Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kofor i svarte tar Fergie ut Anderson og ikkje Park :wow::wallbash:

Fordi nå kan vi spille i en ren 4-4-2-formasjon.

Det kunne me gjort med Valencia på høgre, Giggs på venstre og Carrick/anderson i midten.

 

@Jotun: godt poeng ;)

Giggs sine dager som ving er over for lenge siden. Da vil jeg faktisk påstå at Park er bedre.

Lenke til kommentar

 

kofor i svarte tar Fergie ut Anderson og ikkje Park :wow::wallbash:

Fordi nå kan vi spille i en ren 4-4-2-formasjon.

Det kunne me gjort med Valencia på høgre, Giggs på venstre og Carrick/anderson i midten.

 

@Jotun: godt poeng ;)

Giggs sine dager som ving er over for lenge siden. Da vil jeg faktisk påstå at Park er bedre.

 

 

@D'Amico: Veit han har sett sine beste dagar der, men eg held framleis på mitt at han hadde vore betre enn Park der. Iallfall slik det ser ut i dag. Park syns eg bør brukast hovudsakleg i CL kampar, og kanskje mot topplaga i PL.

 

Blei me snytt for ein ny straffe der?

 

edit: sorry for dobbelpost. Kvifor verkar berre floodkontroll av og til?

Endret av ttt
Lenke til kommentar
@D'Amico: Veit han har sett sine beste dagar der, men eg held framleis på mitt at han hadde vore betre enn Park der. Iallfall slik det ser ut i dag. Park syns eg bør brukast hovudsakleg i CL kampar, og kanskje mot topplaga i PL.

Nja, kunne gått, men er redd Giggs ikke kunnet kommet til sin rett der. Vi trenger en sentralt i banen som kan styre spillet og har mye nok erfaring til å ikke la seg frustrere.

 

Og der hadde jammen meg Park vår beste sjanse i kampen, med unntak av straffen selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...