Jotun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har kelneren begynt med en ny taktikk for å skaffe seg PL? 78 * Benitez får en kjempesjanse etter at han drar av en United-spiller i feltet. Foster redder skuddet fra kort hold. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Seier med bismak, vi er nødt til å begynne å pytte sjangsene våres, Owen beveger seg helt fantastisk og Rooney er Man of the match.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jaja. Da ble det seier. Jeg er IKKE imponert. Såvidt 1-0 hjemme mot nyopprykkede B'ham er ikke bra nok. Owen fortsetter å tøyse foran mål, samme gjorde Fletcher. Vi er til tider horrible defensivt og lar B'ham få komme til flere sjanser enn de skal. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Faen at Owen ikke putta, ville gitt han enda litt mer selvtillit. Holder han seg skadefri blir han en av årets signeringer. Uansett, herlig å starte med seier. United vinner etter mye stanging 1-0 i mårra, så får vi hørre av alle Pool supportere at vi spiller rævva fotball & vinner bare kamper 1-0. Endret 16. august 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Deilig å se at United har en spiller som konstant presser bakrommet. Jeg er ihvertfall ikke i tvil, Owen kommer garantert til å score flere mål enn Berba. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 17 skudd på mål og bare et mål er alt for lite. Vi vinner en kamp der vi ikke spiller bra. Deilig å starte sessongen med 3 poeng, men det burde ha vært flere mål. Jeg håper at skaden til Evans ikker er noe store greier. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Provoserende skade på Evans, som er ute altfor ofte. Dessuten ranet han oss for Anderson, som haddet kommet inn for en for dagen komplett ubrukelig Scholes. PS: Dommeren er den dårligste jeg har sett i PL noensinne. Ingen avlorlige feil riktignok, men storsett bare elendig blåsing. Scholes ubrukelig? jaha, jeg syns nå han var en av banens beste. Rooney ikke i topp form, hverfall når man prøver å skyte gjennom mennesker, å gjerne flere på en gang, flaks mål spør di meg, bra berba, nani tja... gjør mye rart, men hjørnespark burde han holde seg langt vekk fra, ellers en SÆRDELES dårlig kamp av United, å Owen.... den er ferdi scora. spank you boy. Dommeren idag var oxo totalt ubrukelig, berba skulle hatt straffe der, dommer hører hjemme i championship. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Er veldig glad for at vi ikke slapp inn mål med det reserve forsvaret, får håpe Rio og Vidic blir klar snart! Får håpe teorien min om at ett lag blant de 4 store avgir poeng i 1. runde Endret 16. august 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Stort sett fornøyd med kampen i dag. Foster spilte bra og virket mye sikrere enn han har gjort tidligere. En kjemperedning på slutten som reddet to poeng for oss er også svært positivt. Med det antallet store sjanser vi hadde burde vi scoret både tre og fire mål, spesielt burde Owen scoret på overtid, og Fletcher på slutten av 1. omgang. Blir vi bedre til å sette sjansene tror jeg dette blir en morsom sesong! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har du fortrengt Clattenburg allerede Game? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Veldig bra start. 3 poeng er det viktige i dag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det mest positive er at vi har 2 poeng mer enn det vi har etter første kampen de to siste sesongene. Foster hadde ingen blemmer i dag, så noen sånne kamper til så kanskje tryggheten kommer. MoM: Fletcher. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Syntes ikke var mer enn 1-mål bedre enn Birmingham i dag. En grei dag på jobben, men alle forventer mer etterhvert. Lucky7: Rooney flakse mål? Ehh. Ute av form? Du kan umulig ha sett samme kamp som resten av oss. Nani var også brukbar, men sliter litt når vi blir for baktunge. Det at du presterer å kalle Paul en av kampens beste fatter jeg ikke. Fletcher var ca et lysår bedre og uten skotten hadde vi sansynligvis blitt tredd gjennom mye oftere. 1) Scholes klarer ikke takle, er alltid for sein i dueller og lager mye frispark. 2) Når vi vinner ballen, jogger han fremover. Ingen støtte for de offensive spillerne, med mindre vi spiller powerplay og han får strødd fra sentral posisjon. 3) Står stort sett stille midt på banen. Mens Fletch løper som en villmann og vinner ballen, står Scholes å ser på. 4) Passningene var ikke samme gamle klassen i dag. 3/10 på børsen og det er for dårlig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det mest positive er at vi har 2 poeng mer enn det vi har etter første kampen de to siste sesongene. Foster hadde ingen blemmer i dag, så noen sånne kamper til så kanskje tryggheten kommer. MoM: Fletcher. Riktig. Vi vinner første kampen vår og vi bør være fornøyde med det Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg syntest da Scholes gjorde en bra jobb idag. Masse bra passninger. Fornøyd med Valencia også. Rooney er bare konge! Grei start Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Helt enig i karaktistikken av dommeren, han var jevnt under dårlig. Den situasjonen jeg syns er grovest er den hvor Berba vipper ballen over en utrustende b'ham-spiller med hodet ved leggskinn-høyde, og blir avblåst for høy støvel. Så fantastisk dårlig avgjørelse... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Fin redning av Foster. Helt grei kamp. Fullt fortjent seier. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Lucky7: Rooney flakse mål? Ehh. Ute av form? Du kan umulig ha sett samme kamp som resten av oss. Nani var også brukbar, men sliter litt når vi blir for baktunge. Han ser aldri den samme kampen som oss andre. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Lucky7: Rooney flakse mål? Ehh. Ute av form? Du kan umulig ha sett samme kamp som resten av oss. Nani var også brukbar, men sliter litt når vi blir for baktunge. Han ser aldri den samme kampen som oss andre. Haha. Tror han er opptatt med mye annet under kamper Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Må også nevnes at Birmingham forsvarte seg ganske solid, vi fikk ikke så mange STORE sjangser, hadde vi vært effektive nok hadde vi puttet 3-4-5 mål, men vi har da aldri værtt effektive.. Endret 16. august 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå