Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Spencer: Så du den hvor Evra ble blåst av nede ved cornerflagget? Jeg skjønte absolutt ingenting når dommeren blåste. Trodde det var en streaker (naken tilskuer) elns som raida rundt på gresset. Var jo ikke en duell engang... Denne dommeren kommer til å bli en skandale. Står på at det er den dårligste dommeren jeg noensinne har sett, rett å slett fordi han gjorde så ekstremt mange grove feil. En ting er å drite seg ut og dømme en håpløs straffe feks, en annen ting er når det er gjennomgående i 90-min. Når var ikke Berbatov-straffesituasjonen klar, men vi ble faktisk snytt for straffe også. Heldigvis var han dårlig for begge lag, selv om han straffet oss mest, imo vi hadde ballen mest. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Lucky7: Rooney flakse mål? Ehh. Ute av form? Du kan umulig ha sett samme kamp som resten av oss. Nani var også brukbar, men sliter litt når vi blir for baktunge. Han ser aldri den samme kampen som oss andre. å herregud, Det var flaks at den traff stang og kom rett i bena på Rooney for svarte. ta av dere Rooney brillene å se ting på litt avstand. jøsses. men gi nå faen i om flaks eller ei. jeg syns Rooney var dårlig. det er som dere har hakket på meg tidligere om at vi ikke trenger en Tevez som tar 60 meter løp som kan ende i intet, enn en Rooney som graver seg fast mellom gjerne 3-5 motspillere ved 16metern. Det er mulig vi har blitt for bortskjemte med Ronaldo sitt spill, FART FART FART å faen meg atter FART. men dagens kamp i seg selv gikk tilnærmet på tomgang Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 ta av dere Rooney brillene å se ting på litt avstand. Noen må ta de av, andre bør sette de på (Scholes MoM?, Nani dårlig?). Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 ta av dere Rooney brillene å se ting på litt avstand. Noen må ta de av, andre bør sette de på (Scholes MoM?, Nani dårlig?). Les alt jeg skrev en gang til før du dømmer Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Gøy å se Liverpool bli rumpekjørt av Spurs Kommer vel snart en ufortjent Gerrard eller Torres goal dog. Edit: Herregud Keane! 3 feite sjanser misbrukt. Endret 16. august 2009 av The Game Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hva er stillingen? Vil ikke poste L******-tråden. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 1-0 til spurs nå. Enveiskjørt kamp. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hahahahahahahahahaha, at det går an. Har planer om å stikke til en venn som ser på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du er jo stream-kongen, finn deg en. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Problemet er at nå har Pool en pause og vil kjøre dette inn ganske greit med scoring fra 85min+. Keane suger kølle btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Babel > Keane Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kan noen forklare meg disse tegna: > <. Feks United > Liverpool betyr da at "tegnet" spiser aka fremmer united, eller peker mot Liverpool. Kuyt scorer på overtid tipper jeg. 1-2, grådig ufortjent. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har du ikke gått på skolen, TG? a>b er det samme som at a er større enn b a<b er det samme som at a er mindre enn b. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 > og < brukes mattematisk for å vise at noe er større eller mindre. Så når folk bruker f.eks. Rooney > Ronaldo så betyr det at de "fremmer" Rooney ja. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Puh. Jeg er utrolig lettet. Følelsen av å faktisk vinne i serieåpningen igjen er ubeskrivelig. Vi hadde ikke tålt en ny medioker start i år. Wayne Rooney er fantastisk. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har du ikke gått på skolen, TG? Inisuerer du at jeg er dum? Har blitt såpass gammel at jeg har glemt det. Lenge siden jeg var på skolen nå og enda lengre siden man lærte om slike elemnetære saker Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du er jo stream-kongen, finn deg en. HCG > Babel > Keane ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg kan heller ikke huske å ha lært dette på skolen. Men siden jeg driver med litt programmering "må" jeg jo kunne det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det er tredjeklasse pensum og OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå