Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

For min del kommer jeg ikke til og savne Rossi litt engang. Han slo aldri i gjennom i United og da kan dei like godt selge ham når dei får eit såpass bra bud.

9185739[/snapback]

80 millioner et bra bud for et av verdens største spiss-talenter? Om noen år spiller Rossi som stjernespiss i en toppklubb.

9185965[/snapback]

 

Jeg tviler, men man vet aldri :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe så fantastisk latterlig å selge Rossi. Mangler ord...

 

Hva faen gjør Dongen fortsatt i United, mens Rossi går for 80 mill?

 

Tror Fergie har drukket for mye whisky igjen.

9184514[/snapback]

 

Regner egentlig med at salget av Rossi kommer til å bety cirka like mye for oss som det viste seg at salget av RvN gjorde. Begge gangene mente du at Fergie hadde "drukket for mye whisky" som du så fint uttrykker det. Jeg tror han vet hva han gjør...

Vi har kommet bra unna med salg av mye bedre spillere enn Rossi.

Lenke til kommentar

Nå var det jo relativ stor forskjell på Van Nistelrooy og Rossi, den ene var jo en relativt etablert mann i første 11 som puttet et mål i ny og ne (sånn kan man også si det :p), den andre er jo et KJEMPE tallent for å si det litt pent som var tiltenkt en plass der i fremtiden og som jeg tror hadde passet godt inn sammen med resten av ungguttene i United i årene som hadde kommet...

Lenke til kommentar

Fra manutd.com:

 

Reds can re-sign Rossi

 

Sir Alex Ferguson has revealed that United inserted a clause in Giuseppe Rossi's contract which would allow the Reds to buy the striker back from Villarreal.

 

The Italian Under-21 international had numerous meetings about his future this summer and was told that he would be given opportunities at Old Trafford, but the former Parma youngster wanted regular first-team football.

 

"We had several meetings with Giuseppe to convince him that he would get plenty of football here, but that he may have to be a bit patient," explained the boss. "But he wanted to have a go at first-team football, so it was a difficult decision."

 

Rossi arrived as a highly-rated prospect in 2004, and after impressing in United's reserves he went on to score four goals in 14 first-team appearances for the Reds.

 

Last season he went in search of regular top-level football on loan with Newcastle and Parma. He stood out in Serie A, helping his former club avoid relegation, and he had been expected to return to Old Trafford this season. But he leaves on good terms and in the knowledge that United will keep close tabs on his progress in La Liga.

 

"We wish him well, he is a good lad," added Sir Alex. "He has always been a good professional. He's going to a good club. We sold Diego Forlan to Villarreal and he recently left for Atletico Madrid. It's a well-run club with good ambitions.

 

"I know he'll do well. We've got a clause in his contract where he could come back to us at some point. We are covering ourselves in every way."

 

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Er ikke det toppet forsvar, med unntak av Neville? Det var vel dette forsvaret dere vant serien med nå sist? Ser ut som dere skal slite i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...