Stonemeister Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) ikke? goal.com er skjeldent troverdige. Har fortsatt til gode å se en eneste troverdig kilde i denne saken. http://www.4thegame.com/club/manchester-un...leaving_united/ Litt gammel sak, men det er fortsatt det eneste jeg har sett som går an å tro på. Endret 16. august 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tror Carrick og Fergie har blitt uenige. Da spørs det bare hvor alvorlig det er. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tror Carrick og Fergie har blitt uenige. Da spørs det bare hvor alvorlig det er. Hvorfor tror du det når en bruker på United.no forumet sier at det har blitt bekreftet at han ble spart. Sier vel ikke noe sånn i løse luften? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg må ta forbehold om at sitatet fra Fergie er riktig da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tror Carrick og Fergie har blitt uenige. Da spørs det bare hvor alvorlig det er. Hvorfor tror du det når en bruker på United.no forumet sier at det har blitt bekreftet at han ble spart. Sier vel ikke noe sånn i løse luften? Selv om cocca er medlem på united.no-forumet betyr det ikke at alles ord der inne er lov. Med unntak av mine og Game sine da. Uansett er nok ikke dette noen sak. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er da ikke Cocca som har meldt det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Raste, utdyp "bekreftet" i dette tilfellet? edit: Natta. Fin dag, fin dag! Endret 16. august 2009 av genser Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Genser, jeg foreslår at du leser den setningen en gang til. En bruker på United.no forumet skrev i dag et innlegg at Carrick ble hvilt fordi Ferguson ville prøve en ny duo på midten, brukeren nevnte også at det hadde blitt bekreftet fra øverste hold. Mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er da ikke Cocca som har meldt det? Det sa jeg da ikke. Genser, jeg foreslår at du leser den setningen en gang til. En bruker på United.no forumet skrev i dag et innlegg at Carrick ble hvilt fordi Ferguson ville prøve en ny duo på midten, brukeren nevnte også at det hadde blitt bekreftet fra øverste hold. Mer vet jeg ikke Du fremla det som at dette var sant på grunnlag av at brukeren aldri ville skrevet det om det ikke var sant. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Mulig at jeg formulerte det dårlig, så beklager for det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så vidt jeg vet så gikk vel NightKeeper med på et veddemål med noen folk, og straffen var at man skulle synge selv YNWA og legge den ut på Youtube for folk. Dette har jeg ikke sett noe av NightKeeper, hvor blir det av straffen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er bare til å bla tilbake til sidene, rundt stengetid for transfervinduet i fjor. Var vel game. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Owen er like fristende som ei fersk kuruke. Altfor mye skader og dessuten er han over middagshøyden. OT: Hvordan sjekker man hvor mange innlegg man har i en tråd? Høhø. Side 1383 kara Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ble kvalm når han ble kjøpt, så det står jeg for. For all del, han har overrasket positivt og er tydeligvis i stand til å nette for oss, men jeg blir aldri en fan. Carrick på vei bort? Gjør absolutt ingenting for meg, så lenge vi får en mer offensiv og kreativ erstatter. MC har vært ræv lenge nå, så det er ikke utenkelig at SAF er lei. Om det ligger noe i det, er det enten a) City eller b) Krangel med SAF c) Personlige årsaker ala sykdom ect. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hva med Ronaldinho da, kara? Vi vet alle hva han er i stand til. Han var så vidt jeg vet ganske nærme en overgang til United, og er ute i kulda i Milan. Med han har vi all kreativiteten vi trenger. Tror ikke SAF hadde hatt nevneverdige problemer med å "temme villdyret". £10-15m. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Feit, gammel og lat, neitakk. Har en liten magefølse på at SAF henter inn en spiller til før overgangsvinduet stenger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Han er vel 28/29, har dermed 2-3 år igjen på topp. Onde tunger vil også kalle Berbatov lat. Charlie Miller er et utmerket bevis på at pondus er et kvalitetsmerke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nei, kjøper SAF Ronaldinho også i dette overgangsvinduet så klikker det for meg. (Vet det er svært usannsynlig, men det var vel igrunn Owen også) Mangler stjernekjøpet, men så har ikke SAF for vane å handle stjerner over en lav sko. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Han er vel 28/29, har dermed 2-3 år igjen på topp. Onde tunger vil også kalle Berbatov lat. Charlie Miller er et utmerket bevis på at pondus er et kvalitetsmerke. 2-3 år igjen på topp sa du? Ronaldinho har ikke vært på topp siden 2006. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Til diskusjonen om Carrick, SAF sa i intervjuet med SkySports før kamp at han "vraka" han. Han sa noe slikt som at han hadde mange midtbanespillere, og at han ville prøve noen nye konstellasjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå