Jotun Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Svarte. Og bare for å gni det inn så scorer Torres også. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Hvorfor i hælvætæ er ikke Fletcher på banen?Dette er en perfekt kamp for han! Og Park har uten tvil Englands hardeste mottak!Har ikke bidratt med en drit! Endret 19. august 2009 av Corey Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Herregud. Nå må seriøst Brown og O'Shea bytte plass så fort som mulig. Ellers gledelig at Foster storspiller igjen, til tross for målet. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 jævli bralag vi har NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Burnley rundspiller oss, Rooney kan ta seg en ferie, Owen, på plass på gamlehjem Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jaja. Park blir nok byttet først. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Det var da voldsomt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Slapp av, vinner 2-1 etter deflectionshot av Fle..err, Carr..err, nvm. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Det var da voldsomt Ja for faen i hælvette!!! Detta er FLAUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 HAHAHA, Hvis ikke SAF kjøper en sentral midtbane snart blir jeg flau på hans vegen. Faen så ræva vi er der, helt pinlig. Park er søppel offensivt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Kompis pasning deluxe Rooney Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Håper snart det blir pause, så Fergie kan dra fram hårføneren og skru den på maks for dette har verkeleg vore dårleg. Alle honnør til Burnley som rett og slett har vore betre. Få gjort noko rokeringar på midt og sett inn anten Valencia eller Nani. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Tenk hvis vi hadde hatt superfarten til Valencia på løpet til Park der. Gud så frustrerende. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 HAHAHA, Hvis ikke SAF kjøper en sentral midtbane snart blir jeg flau på hans vegen. Faen så ræva vi er der, helt pinlig. Park er søppel offensivt. Så du sier at 3/4 av midtbanen enten er søppel eller gjør deg flau? Blir nok andre toner etter at Berbatov kommer inn å scorer 1-1 i det 84.min og setter opp Owen som setter vinnermålet 1,5 min på overtid. jeg digger det her, har satt et par tusen på U til pause kombinert med Liverpool seier. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Nei, uansett om vi vinner er det lite å hente fra dette. For en sekk med dritt vi er nå. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Vi spiller noe sykt dårlig, vi må skjerpe oss nå Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Høyrekanten som svikter totalt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Vi har den enkleste ligastarten man kan få. Etter å ha nesten rotet bort poeng på hjemmebane mot Birmingham går turen videre hvor vi til tider blir eid av nedrykkskandidat Burnley. Det tar dem ca. 20 minutter før de har produsert 3-4 store sjanser og en scoring. Defensivt har de full kontroll på oss. Den sentrale midtbanen er ræva og spillere som Park, Owen og Giggs er så siiinnsykt treige. Håpløst rett og slett. Endret 19. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Hmmm... Virker som Owen er litt preget av "første PL mål for United". Virker tannløs. Ikke giftig som han var i pre season. Park mangler mye på toppformen. Endret 19. august 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Berre me ikkje slepp inn fleire mål før pause vonar eg 2. omgang kan bli betre dersom me får inn iallfall ein skikkeleg ving. Park ut iallfall.... jaaaaaaaa straffe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Straffe!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå