Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Provoserende skade på Evans, som er ute altfor ofte. Dessuten ranet han oss for Anderson, som haddet kommet inn for en for dagen komplett ubrukelig Scholes.

 

PS: Dommeren er den dårligste jeg har sett i PL noensinne. Ingen avlorlige feil riktignok, men storsett bare elendig blåsing.

Scholes ubrukelig? jaha, jeg syns nå han var en av banens beste. Rooney ikke i topp form, hverfall når man prøver å skyte gjennom mennesker, å gjerne flere på en gang, flaks mål spør di meg, bra berba, nani tja... gjør mye rart, men hjørnespark burde han holde seg langt vekk fra, ellers en SÆRDELES dårlig kamp av United, å Owen.... den er ferdi scora. spank you boy.

Dommeren idag var oxo totalt ubrukelig, berba skulle hatt straffe der, dommer hører hjemme i championship.

 

Scholes en av banens beste? Ble du og pappa enige om det? Rooney var god i dag. La meg spørre deg om noe, hvor mange ganger prøvde Ronaldo å skyte? Du klager på at Rooney er skuddvillig når du selv var "forelsket" i en spiller som prøvde langt flere skudd i løpet av en kamp. Langt fra flaks når han scorer der og hvem la inn der? Nani, du vet ... han du hater. Hvem andre enn Nani skal ta cornere forresten? Alt i alt har han vår beste innleggsfot, men SAF må si nei til disse korte variantene snart for det blir aldri noe av sånne. Jeg regner forresten med at Nani ble tatt ut av kampen, fordi man ikke vil ta noen sjanser. Vi trenger kreativiteten hans mot lag som Birmingham som legger seg bakpå.

 

Jeg sa at Tottenham kom til å slå Liverpool.

 

Edit:

@Kjakan:

Haha på bakgrunn av en kamp vil du hevde at Reina er den beste keeperen? Reina's redninger ser ofte spektakulære ut, fordi rekkevidden hans er dårlig. Reina hadde ingen mulighet til å kunne ta Tottenhams første mål, men en keeper med så god rekkevidde så VDS og Cech kunne ha fått to fingre på den og dyttet den vekk.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
"Neste sesong" then.. :)

 

Gratulerer med seriegull :hmm:

 

Og så for å gå fra spøk til alvor, når det gjelder signaturen din, syns den er en smule motsigende, er jo dere som gleder dere over når vi taper kamper :p, har jo vært mer jubel her inne når vi tapte en når dere vant :hmm:

Vi jubler når dere taper en kamp ja, selvfølgelig. Det eneste dere har å juble for er når vi taper et trofé. Det er nemlig det signaturen min sier. Så det er ikke motsigende nei.

 

Og vi har ikke vunnet seriegull, men et par poengtap nå i nærmeste framtid for dere og dere kan begynne å prate om "neste sesong" allerede. :)

Endret av Points
Lenke til kommentar
Scholes sin største svakhet er at han er så stasjonær nå. Han blir liksom liggende helt på midten og når pasningsfoten ikke helt har dagen så blir det ikke bra nok. I dagens fotball er det viktig med midtbanespillere som forflytter beina sine hurtig.

 

Fyren begynner jo å bli gammal, men fotballhodet og pasningene er det ikke noe i veien med, tror han hadde sparket bra fra seg i en liga med lavere tempo, feks italia.

 

Imponerende at Giggs og Scholes fortsatt holder koken i PL tho

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...