bruno99 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 "Neste sesong" then.. Og du som var sikker på at vi skulle snu dette... Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Denne kampen burde ihvertfall gjøre 3 ting helt sikkert: 1) Liverpool er langt unna fjorårsformen 2) Savnet etter Alonso blir ekstremt når defensive Lucas+Macherano spiller sentralt 3) Reina er den beste keeperen av topp 4 lagene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Provoserende skade på Evans, som er ute altfor ofte. Dessuten ranet han oss for Anderson, som haddet kommet inn for en for dagen komplett ubrukelig Scholes. PS: Dommeren er den dårligste jeg har sett i PL noensinne. Ingen avlorlige feil riktignok, men storsett bare elendig blåsing. Scholes ubrukelig? jaha, jeg syns nå han var en av banens beste. Rooney ikke i topp form, hverfall når man prøver å skyte gjennom mennesker, å gjerne flere på en gang, flaks mål spør di meg, bra berba, nani tja... gjør mye rart, men hjørnespark burde han holde seg langt vekk fra, ellers en SÆRDELES dårlig kamp av United, å Owen.... den er ferdi scora. spank you boy. Dommeren idag var oxo totalt ubrukelig, berba skulle hatt straffe der, dommer hører hjemme i championship. Scholes en av banens beste? Ble du og pappa enige om det? Rooney var god i dag. La meg spørre deg om noe, hvor mange ganger prøvde Ronaldo å skyte? Du klager på at Rooney er skuddvillig når du selv var "forelsket" i en spiller som prøvde langt flere skudd i løpet av en kamp. Langt fra flaks når han scorer der og hvem la inn der? Nani, du vet ... han du hater. Hvem andre enn Nani skal ta cornere forresten? Alt i alt har han vår beste innleggsfot, men SAF må si nei til disse korte variantene snart for det blir aldri noe av sånne. Jeg regner forresten med at Nani ble tatt ut av kampen, fordi man ikke vil ta noen sjanser. Vi trenger kreativiteten hans mot lag som Birmingham som legger seg bakpå. Jeg sa at Tottenham kom til å slå Liverpool. Edit: @Kjakan: Haha på bakgrunn av en kamp vil du hevde at Reina er den beste keeperen? Reina's redninger ser ofte spektakulære ut, fordi rekkevidden hans er dårlig. Reina hadde ingen mulighet til å kunne ta Tottenhams første mål, men en keeper med så god rekkevidde så VDS og Cech kunne ha fått to fingre på den og dyttet den vekk. Endret 16. august 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 MEN's player ratings Rooney får 8 og Scholes får 7. Ingen av de var ræv ifølge MEN. Eg såg ikke kampen, så vanskelig å si Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg visste at et av de fire store skulle avgi poeng! hah! nice =) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 "Neste sesong" then.. Gratulerer med seriegull Og så for å gå fra spøk til alvor, når det gjelder signaturen din, syns den er en smule motsigende, er jo dere som gleder dere over når vi taper kamper , har jo vært mer jubel her inne når vi tapte en når dere vant Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Faen så deilig. Ubeskrivelig. Tre poeng foran Liverpool Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jepp, ikke glem at dere slo Birmingham Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) "Neste sesong" then.. Gratulerer med seriegull Og så for å gå fra spøk til alvor, når det gjelder signaturen din, syns den er en smule motsigende, er jo dere som gleder dere over når vi taper kamper , har jo vært mer jubel her inne når vi tapte en når dere vant Vi jubler når dere taper en kamp ja, selvfølgelig. Det eneste dere har å juble for er når vi taper et trofé. Det er nemlig det signaturen min sier. Så det er ikke motsigende nei. Og vi har ikke vunnet seriegull, men et par poengtap nå i nærmeste framtid for dere og dere kan begynne å prate om "neste sesong" allerede. Endret 16. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Scholes sin største svakhet er at han er så stasjonær nå. Han blir liksom liggende helt på midten og når pasningsfoten ikke helt har dagen så blir det ikke bra nok. I dagens fotball er det viktig med midtbanespillere som forflytter beina sine hurtig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Scholes sin største svakhet er at han er så stasjonær nå. Han blir liksom liggende helt på midten og når pasningsfoten ikke helt har dagen så blir det ikke bra nok. I dagens fotball er det viktig med midtbanespillere som forflytter beina sine hurtig. Fyren begynner jo å bli gammal, men fotballhodet og pasningene er det ikke noe i veien med, tror han hadde sparket bra fra seg i en liga med lavere tempo, feks italia. Imponerende at Giggs og Scholes fortsatt holder koken i PL tho Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jepp, ikke glem at dere slo Birmingham Ja, det var en sterk seier. Første seier i sesongåpningen siden 06, så jeg er i himmelen nå. I tillegg så vinner Odd Grenland i Ålesund og har tredjeplassen komfortabelt. Jeg er så glad nå at jeg skal kose meg med en boks Spaghetti A'la Capri. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Herlig med seier. Og ekstra herlig at Liverpool taper. Leser at Rio blir ute en stund. Vi trenger ikke flere skader nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sikkert ryggen igjen. Ryggproblemer er no drit.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Leste et sted at det var strekk i låret Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sikkert ryggen igjen. Ryggproblemer er no drit.. Ja, sånn går det når man kjører mark med barnehageteknikk. Hint hint Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sikkert ryggen igjen. Ryggproblemer er no drit.. Ja, sånn går det når man kjører mark med barnehageteknikk. Hint hint Points Pfft. Skal ikke si noe i mot at jeg faktisk løfter feil, men det har fysioen lært meg nå. Skaden kom forøvrig under spensttrening. Men det går vel under kategorien "homsetrening" for deg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Første sesongstarten jeg har gått glipp av siden jeg startet å følge United. Uansett herlig å endelig vinne første kampen! Det føles som en evighet siden sist. Ellers driter jo Liverpool seg ut som ventet, så alt er bare herlig! Hilsener fra New York Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Forventet folk at Liverpool skulle tape idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå