Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Vi får ha den diskusjonen til gode da. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Tror Mourinho har veldig lyst til å trene United engang i framtiden. Så jo hvordan han hilste på supportere ogsånt under CL kampen mot Inter. Tror en del av fansen også liker han? Tror det hadde blitt bra med Mourinho jeg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Foster O'Shea Brown Evans Evra Park Carrick Anderson Giggs Rooney Owen Kuszczak, Neville, Berbatov, Scholes, Valencia, Gibson, De Laet. ----------------- Er vi plutselig tilbake til 4-3-3 nå? Og hvorfor starter ikke Berbatov? Han passer da langt bedre i en sånn kamp enn hva Owen gjør. Endret 19. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Vi får ha den diskusjonen til gode da. you got it Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Tror Mourinho har veldig lyst til å trene United engang i framtiden. Så jo hvordan han hilste på supportere ogsånt under CL kampen mot Inter. Tror en del av fansen også liker han? Tror det hadde blitt bra med Mourinho jeg. Jeg elsker Mourinho som person. Men spillestilen hans er ikke the United way. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Grei tropp i dag. Burde være en grei seier selv om jeg har mine tvil på at vi tar full pott i dag. Jeg hadde håpet å seg mer av Macheda denne sessongen, og syntes dette hadde vært en fin kamp for han. Han er kansje litt ung enda, men har trua på at han kan bli det neste store. Deilig å se at Anderson og Carrick starter på midten, men frykter at Giggs vil dra inn mot midten og Rooney faller litt ut på kanten. Får håpe det ikke skjer. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Tror Mourinho har veldig lyst til å trene United engang i framtiden. Så jo hvordan han hilste på supportere ogsånt under CL kampen mot Inter. Tror en del av fansen også liker han? Tror det hadde blitt bra med Mourinho jeg. Jeg elsker Mourinho som person. Men spillestilen hans er ikke the United way. Er vanskelig å ikke like Mourinho som person, både på godt og vondt Men som du sier passer ikke spillestilen hans inn i United. I tillegg frykter jeg at vi vil få se mindre egenproduserte spillere om en trener som Mourinho tar over United. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Tror de vil rullere litt da de har spilt i helgen og har en tøffere match til helgen. Minner dere som lurer på benkingen av Berbatov og Valencia om hva jeg skrev tidligere idag. 3 PL matcher på en uke så tidlig i sesongen betyr at man MÅ rullere. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Crap! Kampen på C+Sport2??? Argh, har bare 1'ern her ute Tror de vil rullere litt da de har spilt i helgen og har en tøffere match til helgen. Minner dere som lurer på benkingen av Berbatov og Valencia om hva jeg skrev tidligere idag. 3 PL matcher på en uke så tidlig i sesongen betyr at man MÅ rullere. Så enkelt er det. Ok. De har sikkert bare ikke sett det når du skreiv det tidligere i dag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Latterlig at både Valencia og nani er på benken, men strålende fornøyd med Ando fra start Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Synd for Rooney at både Carrick, Anderson og Giggs er med fra start, men vi bør vel egentlig vinne uansett hvor på banen Rooney spiller. Og som Kjakan er inne på, så er dette den beste kampen å spare folk i. Ser heller ikke bort fra at Berba, Valencia eller noen andre kommer innpå hvis vi sliter med å score, så seier bør det bli uansett hva som skjer. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Good luck peeps! Dette blir moro Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Latterlig at både Valencia og nani er på benken, men strålende fornøyd med Ando fra start Trodde virkelig at Nani skulle nå Burnley kampen (han er ikke engang på benken), dette hadde vært en perfekt kamp for oss når vi antagelig må åpne et kompakt Burnley. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Noen plasser å se kampen live på web-tv? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Heerregud Owen, det er den tiende sitteren du har bomma siden du kom... Irriterende Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Liker ikke at Giggs ligger sentralt og Anderson trekker mot venstre OMG! Totalt kaos i forsvaret! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Fy faen forsvaret har vært en katastrofe og der gikk det galt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 jøss burnley scorer og liverpool scorer... not fun Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) edit Endret 19. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå