Ryan Giggs. Han gjør meg tårevåt av glede hvordan han gang på gang var den eneste som løp, takla og prøvde selv om det gjorde vondt. LEGENDE og vår desidert beste midtbanespiller i pensjonsalder! Seriøst 5x så god bøssa Carrick.

 

Hvor mange ganger vant Carrick eller Anderson ballen? 2-3 til sammen og det ingen overdrivelse.

Hvor mange ganger gjorde Ryan det? MANGE!

Hvem penetrerte forsvaret og kom på løp? Giggs!

Hvem jobbet fra 16 til 16m ? Ryan Giggs?

 

Hvem stod stille å så på? M. Carrick

Hvem slo bare feilpassninger? M. Carrick.

Når burnley hadde ballen, hvem lå ute på kanten høyt i banen og gav hjemmelaget stillehavet å kontre på (jf CL finalen) ? M. Carrick.

 

Møkkamann, ha deg vekk. Like dårlig som Lucas Sleiva!

 

Skylder på SAF, han burde kjøpt og han burde ikke gitt Carrick sjansen. Han dumpa MC forrige kamp med hell og skulle gjort det igjen.

 

jeg har vondt av Rooney, Giggs og Evra i dag. De er gode spillere på et bestefall mediocre fotball-lag. Akkuratt som med Torres og Gerrard i Pool, bare kanskje enda litt verre.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Vel, i dag så var det en mørk kveld for United. All ære til Burnley, de vant fortjent siden vi spiller som noen små maur som ikke fungerer der. Rooney er en av banens dårligste, gjør stadig rare valg og skyter fra lang distanse rett i en mann. For meg er mannen ute av form, og jeg som trodde han skulle ta ansvar nå som Ronaldo var borte.

 

Faktisk så håper jeg å se Berbatov og Owen på topp til Wigan kampen, Rooney trenger en kamp på benken nå. Det jeg så i dag av han var horribelt.

Resten spilte også som en gjeng maur.

 

Park var også elendig!

 

Jaja, vi må bare glemme denne kampen og jeg satser virkelig på at Fergie tok en hårføner på 70 000 watt.

 

ROoney banens dårligste? Greit nok at han prøvte litt for mye på skudd, men han hadde da i det minste gode stikkere og jobbet som en hest.. Park var jo absolutt helt usynlig idag!

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Vi savner Ronaldo. Helt klart.

 

Alltid når vi går på en smell, så er det motstanderens keeper som blir helten. Friedel, James, Jensen, etc. Begynner å bli lei det...

 

Hva faen var vitsen i å la Carrick ta straffen? Hvorfor ikke bruke Owen, Rooney eller Giggs? Er jo mye bedre å bruke en spiller som har sjans på toppscorertittelen.

 

En annen ting jeg ikke skjønte. Hvorfor starter man med Park og Anderson på kantene? :dontgetit: Spiller mot Burnley som skal ligge bakpå. Hvorfor kjøre to så defensive spillere?

 

Nei, dette var katastrofe. Mye må skjerpes før Wigan kampen, for vi kan ikke fortsette slik.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

 

ROoney banens dårligste? Greit nok at han prøvte litt for mye på skudd, men han hadde da i det minste gode stikkere og jobbet som en hest.. Park var jo absolutt helt usynlig idag!

Kanskje overdrev litt med Rooney, men for meg er han absolutt ikke i form enda. Han gjør mye dumme valg, og er ofte usynlig.

Det jeg syns vi var dårlige på i dag var vingspillet, det fungerte overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Det funker nok ikke i år. Vi har ingen spillere som kan vinne kamper på dager som denne. Og, OWEN, man! Treig, sløv og elendig foran mål. Tror du at du kommer på det engelske landslaget ved å være så forbanna crappy?

 

2 kamper. Og vi har ikke tapt dem begge engang. Ikke vær så deppa da.

2 kamper og såvidt 3 poeng mot det som skal være den enkleste motstanden denne sesongen. Chelsea vil kontrollere dette inn helt til mai.

 

Så vi ble ikke bedre uten Ronaldo alikevel? Sorry, jeg måtte bare. Fotball er ikke enten eller. Det er ikke selvsagt at vi vinner kamper mot lag som (kanskje) kommer langt ned på tabellen. Og fy faen så kjedelig fotball hadde vert om det hadde vert sånn.

 

Vi har heller ingen gudommelig rett på å vinne alt. Burnley kjempa oss i stykker.

 

Og det kunne fort vert veldig annerledes.

Lenke til kommentar
Og, OWEN, man! Treig, sløv og elendig foran mål.

Der kunne du likegodt skrevet Berbatov. Maken til ræva spiller.

To forskjellige spillere, men Berbatov er tregere ja. Men Berbatov er også bedre enn Owen på noen ting. Da snakker jeg om å greie å holde på ball og ha blikk for spillet.

 

Nei nå skal jeg drikke pils og se på Ronaldo-videoer på YouTube utover natten..

Du som ikke ville se fjerten av Ronaldo etter overgangen? :ermm:

Lenke til kommentar
Faktisk så håper jeg å se Berbatov og Owen på topp til Wigan kampen, Rooney trenger en kamp på benken nå. Det jeg så i dag av han var horribelt.

HVA FAEN SNAKKER DU OM! Er det noe positivt er det jo Rooney, Evans og Giggs! Midtbaneleddet var totalt blottet for kreativitet. Anderson og Park er helt ELENDIG. Carrick gjør sin dårligste kamp i United-drakten. Evra, FY FAEN. Først er han for sen å hjelpe Foster når han er kommet ut slik at Burnley spilleren får slått ut. Så legger han en livsfarlig heading bakover i feltet, som det blir mål av. Fy faen så ræva av den påståtte beste venstrebacken i verden. Deretter må jeg lide meg gjennom endeløse feilpasninger opp mot Rooney og Owen som har null hjelp fra midtbanen med unntak av tidvis Giggs. Park? Hva faen. Hvor ble løpskapasiteten av? Å han har jo verre touch enn det Sissoko hadde i sine Liverpool dager.

 

Nei dette håper jeg virkelig er årsverste både fra deg og United. Rooney og Berbatov endret kampbildet alene når sistnevnte kom inn.

 

Edit: En nisse sier at Evra var banens beste?! Ser du kamper på Vg-live eller ?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

 

ROoney banens dårligste? Greit nok at han prøvte litt for mye på skudd, men han hadde da i det minste gode stikkere og jobbet som en hest.. Park var jo absolutt helt usynlig idag!

Kanskje overdrev litt med Rooney, men for meg er han absolutt ikke i form enda. Han gjør mye dumme valg, og er ofte usynlig.

Det jeg syns vi var dårlige på i dag var vingspillet, det fungerte overhodet ikke.

 

Rooney var jo en av vår beste, og han er jo i kjempeform. 2 mål på 3 kamper er jo veldig mye til å være han

Lenke til kommentar

Helt forferdelig i første omgang, egentlig ville jo kampen sett helt annerledes ut hvis vi hadde fått klarert før det første målet, bra av Foster en mot en forresten. Owen var tannløs og han og Rooney hadde absolutt ikke noe samspill i dag. Giggs er vår beste sentralemidtbanespiller og kan absolutt være vår "Nr. 1" i mange kamper. Hvem skal ta straffer? Carrick har virket sikker før, men jeg vet ikke om jeg tør å se på han skyte straffer fremover, Rooney blir for varm i toppen. Berbatov? Han har hatt en dårlig for oss, men har scoret flere for Tottenham. Nani har vel alltid vært bankers når jeg har sett han skyte straffer. Jeg forstår rett og slett ikke prioriteringen heller. Når man drar til Turf Moor eller hvem som helst sitt bunnlag sin hjemmebane så bør man stille med kreative spillere som kan åpne forsvar. Vi har flere av disse (Giggs, Nani (var ikke på benken, antagelig skadet), Valencia og Berbatov), men allikevel stiller vi ikke med det laget som man trenger for å åpne et forsvar. Michael Owen blir ubrukelig når han må ned i banen for å være med i spillet. Hele kampen åpnet seg med Berbatov og Valencia, riktig nok var Burnley spillerene slitne, men Berbatov's ballkontroll, overblikk og touch gjør at alt blir mye enklere, samarbeidet hans med Rooney er også mye bedre. Dette er forresten en kamp som kjennetegner mange av de kampene vi har hatt i sesonger vi har vunnet gull, sjansesløsing på høyt nivå. Jeg tar det tungt i dag, men vet at det kommer bedre dager i møte, og at stallen vår er sterk nok. Når Nani kommer tilbake så kan vi få til litt mer også for Park er ikke mannen for kamper der vi skal ha ballen mye. Vi må også huske på at Jensen spilte som en levende vegg. Cheer up lads.

Lenke til kommentar
Faktisk så håper jeg å se Berbatov og Owen på topp til Wigan kampen, Rooney trenger en kamp på benken nå. Det jeg så i dag av han var horribelt.

*

Hva jeg snakker om? Greit at Rooney er en viktig spiller, men ikke kom å si at han var en av de tre positive spillerne i dag for det var han ikke. Han kom med noen fine stikkere og pasninger, men var jo veldig usynlig av seg.

 

Giggs hevet seg stort i 2.omg, og det var flott å se.

 

 

 

ROoney banens dårligste? Greit nok at han prøvte litt for mye på skudd, men han hadde da i det minste gode stikkere og jobbet som en hest.. Park var jo absolutt helt usynlig idag!

Kanskje overdrev litt med Rooney, men for meg er han absolutt ikke i form enda. Han gjør mye dumme valg, og er ofte usynlig.

Det jeg syns vi var dårlige på i dag var vingspillet, det fungerte overhodet ikke.

 

Rooney var jo en av vår beste, og han er jo i kjempeform. 2 mål på 3 kamper er jo veldig mye til å være han

2 mål på 3 kamper?

Vi spilte vår 2. kamp i dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...