Kjartan1234 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 De fleste "eksperter" trodde vel at Chelsea skulle vinne ifjor også.. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/t...ed-2857821.html Har han skadet hodet, eller noe? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/t...ed-2857821.html Har han skadet hodet, eller noe? La nå gutten drømme litt. Husk at han spiller på Liverpool, så kan ikke forvente så mye mer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/t...ed-2857821.html Har han skadet hodet, eller noe? Mulig han falt ned trappen på Bislett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nemanja Vidic poked Facebook... ----------------------------------------------------------------------- Facebook is temporarily experiencing technical problems. We will be back shortly. ------------------------------------------------------------------------- Fikse litt på navn så blir det bra. : Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Relativt tilbakestående kommentar fra ladyboyen fra Spania mtp at United har slått Liverpool flere ganger enn omvendt. Disse to kampene var første gang Liverpool scoret på United på flere år, såeh - fail. Han har blitt smitta av bobleviruset tror jeg. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Vel, sånn som de spilte mot oss i fjor gjør meg ikke akkurat optimistisk. De hadde et alt for godt tak på oss enn hva de hadde mot andre enklere motstandere. Vi får satse på at Owen putter et par på Anfield og Old Trafford Endret 14. august 2009 av ''BerSerK'' Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bare jeg som la merke til:"Jeg tror ikke at vi kan vinne tittelen. Vi må vinne tittelen. Vi var så nær sist sesong, men for mange av spillerne var det første gang de opplevde presset av å være med i gullkampen i Premier League" Si meg, hvilke av spillerne har i Liverpool har vært med der før? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 De har jo kjøpt inn Glen Johnson han har jo faktisk 2 pl titler med Chelsea, så da kan vi telle på en finger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Men GJ spilte ikke i Liverpool forige sesong, så da kan du ta ned fingern igjen. Uansett, håper vi får se dette laget i morra: ---------------- Foster ---------------- ---------------------------------------- de Laet ---- Rio ------ Evans ----- Evra ---------------------------------------- Valencia -- Carrick -- Andy ------- Nani ---------------------------------------- ----------- Berba ---- Rooney ---------- Endret 14. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Var vel søndag du skulle fram til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Nå skal jeg ta en ''Latias'' United spiller på Søndag. ;) ;) Edit:Ble litt småkvalm nå. Endret 14. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) - Vi må vinne kamper på steder som White Hart Lane, der vi tidligere har spilt mye uavgjort. Vinner vi to-tre slike kamper, er det nok til å ta hjem tittelen, mener Torres ifølge The Sun. Vi har ingen problemer med å slå United eller Chelsea, men det er kamper som mot Tottenham på søndag, vi må vise at vi mener alvor, fortsetter han. Hmm Må sei Torres er optimist, la oss sei at Liverpool mot formodning tar 18 poeng mot dei tre andre store. Då har dei 18 poeng, vinn dei og tre andre kampar mot Tottenham, City og Villa f.eks. har dei 18+9=27 poeng.... Spørsmålet til Torres er då: Korleis i vidaste skal du vinne PL med 27 poeng? Det held kanskje akkurat til å berge plassen i PL. Bra Torres sett realistiske mål for Liverpool Endret 14. august 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Makan til spam, Danielzu! Trodde du visste bedre. Points: Line-up hadde sett så mye bedre ut, om det hadde vært grafisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ja, for Torres har sikkert snakket med the sun. Herrefred,gutta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ja, for Torres har sikkert snakket med the sun.Herrefred,gutta. Hva vet han om historien til klubben? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 vi vet da alle at the s*un har god kontakt med liverpool osv Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Angåande laget til Points trur eg det er noko av det betre me kan skrape saman på banen søndag grunna alle skadane me no er hardt råka av. Skulle gjerne likt å sett Owen spela minst 30 minutt den kampen, så me fekk sjå om han verkeleg er i slag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå