SpencerReid Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Dette er faktisk det verste jeg har sett. Gratulerer Burnley, unner dere seieren. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Veldig frustrerende kamp. Vi klarte ikke å bryte dem ned. Det er veldig synd vi brente straffen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 La dem gå hjem til Manchester. Fy FAEN så ræva. Spillerne bør skamme seg. Helt uinteresserte, sløve, treige og det er jo ingen som greier å score på åpenbare sjanser. Nå er jeg så møkklei dårlige sesongstarter. Skal vi aldri lære?! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Det var heilt sinnsvakt dårleg, men 110 % fortent seier til Burnley. Fergie, skaff ein nr. 1 sentralmidtbanespelar no! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Dette var faktisk kritisk dårlig. Nå må man bare håpe at de reiser seg umiddelbart. For dette spillet holder ikke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Det var heilt sinnsvakt dårleg, men 110 % fortent seier til Burnley. Fergie, skaff ein nr. 1 sentralmidtbanespelar no! Hvem da ? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Så var det den tingen jeg virkelig hater med den forbanna fitte premier league, ukene den ødelegger når vi taper.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 vant 13-1 på cornere hvertfall Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Dette er faktisk det verste jeg har sett. Gratulerer Burnley, unner dere seieren. Husker mange jeg. Vi har da mange avslutninger. Burnley hadde en Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 jamen, hver gang jeg har sett united starte sesongen går det egentlig dårlig, men plutselig begynner vi å vinne kamper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Noe ala Chelsea's 1. omgang i 1. omgang? Noe ala Start, mot Molde i andre. Sneijder... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Det funker nok ikke i år. Vi har ingen spillere som kan vinne kamper på dager som denne. Og, OWEN, man! Treig, sløv og elendig foran mål. Tror du at du kommer på det engelske landslaget ved å være så forbanna crappy? Endret 19. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Det funker nok ikke i år. Vi har ingen spillere som kan vinne kamper på dager som denne. Og, OWEN, man! Treig, sløv og elendig foran mål. Tror du at du kommer på det engelske landslaget ved å være så forbanna crappy? 2 kamper. Og vi har ikke tapt dem begge engang. Ikke vær så deppa da. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 sant, men dette var VIRKELIG skuffende Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Natta, Møkka lag, Gratulerer med seier Burnley, Carrick kan di selge, eller freetransfer, park løp mye, men det var ikke godt nok, Rooney... lær deg å skyte ved siden av mennskene, ikke prøv å skyt gjennom, det klarer du bare ikke. Arbeidsdagen imorgen blir Jævli. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Hvorfor spiller ikke Van der Sar? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Hvorfor spiller ikke Van der Sar? skadet Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Vel, i dag så var det en mørk kveld for United. All ære til Burnley, de vant fortjent siden vi spiller som noen små maur som ikke fungerer der. Rooney er en av banens dårligste, gjør stadig rare valg og skyter fra lang distanse rett i en mann. For meg er mannen ute av form, og jeg som trodde han skulle ta ansvar nå som Ronaldo var borte. Faktisk så håper jeg å se Berbatov og Owen på topp til Wigan kampen, Rooney trenger en kamp på benken nå. Det jeg så i dag av han var horribelt. Resten spilte også som en gjeng maur. Park var også elendig! Jaja, vi må bare glemme denne kampen og jeg satser virkelig på at Fergie tok en hårføner på 70 000 watt. Endret 19. august 2009 av Raste Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Hvorfor spiller ikke Van der Sar? Skadet, kommer ikke før 1.Oktober Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Hvorfor spiller ikke Van der Sar? Han ville ikke idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå