Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg har uansett ingen tro på at Foster blir Englands 1. keeper. Jeg er villig til å gi han en sjanse(, jeg har jo ikke noe valg uansett), men er skeptisk til at Foster kan bli en av de virkelige "store" keeperene. Neuer derimot er jeg sikker på at kommer til å bli stor, men om han blir Tysklands sisteskanse er jeg usikker på, for der kan Adler fort bli for stor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et-par mediokre kamper, så vil alle ha vekk Foster? :roll:

 

 

Lider dere av korttidshukommelse?

:D

 

Når har Foster vært god over tid? Låne tida hans tells ikke ass, for let\'s gett real: Lavere nivå og ingen av oss så alle kampene hans.

 

En LC finale, samt et par enkeltkamper er ikke nok. Syntes uansett ikke vi skal kjøpe keeper for £25m i sommer, det er andre posisjoner vi trenger forsterkninger.

Lenke til kommentar
Et-par mediokre kamper, så vil alle ha vekk Foster? :roll:

 

 

Lider dere av korttidshukommelse?

Han har aldri vært noen supermann, men jeg synes også vi kan gi han sjansen i år sammen PIG og VDS. Da får vi vurdere til neste år om vi trenger en ny førstekeeper.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Lavere nivå? Det var jo i PL. Eneste forskjellen er vel at United-keeperen har mindre å gjøre enn de andre lagenes.

Javel, det er ikke forskjell på å spille for et lag som man forventer vinner hver kamp, spiller forran 80t tilskuere hver hjemmekamp, har flest fans i verden, en av verdens største klubber og når langt i de store cupene. Watford derimot, lave tilskuertall på vicarage road, lite press, osv. Dette har STOR betydning og bør ikke undervurderes. Ikke alle takler å være i rampelyset på aller øverste hylle.

 

@ Limbeck: Enig, Kidd er velkommen tilabake. Håper kanskje også Carlos får sparken og kommer tilabke også, for han har vi virkelig savnet. Syntes ikke Phelan virker til å være allverdens, for å være heøt ærlig...

 

Legg gjerne ut målet til Tosic, om noen finner på nett utover kvelden.

Lenke til kommentar
Norge vant i dag :D, vet at dette ikke har noe med denne tråden å gjøre men ville bare ta det opp :D

No shit, Sherlock.

 

 

Herlig med Tosic-scoringer da. Ble litt skuffet over han da han ikke fikk til mye på reservelaget i våres, men begynner å få sansen for han nå. Hva skjer btw. med han andre som skulle komme i sommer? Ljalic var vel navnet? :hm:

Lenke til kommentar

Med tanke på at Ljajic fikk denne gode karakteren fra en av Sky Sports sine speidere,så tror jeg at vi har mye å glede oss til fra serberen.

 

One of the most talented youngsters we have looked at. Has all the attributes to make it to the very top, and what better place to hone his talents than Manchester United.

 

On moving to Old Trafford he is unlikely to be rushed into first-team action, but on talent alone they may not be able to hold him back for too long.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...