Staalkontroll Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Wtf... anderson ut? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 kofor i svarte tar Fergie ut Anderson og ikkje Park Fordi begge har vært dårlige, bare den ene har vært dårligere enn den andre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 kofor i svarte tar Fergie ut Anderson og ikkje Park Fergie vil ga Giggs i midten Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Håper ikke han fortsetter slik han startet med den touche der. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 kofor i svarte tar Fergie ut Anderson og ikkje Park Fordi nå kan vi spille i en ren 4-4-2-formasjon. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Eg syns faktisk Park har vore i særklasse dårlegast, men det er vell kanskje berre mitt syn. Skjønnar godt at han vil ha Giggs i midten då han er den som har komen best ut av det der, men likevell. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Andy ut?? Jaja synes nå han har vært av de bedre jeg men. Berba nå så blir det bra Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Dette her er bare flaut... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Pluss at Anderson har en tendens til å bli svært sliten etter 60 pluss... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) kofor i svarte tar Fergie ut Anderson og ikkje Park Fordi nå kan vi spille i en ren 4-4-2-formasjon. Det kunne me gjort med Valencia på høgre, Giggs på venstre og Carrick/anderson i midten. @Jotun: godt poeng Endret 19. august 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Arg..Park over på Venstre siden. Kommer til å ødlegge for evra. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Er Nani spilleklar så kan vi bytte den andre kanten også Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Owen ut - Berba inn.. Då var dei to dei fleste av oss her inne ville ha på banen komen utpå Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Dårlig start av Valencia, men håper det bedrer seg. Berba på nå Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 kofor i svarte tar Fergie ut Anderson og ikkje Park Fordi nå kan vi spille i en ren 4-4-2-formasjon. Det kunne me gjort med Valencia på høgre, Giggs på venstre og Carrick/anderson i midten. @Jotun: godt poeng Giggs sine dager som ving er over for lenge siden. Da vil jeg faktisk påstå at Park er bedre. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) kofor i svarte tar Fergie ut Anderson og ikkje Park Fordi nå kan vi spille i en ren 4-4-2-formasjon. Det kunne me gjort med Valencia på høgre, Giggs på venstre og Carrick/anderson i midten. @Jotun: godt poeng Giggs sine dager som ving er over for lenge siden. Da vil jeg faktisk påstå at Park er bedre. @D'Amico: Veit han har sett sine beste dagar der, men eg held framleis på mitt at han hadde vore betre enn Park der. Iallfall slik det ser ut i dag. Park syns eg bør brukast hovudsakleg i CL kampar, og kanskje mot topplaga i PL. Blei me snytt for ein ny straffe der? edit: sorry for dobbelpost. Kvifor verkar berre floodkontroll av og til? Endret 19. august 2009 av ttt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Syntes det var straffe jeg. Hånden er IKKE i en normal person, den hindrer også innlegget når den er i en unaturlig stilling. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Vi er virkelig tannløse på midtbanen! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 @D'Amico: Veit han har sett sine beste dagar der, men eg held framleis på mitt at han hadde vore betre enn Park der. Iallfall slik det ser ut i dag. Park syns eg bør brukast hovudsakleg i CL kampar, og kanskje mot topplaga i PL. Nja, kunne gått, men er redd Giggs ikke kunnet kommet til sin rett der. Vi trenger en sentralt i banen som kan styre spillet og har mye nok erfaring til å ikke la seg frustrere. Og der hadde jammen meg Park vår beste sjanse i kampen, med unntak av straffen selvfølgelig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Det positive er nå at vi faktisk skaper sjangser. Det negative er jo at vi sløser! Hva er det Giggs tuller med der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå