Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Spencer: Så du den hvor Evra ble blåst av nede ved cornerflagget? Jeg skjønte absolutt ingenting når dommeren blåste. Trodde det var en streaker (naken tilskuer) elns som raida rundt på gresset. Var jo ikke en duell engang...

 

Denne dommeren kommer til å bli en skandale. Står på at det er den dårligste dommeren jeg noensinne har sett, rett å slett fordi han gjorde så ekstremt mange grove feil. En ting er å drite seg ut og dømme en håpløs straffe feks, en annen ting er når det er gjennomgående i 90-min. Når var ikke Berbatov-straffesituasjonen klar, men vi ble faktisk snytt for straffe også. Heldigvis var han dårlig for begge lag, selv om han straffet oss mest, imo vi hadde ballen mest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lucky7: Rooney flakse mål? Ehh. Ute av form? Du kan umulig ha sett samme kamp som resten av oss. Nani var også brukbar, men sliter litt når vi blir for baktunge.

 

Han ser aldri den samme kampen som oss andre.

å herregud, Det var flaks at den traff stang og kom rett i bena på Rooney for svarte. ta av dere Rooney brillene å se ting på litt avstand. jøsses.

 

men gi nå faen i om flaks eller ei. jeg syns Rooney var dårlig.

 

det er som dere har hakket på meg tidligere om at vi ikke trenger en Tevez som tar 60 meter løp som kan ende i intet, enn en Rooney som graver seg fast mellom gjerne 3-5 motspillere ved 16metern.

 

Det er mulig vi har blitt for bortskjemte med Ronaldo sitt spill, FART FART FART å faen meg atter FART.

men dagens kamp i seg selv gikk tilnærmet på tomgang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...