Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Lørdag.

9181327[/snapback]

 

Inter er i morgen, Doncaster på fredag pg Chelsea på søndag. ;)

9181367[/snapback]

 

3 kamper på en uke? Tett kampprogram, ja.

9181516[/snapback]

Blir vel mer 3 kamper på 5 dager. Synes det høres bedre ut :!:

 

Alternativt er at man tar med kampen neste onsdag så det blir 4 kamper på en uke. :)

 

Man Utd - We Wanted Torres

 

Hvem vil dere hatt? Torres eller Tevez?

9182940[/snapback]

Ville hatt begge, begge er av veldig høy klasse, men tror Tevez er den som ville passet best inn i United.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tevez har hvertfall vist at han kan håndtere PL, det vet man ikke ved kjøpet av Torres, så sånn sett vil jeg heller ha Tevez. Men derimot, hvis det skulle vise seg at Torres klarer seg like fint i PL, da blir det straks en annen sak, og jeg tror valget mitt da ville falt på Torres.

Lenke til kommentar
Stonemeister: litt sent svar men ja, det var den kampen da rooney scora det enorme målet  :)

9184018[/snapback]

Du aner ikke hvor misunnelig jeg er nå!

 

To kamper har du vært på, og to av de mest ekstreme kampene som har vært ever.

 

http://youtube.com/watch?v=W6wO3HhOu6Y

 

Ahh...

9184195[/snapback]

og att på til, jeg fikk kongeplasser begge gangene, ene gangen like ved roma fansen så jeg fikk vere med å mobbe, andre gangen satt jeg i Stretford End :)

Lenke til kommentar
For min del kommer jeg ikke til og savne Rossi litt engang. Han slo aldri i gjennom i United og da kan dei like godt selge ham når dei får eit såpass bra bud.

9185739[/snapback]

80 millioner et bra bud for et av verdens største spiss-talenter? Om noen år spiller Rossi som stjernespiss i en toppklubb.

Lenke til kommentar
For min del kommer jeg ikke til og savne Rossi litt engang. Han slo aldri i gjennom i United og da kan dei like godt selge ham når dei får eit såpass bra bud.

9185739[/snapback]

80 millioner et bra bud for et av verdens største spiss-talenter? Om noen år spiller Rossi som stjernespiss i en toppklubb.

9185965[/snapback]

Ja, har følese av at dette salget kommer tilbake å biter oss i ræva en dag :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...