Manx Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fabio - Ferdinand - O'Shea - Evra Rafael er vel også skadd ennå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Stemmer. Er jo et helt lag som er ute: Nani Jonny Evans Owen Hargreaves Gabriel Obertan Gary Neville Wes Brown Craig Cathcart Ben Foster Rafael da Silva Nemanja Vidic Edwin van der Sar Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nani er vel ikke ute Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvis Rafael er skadet, hvem skal da spille på høyreback? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fabio? Fletcher har vel spilt høyreback før? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 – Fletcher kom bort til meg etter å ha felt meg, og sa: «You've made a fool out of me a couple of times. I had to kick you down», fortalte Hoseth til Aftenposten.no, med et bredt smil om munnen etter Skottland-kampen. Må si jeg lo litt av det sitatet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvis Rafael er skadet, hvem skal da spille på høyreback? Broren hans. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvis Rafael er skadet, hvem skal da spille på høyreback? Fabio tar den jobben rimelig greit, han har også spilt der flere ganger i oppkjøringen i år alt. Han kom inn og spilte der sist i CS kampen på søndag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Glemte jo De Laet i farten, glir lett inn på den plassen han også. Han var meget bra i den timen han fikk i mot Valencia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvem tror dere blir keeperen vår i majoriteten av kampene frem til VDS kommer tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bør altså gå for Foster i Fantasy? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bør altså gå for Foster i Fantasy? Jepp. Også kan du ha en billig reservekeeper (som spiller fast for laget sitt), sånn i tilfelle Foster ikke spiller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 – Fletcher kom bort til meg etter å ha felt meg, og sa: «You've made a fool out of me a couple of times. I had to kick you down», fortalte Hoseth til Aftenposten.no, med et bredt smil om munnen etter Skottland-kampen. Må si jeg lo litt av det sitatet. Haha, genialt. Så spørs det om han sa det eller ikke da Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fabio? Fletcher har vel spilt høyreback før? Jepp, også spilt høyre ving. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvem tror dere blir keeperen vår i majoriteten av kampene frem til VDS kommer tilbake? Jeg tror Manuel Neuer er den keeperen Ferguson vil bruke mest ved siden av VDS. Han er en av verdens mest talentfulle keepere og ble jo kåret til beste keeper i Bundesliga som 20 åring. Man betaler ikke £23M for en keeper uten å satse på han. Neste år er han fast i United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvem tror dere blir keeperen vår i majoriteten av kampene frem til VDS kommer tilbake? Jeg tror Manuel Neuer er den keeperen Ferguson vil bruke mest ved siden av VDS. Han er en av verdens mest talentfulle keepere og ble jo kåret til beste keeper i Bundesliga som 20 åring. Man betaler ikke £23M for en keeper uten å satse på han. Neste år er han fast i United. Hvem faen har sagt at vi har fått han? Det var bare noen rykter... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg her nå... Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 han er klar ja. £17 + £6 i klausuler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå