Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Friskmeldt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Fergie var også mildt sagt overrasket over hvor fort Nani har ristet av seg skaden. - Han fikk skulderen ut av ledd, men er klar allerede. Helt utrolig. Herlig med spillere som kan riste skader av seg fort. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvem tror dere står på Søndag? Foster? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Vi kommer til å spille uavgjort mot Birmingham på Søndag, mark my words. De nyopprykka laga er mye bedre i år... Håper ingen tar for gitt at dette blir en seier. Husker spesiellt gode gaml..unge Raste hadde troa på håndballsifre i hver kamp før hehe. Endret 14. august 2009 av The Game Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nei, vi kommer til å vinne helt greit mot Birmingham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tipper uavgjort jeg da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Da foreslår jeg at dere setter litt penger på det, er sikkert greie odds på uavgjort i den kampen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har Geir har sett åpningskampene våre de siste åra? Minus Fulham matchen i 06 (?) har vi slitt. Tipper noe alla Newcastle kampen jeg, bare at det er Rooney som misbruker 100%er på løpende bånd. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Har Geir har sett åpningskampene våre de siste åra? Minus Fulham matchen i 06 (?) har vi slitt. Tipper noe alla Newcastle kampen jeg, bare at det er Rooney som misbruker 100%er på løpende bånd. Ja, jeg vet at vi vanligvis sliter i starten av sesongen og i åpningskampene spesielt. Dette veier imidlertid ikke opp for hvor mye bedre vi er enn Birmingham. Endret 14. august 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Eller Reading og Newcastle som rykket ned samme sesong begge to samme sesonger som vi sesongåpnet mot dem? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Newcastle hadde veggen Shay Given. Jeg har tro på at vi tar det greit, og foreslår i likhet med Geir at dere som ikke tror vi gjør det setter pengene deres på det. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Tja, hvis man skal følge den logikken, så vil hver sesong se omtrent helt lik ut. Jeg har stor tro på at vi greier å vinne. Det ser ut til at lagoppstillingen kan bli slik: -------Ben Foster----- O'Shea-Rio-Wes Brown-Evra Valencia-Carrick-Anderson-Nani --------Berbatov-Rooney------- Det er også denne lagoppstillingen jeg håper på. Det er riktignok viktig at midtbanen gjør sitt, og dersom Brown danner stopperpar med Rio, så har Wes vært ute en god stund, men har troa på at han fort kan komme inn i det igjen. Fytti rakkern som jeg gleder meg! Klarer ikke å tenke på noe annet. Man Utd = livet. Sånn er det bare. Er en del av dere på United-forumet btw? Mitt nick der er "The redest devil" (grammatisk feil med vilje). Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvis noen av oss blir United-spiller, da...har jeg ikke ord. Velkommen til forumet, btw. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Åtte av 20 supporterklubber holder Alex Fergusons mannskap som favoritter, mens Chelsea får sju førsteplasser. Liverpool har fått to gulltips. Det ene kom fra Liverpools egen supporterklubb - Wolves-fansen leverte det andre. Syns denne var litt artig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hull-supporterne tror Hull vinner PL. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er vel som Liverpool supporterne: Er mer snakk om et lite håp, enn om reell tro... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Herlighet, nå er det ikke lenge igjen til kick off. Jeg trenger mening i helgene igjen, og i dag skal jeg til og med se Chelsea(!). Birmingham skal være grei skuring, nettopp derfor jeg har en uggen følelse før den kampen. Jeg savner VDS mellom stengene, og Foster sin innsats mot Chelsea var på ingen måte betryggende. Får håpe han klarer å riste den kampen av seg og storspiller på søndag. Tror forresten denne kampen blir Valencia sin, og har trua på at han storspiller. Spennende spiller Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 NottsCounty henter inn Schmeichel til keeperplassen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Chelsea - Hull om et par timer. Håper Hull spiller som de gjorde første del av forrige sesong, da tror jeg det kan bli en spennende kamp. Alt annet enn seier i morgen vil være skuffende. Vi har hatt en herlig pre-season, og hvis vi ikke greier å slå et nyopprykket lag, hvem greier vi å slå da? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Fytti rakkern som jeg gleder meg! Klarer ikke å tenke på noe annet. Man Utd = livet. Sånn er det bare.Er en del av dere på United-forumet btw? Mitt nick der er \"The redest devil\" (grammatisk feil med vilje). Et par stykken. Jeg er Game, sjokkerende nok Noen timer til PL starter og kun en dag til vi spiller kamp. Surrealistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå