Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det luktet bom med engang jeg så Carrick skulle ta straffen. Han har vært banens dårligste i dag synes jeg. Park på nr 2. Men det var ett bra mål av Burnley og en god reddning på straffen. Det er ingen vilje på gutta i dag. Evans, Evra og Anderson er de eneste som er interessert virker det som. Vil se Valencia etter pausen nå. Trenger mer fart der ute.

Lenke til kommentar
Hårføner!!!

Hårføner For faen?!?!?! Skulle banka det inn i hue på dem. Carrick, Ubrukelig, Park gå å legg deg, Rooney hodeløs hane. Hele laget kan stappe hue i gresse å våkne

Kven sa kva han skulle gjera med hårføneren :tease: Han har sparka fotballsko på spelarar før så kanskje hårfønaren er det nye :hmm:

Lenke til kommentar
hahahaha, Carrick klassespiller? haha. Hva er det han har som ikke Martin Andresen har a?

 

Selg, selg selg. og kjøp for all del noe nytt på midten, herregud.

Carrick har vært den beste på midten der, de andre har vært ubrukelig. Straffen er sugen og det er greit nok. Jeg så lenge før at han skulle bomme. Vi tar dette her tror jeg, vi setter innpå Valencia og Berbatov og saken er biff.

 

Mange har vært ubrukelig her i dag, og det er dypt skuffende.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Fortjent ledelse til Burnley, og de burde hatt mer en ett mål. Alt for mye kaos og usikkerhet bak og det er det som fører til det første målet. Vi treffer på ingen passninger og ingen utfordrer med ball (Utenom Giggs et par ganger). DET som er for meg det største mysteriet er hvorfor Anderson spiller venstre ving. Mens vi har både Nani og Valencia på benken. Greit at Giggs har lyst til å spille sentralt, men da må vi benke Anderson! Det blir bare for teit.

 

Greit at vi får straffe på den situasjonen, kansje noe snilt, men den burde også sitte i buret. Egentlig er det greit at vi ikke scorer for det hadde vært meget ufortjent. Det er uten tvil at det beste laget leder og fortsetter vi å spille sånn så håper jeg Burnley vinner. Vi presterer ikke godt nok!

Lenke til kommentar

De tvinger oss til å slå langt. Da bør kanksje Berbatov inn. Om ikke så må vi sette en midtbanespiller veldig mye lengre opp på banen og prøve å rive litt i forsvaret til Burnley

 

Har tro på at vi kan snu det. Holde hodet kaldt og fortsette å male. De har brukt mye mere krefter enn oss. Vi kan tjene mye på det mot slutten av kampen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...