Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Et-par mediokre kamper, så vil alle ha vekk Foster? :roll:

 

 

Lider dere av korttidshukommelse?

:D

 

Når har Foster vært god over tid? Låne tida hans tells ikke ass, for let\'s gett real: Lavere nivå og ingen av oss så alle kampene hans.

 

En LC finale, samt et par enkeltkamper er ikke nok. Syntes uansett ikke vi skal kjøpe keeper for £25m i sommer, det er andre posisjoner vi trenger forsterkninger.

 

:blush:

 

Foster var Watfords beste spiller i PL sesongen har var lånt ut der. Ben Foster hadde en stor del av æren til at de fikk poeng i det hele tatt. Selv om Foster spilte for ligaens dårligste lag, fikk han sin landslagsdebut. Mot Spania på Wembley. Foster gjorde en feilfri kamp, og var sjanseløs på kampens eneste mål, som var et fantastisk skudd av Iniesta.

 

Så fikk han en lei skade som satt han ut av spill i et halvt år, og har etter det vært plaget med mindre skadeavbrudd.

 

Jeg har klokketro på denne fyren, og mener han er mye bedre enn polakken, som gjør meg til nervevrak hver gang han er nær ballen.

 

Fair enough, Ben Foster har hatt en medioker pre-season, men jeg tipper han kommer tilbake i god gammel form til ligastart (Hvis han rekker det.)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
O'Shea vil klare seg fint i forsvar mot Birmingham, en klassespiller vi alle skal være stolt av å ha i stallen vår.

 

Jeg må faktisk si meg enig i denne,selv om jeg er kjent for å ha noen tirader mot han.O Shea er en fantastisk squad-player å ha i bakhånd.

 

Tror det eneste vi bør frykte mot Birmingham er at di satser på 0-0 slik som Reading for 2 år siden eller Newcastle ifjor som satset på uavgjort...Glemmer fremdeles ikke når jeg satt i baren på Mallorca og så et baktungt Reading satse på 0-0 hvor jeg endte med å suse et pappbeger med Pommes Frites i veggen :blush:

 

Edit : Side 3333 :xmas:

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Det er ikke noen hemmelighet at noen spillere som får en smell i kampen før landslagskampen plutselig er skadet til landskampen men er klar igjen til neste ligakamp ;)

 

Nei, absolutt ingen hemmelighet at spillere ofte har skader som gjør at de må stå over landskamp for å så være klar få dager senere, men det er heller ikke vanlig at man lyver om en skade i stor grad. Det var vel ganske klart at skulderen hans var ute av ledd, men så ble det klart at han kanskje kunne nå landskampen til Portugal noe han også gjorde, dermed er det rart å anta at det var spill for galleriet.

Lenke til kommentar

Nå er det snart klart for en ny sesong. Fy faen, skal bli utrolig morsomt å se kamp på søndag. Håper på en liten målfest. Valencia som forer inn baller til spissene våre, Nani med noen giftige løp innover mot seksten a CR7 samt kanskje et par mål av min lille yndling Michael Owen :)

 

Er rykter om at han sir Alex var ute i et finere strøk i øvre Manchester for å kjøpe sølvpuss i går :D

Lenke til kommentar
Nå er det snart klart for en ny sesong. Fy faen, skal bli utrolig morsomt å se kamp på søndag. Håper på en liten målfest. Valencia som forer inn baller til spissene våre, Nani med noen giftige løp innover mot seksten a CR7 samt kanskje et par mål av min lille yndling Michael Owen :)

 

Er rykter om at han sir Alex var ute i et finere strøk i øvre Manchester for å kjøpe sølvpuss i går :D

Er Nani tilbake på treninga?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...