Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kommer til å spille uavgjort mot Birmingham på Søndag, mark my words. De nyopprykka laga er mye bedre i år...

 

Håper ingen tar for gitt at dette blir en seier. Husker spesiellt gode gaml..unge Raste hadde troa på håndballsifre i hver kamp før :) hehe.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Har Geir har sett åpningskampene våre de siste åra? Minus Fulham matchen i 06 (?) har vi slitt. Tipper noe alla Newcastle kampen jeg, bare at det er Rooney som misbruker 100%er på løpende bånd.

Ja, jeg vet at vi vanligvis sliter i starten av sesongen og i åpningskampene spesielt. Dette veier imidlertid ikke opp for hvor mye bedre vi er enn Birmingham.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Tja, hvis man skal følge den logikken, så vil hver sesong se omtrent helt lik ut. Jeg har stor tro på at vi greier å vinne. Det ser ut til at lagoppstillingen kan bli slik:

 

-------Ben Foster-----

O'Shea-Rio-Wes Brown-Evra

Valencia-Carrick-Anderson-Nani

--------Berbatov-Rooney-------

 

Det er også denne lagoppstillingen jeg håper på. Det er riktignok viktig at midtbanen gjør sitt, og dersom Brown danner stopperpar med Rio, så har Wes vært ute en god stund, men har troa på at han fort kan komme inn i det igjen.

 

Fytti rakkern som jeg gleder meg! Klarer ikke å tenke på noe annet. Man Utd = livet. Sånn er det bare.

Er en del av dere på United-forumet btw? Mitt nick der er "The redest devil" (grammatisk feil med vilje).

Lenke til kommentar

Herlighet, nå er det ikke lenge igjen til kick off. Jeg trenger mening i helgene igjen, og i dag skal jeg til og med se Chelsea(!). Birmingham skal være grei skuring, nettopp derfor jeg har en uggen følelse før den kampen. Jeg savner VDS mellom stengene, og Foster sin innsats mot Chelsea var på ingen måte betryggende. Får håpe han klarer å riste den kampen av seg og storspiller på søndag. Tror forresten denne kampen blir Valencia sin, og har trua på at han storspiller. Spennende spiller

Lenke til kommentar

Chelsea - Hull om et par timer. Håper Hull spiller som de gjorde første del av forrige sesong, da tror jeg det kan bli en spennende kamp. :D

 

Alt annet enn seier i morgen vil være skuffende. Vi har hatt en herlig pre-season, og hvis vi ikke greier å slå et nyopprykket lag, hvem greier vi å slå da?

Lenke til kommentar
Fytti rakkern som jeg gleder meg! Klarer ikke å tenke på noe annet. Man Utd = livet. Sånn er det bare.

Er en del av dere på United-forumet btw? Mitt nick der er \"The redest devil\" (grammatisk feil med vilje).

Et par stykken. Jeg er Game, sjokkerende nok :)

 

Noen timer til PL starter og kun en dag til vi spiller kamp. Surrealistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...