Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som la merke til:"Jeg tror ikke at vi kan vinne tittelen. Vi må vinne tittelen. Vi var så nær sist sesong, men for mange av spillerne var det første gang de opplevde presset av å være med i gullkampen i Premier League"

 

Si meg, hvilke av spillerne har i Liverpool har vært med der før? :tease:

Lenke til kommentar

Men GJ spilte ikke i Liverpool forige sesong, så da kan du ta ned fingern igjen.

 

Uansett, håper vi får se dette laget i morra:

 

 

---------------- Foster ----------------

----------------------------------------

de Laet ---- Rio ------ Evans ----- Evra

----------------------------------------

Valencia -- Carrick -- Andy ------- Nani

----------------------------------------

----------- Berba ---- Rooney ----------

Endret av Points
Lenke til kommentar
- Vi må vinne kamper på steder som White Hart Lane, der vi tidligere har spilt mye uavgjort. Vinner vi to-tre slike kamper, er det nok til å ta hjem tittelen, mener Torres ifølge The Sun.

 

Vi har ingen problemer med å slå United eller Chelsea, men det er kamper som mot Tottenham på søndag, vi må vise at vi mener alvor, fortsetter han.

 

Hmm :hmm: Må sei Torres er optimist, la oss sei at Liverpool mot formodning tar 18 poeng mot dei tre andre store. Då har dei 18 poeng, vinn dei og tre andre kampar mot Tottenham, City og Villa f.eks. har dei 18+9=27 poeng....

 

Spørsmålet til Torres er då: Korleis i vidaste skal du vinne PL med 27 poeng? Det held kanskje akkurat til å berge plassen i PL. Bra Torres sett realistiske mål for Liverpool :lol:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...