NightKeeper Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 For min del kommer jeg ikke til og savne Rossi litt engang. Han slo aldri i gjennom i United og da kan dei like godt selge ham når dei får eit såpass bra bud. 9185739[/snapback] 80 millioner et bra bud for et av verdens største spiss-talenter? Om noen år spiller Rossi som stjernespiss i en toppklubb. 9185965[/snapback] Jeg tviler, men man vet aldri Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 kanskje jeg tar meget feil, men var ikke C.ronaldo pool fan han også, før han kom til manutd? 9186565[/snapback] Jo, han sa drømmen hadde vært liverpool. Men får tro han har skiftet mening Lenke til kommentar
Ronniemi Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Går det ann å streame united - inter i kveld? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Ja, hvis du registrer deg på live247sport.com. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Noe så fantastisk latterlig å selge Rossi. Mangler ord... Hva faen gjør Dongen fortsatt i United, mens Rossi går for 80 mill? Tror Fergie har drukket for mye whisky igjen. 9184514[/snapback] Regner egentlig med at salget av Rossi kommer til å bety cirka like mye for oss som det viste seg at salget av RvN gjorde. Begge gangene mente du at Fergie hadde "drukket for mye whisky" som du så fint uttrykker det. Jeg tror han vet hva han gjør... Vi har kommet bra unna med salg av mye bedre spillere enn Rossi. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Nå var vel han et stort talent og en fremtidig spiller for klubben. Dessuten lagde han vel ikke så mye uro heller. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Nå var det jo relativ stor forskjell på Van Nistelrooy og Rossi, den ene var jo en relativt etablert mann i første 11 som puttet et mål i ny og ne (sånn kan man også si det ), den andre er jo et KJEMPE tallent for å si det litt pent som var tiltenkt en plass der i fremtiden og som jeg tror hadde passet godt inn sammen med resten av ungguttene i United i årene som hadde kommet... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Fra manutd.com: Reds can re-sign Rossi Sir Alex Ferguson has revealed that United inserted a clause in Giuseppe Rossi's contract which would allow the Reds to buy the striker back from Villarreal. The Italian Under-21 international had numerous meetings about his future this summer and was told that he would be given opportunities at Old Trafford, but the former Parma youngster wanted regular first-team football. "We had several meetings with Giuseppe to convince him that he would get plenty of football here, but that he may have to be a bit patient," explained the boss. "But he wanted to have a go at first-team football, so it was a difficult decision." Rossi arrived as a highly-rated prospect in 2004, and after impressing in United's reserves he went on to score four goals in 14 first-team appearances for the Reds. Last season he went in search of regular top-level football on loan with Newcastle and Parma. He stood out in Serie A, helping his former club avoid relegation, and he had been expected to return to Old Trafford this season. But he leaves on good terms and in the knowledge that United will keep close tabs on his progress in La Liga. "We wish him well, he is a good lad," added Sir Alex. "He has always been a good professional. He's going to a good club. We sold Diego Forlan to Villarreal and he recently left for Atletico Madrid. It's a well-run club with good ambitions. "I know he'll do well. We've got a clause in his contract where he could come back to us at some point. We are covering ourselves in every way." Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Lekkert, om 2-3 år når han har etablert seg som en europeisk topp spiss så kommer han tilbake. Jeg syntes de ga litt "lett" slipp på han, spessielt når man tenker på hvor mye Sir Alex har pratet om hvor god han kommer til å bli... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Håper han returnerer som en helt til oss og det forgjette land (les: Old Trafford). Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Det beviser vel poenget mitt, som var at Ferguson vet hva han gjør. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Fergie må være tidenes mest geniale manager! Håper han blir i klubben til han dør. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Sånn da er det igjen en halv time til sesongens første United kamp (for min del ) Skal bli moro å se om det blir mulig å stifte bekjentskap med et par av nykommerne, helst Nani og Anderson selvfølgelig... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Ifølge M.E.N får me nok ikkje sjå nokre av våre nyinnkjøpte ikveld diverre.. Nedtur, men SAF skal mønstre eit sterkt lag alla laget som starter mot Chelski. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Er det noe nettsted eller noe hvor jeg kan følge med på manu kampen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Målkavalkade med Solskjær nå på MUTV/Sporten, mye fantastiske mål av mannen Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Tror dere at jeg kan låne logg inn og passord med en bruker av livesport247.com ? Hadde ikke penger på min konto i dag, AKKURAT når united skal spille.. Plis PM meg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Forsvaret vårt er tragisk, ikke lovende i det hele tatt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) 1-3 til pause ja.. Pent. edit: Night, hvem er forsvaret vårt i dag? Endret 1. august 2007 av arehei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Er ikke det toppet forsvar, med unntak av Neville? Det var vel dette forsvaret dere vant serien med nå sist? Ser ut som dere skal slite i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå