Sheasy Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Paolo Fabbri er da virkelig ikke Vidics agent? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Hvorfor spiller vi i midt uka i PL? Jeg trodde det bare var cuper og sånnt i midt uka.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Det er enkelte serierunder som spilles i midtukene der det ikke er Europacup evt landskamper. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 10am: Journey Leaves for manchester training ground 10:30am: Snack (like a brunch) 11am: Weights Goes to the weight room and spend about an hour lifting before training with the team 12pm: Lunch 12:30pm: Warm Up Goes out early and practice's juggling and those free-kicks as most of the rest of the united team arrives (other players arrive early) 1-1:30pm: Training begins -Generally alot of passing and dynamic strectches to warm up -Alot of Sprints mixed with more complicated drills -Then a few fitness drills and 7v7 matches (Sometimes full 11v11's instead) -Training ends and shooting practice commences, a few more free-kicks followed by a cool down lap 3:30-4pm: Dinner sometimes heads home, or stays and gets a specially prepared meal Fant forresten dette om Ronaldo sin treningsrutine i United. Treningsvilje som få andre fotballspillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Konge! Fantasy PL viser at United spiller idag. Om mulig enda mindre lyst til å trene idag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Vi spiller i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 19. stod det visst, ja. Like greit. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 hva er egentlig fantasy pl? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ryktene om at Stokes Ryan Shawcross er på vei tilbake til Old Trafford vil ikke gi seg. United-manager Sir Alex Ferguson skal ha vært på tribunen i helgens kamp mellom Stoke og Burnley. Om skotten ville finsikte Shawcross eller bare studere Burnley-mannskapet - som møter United på onsdag - er usikkert. Shawcross tilbake? Jeg har hele tida sagt at en ekstra back er velkommen, men er han god nok? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Shawcross mener jeg absolutt kan bli god nok. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) For det første så er Shawcross midtstopper (såvidt jeg vet i hvertfall), og for det andre så er Evans er bedre, og yngre. Endret 18. august 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 hva er egentlig fantasy pl? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=240 Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 hva er egentlig fantasy pl? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=240 oja, k;), tenker at det er litt fett så har lyst til å prøve det ut Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner Ronaldo bittelittegrann av å se på sånne videoer: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Savner han mye jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 10am: Journey Leaves for manchester training ground 10:30am: Snack (like a brunch) 11am: Weights Goes to the weight room and spend about an hour lifting before training with the team 12pm: Lunch 12:30pm: Warm Up Goes out early and practice's juggling and those free-kicks as most of the rest of the united team arrives (other players arrive early) 1-1:30pm: Training begins -Generally alot of passing and dynamic strectches to warm up -Alot of Sprints mixed with more complicated drills -Then a few fitness drills and 7v7 matches (Sometimes full 11v11's instead) -Training ends and shooting practice commences, a few more free-kicks followed by a cool down lap 3:30-4pm: Dinner sometimes heads home, or stays and gets a specially prepared meal Fant forresten dette om Ronaldo sin treningsrutine i United. Treningsvilje som få andre fotballspillere. Det der er mildt sagt imponerende. Om resten av spillerne kun har halvparten av den innstillingen, så er jeg fornøyd. Herlig video, Points. Vi har virkelig mistet en stor spiller. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Vi er heldige, vi har hatt enda en fantastisk spiller i klubben og det var vi (og sporting) som fikk ham fram. Real kan aldri skryte på seg at Ronaldo er deres spiller, for det er han ikke - bare enda et produkt av galskapen. Et flott kaptitel i Uniteds hisorie og nå må vi lage nye. Ronaldo på slutten var bare sutring og grining, noe som gav bismak når vi vant. For all del, et stort sportlig tap, men vi har i alle fall hatt Ronaldo i 6 flotte år og minnene var evig som man sier. Det er snakk om 6 år hvor vi har dominert engelsk og europeisk fotball, noe ikke engang Real kan kjøpe fra oss. Har en stygg følse av av vi snubler i mårra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Var da veldig lite aktivitet her på en kampdag. Hvordan kommer laget til å se ut i kveld? Mitt tips: Foster Fabio - O'Shea - Evans - Evra Valencia - Carrick - Giggs - Nani Berbatov - Rooney Fant ikke Brown på skadelista, men er ikke sikker på om han er klar til førstelagsspill. Vi spiller mot et nyopprykket lag, og da er det greit å sende ut et offensivt lag. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Har Giggs tatt over for Scholes på midten? Hvor er Anderson a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå