Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror Carrick og Fergie har blitt uenige. Da spørs det bare hvor alvorlig det er.

Hvorfor tror du det når en bruker på United.no forumet sier at det har blitt bekreftet at han ble spart. Sier vel ikke noe sånn i løse luften?

Selv om cocca er medlem på united.no-forumet betyr det ikke at alles ord der inne er lov. Med unntak av mine og Game sine da.

 

Uansett er nok ikke dette noen sak.

Lenke til kommentar
Er da ikke Cocca som har meldt det?

Det sa jeg da ikke.

 

Genser, jeg foreslår at du leser den setningen en gang til. En bruker på United.no forumet skrev i dag et innlegg at Carrick ble hvilt fordi Ferguson ville prøve en ny duo på midten, brukeren nevnte også at det hadde blitt bekreftet fra øverste hold. Mer vet jeg ikke :)

Du fremla det som at dette var sant på grunnlag av at brukeren aldri ville skrevet det om det ikke var sant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Owen er like fristende som ei fersk kuruke. Altfor mye skader og dessuten er han over middagshøyden.

 

OT: Hvordan sjekker man hvor mange innlegg man har i en tråd?

Høhø.

 

Side 1383 kara

Lenke til kommentar

Jeg ble kvalm når han ble kjøpt, så det står jeg for. For all del, han har overrasket positivt og er tydeligvis i stand til å nette for oss, men jeg blir aldri en fan.

 

Carrick på vei bort? Gjør absolutt ingenting for meg, så lenge vi får en mer offensiv og kreativ erstatter. MC har vært ræv lenge nå, så det er ikke utenkelig at SAF er lei. Om det ligger noe i det, er det enten a) City eller b) Krangel med SAF c) Personlige årsaker ala sykdom ect.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva med Ronaldinho da, kara?

 

Vi vet alle hva han er i stand til. Han var så vidt jeg vet ganske nærme en overgang til United, og er ute i kulda i Milan. Med han har vi all kreativiteten vi trenger. Tror ikke SAF hadde hatt nevneverdige problemer med å "temme villdyret". £10-15m.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Han er vel 28/29, har dermed 2-3 år igjen på topp. Onde tunger vil også kalle Berbatov lat. Charlie Miller er et utmerket bevis på at pondus er et kvalitetsmerke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...