Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner Ronaldo bittelittegrann av å se på sånne videoer:

 

Se filmen hos Youtube

jeg savner spillern forferdelig mye, vi har mistet verdens beste fotballspiller, selv om han klaget å sutret siste tida, han var vår beste å største entertainer mm. , å det vil merkes, jeg ser at vi allerede lider allerede.

ja vi har Evra/berba (Nani) som lager litt, men er ikke i nærheten av hva Ronaldo gjorde.

 

Men nå prøver jeg så godt jeg kan med å se på Ronaldo på kun negative måter, (ikke at det har funket så bra hittil)

Jeg personlig håper han flopper bigtime i Real. å prøver seg på å komme tilbake til United igjen. men nå skal jeg gjøre et forsøk på å holde fokus på dagens kamp.

 

Idag er KUN seier godt nok, å ikke bare seier, men knus. vi snakker 4+ å 0 baklengs.

Lenke til kommentar
Tipper resten i manu trener like mye.

 

Nei. Han møter opp før og står igjen etter. Akkurat slik Beckham i sin tid gjorde.

Ja, og det må til for å bli verdens beste. Skal vel ikke legge skjul på at han var en god entertainer som nevnt ovenfor og jeg likte hans spillestil.

Utenfor banen kunne han oppføre seg som den største drittsekken, og flørte med Real Madrid og han fikk det han ville til slutt. Selv håper jeg at han ikke lykkes i Real, for jeg takler ikke den klubben.

 

Vi hadde 6 fantastiske år med han, og han vant 8 trofeer (?) noe som er utrolig bra. Om jeg håper han kommer tilbake har jeg ingen meninger om enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nå var vel riktig nok bare de tre siste årene fantastiske.

 

edit: eller muligens fire, korttidshukommelse.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Florerer med rykter om at enten David Moyes eller Rafa Benitez slutter som manager i nær fremtid. Om det skulle vise seg å være sant, hva synes folket her inne om det?

Om Benites slutter, bryr meg egentlig ikke noe, for min del kan Hele klubben gå under, jeg får helt sikkert høre det nå :ph34r: Muhaahahaa.

 

Moyes vet jeg mange anbefaler som SAF`s arvtager, jeg kan ærlig talt ikke uttale meg om han, vet faktisk ingenting om herren.

Jeg bare frykter Morinho (mulig stavefeil.) kan bli vår nye manager når SAF legger opp... Måtte dette aldri skje :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...