HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Gi meg et eksempel på hva som er forskjell på TFS.com sine og originale da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 De ekte er det Nike som står bak & blir brukt av spillerne. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) *`slett* Endret 11. august 2009 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 De ekte er det Nike som står bak & blir brukt av spillerne. Delvis, Replica - draktene som blir solgt til oss supportere er ikke de samme som spillerene bruker, dette er såkalte Code 7 drakter. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Men de såkalte code 7 kan man også kjøpe, dog bare mye vanskeligere å få tak i enn replicas. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, og en god del dyrere. Ligger vel på rundt 1300 kroner tror jeg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så det er fake? Men i så fall hvor "mye" fake? Om det er helt likt så kjøper jeg. Bryr meg lite omat det er fake så lenge man studere trøya med mikroskop for å se forskjell på en fake og the real deal. Okey, så du velger å støtte piratkopiering framfor klubben i ditt hjerte? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvorfor er det sånn at man skal bruke så mye penger som mulig for å være ekte supporter? Jeg ville aldri kjøpt en fake billig drakt, men blir litt tåpelig å rakke ned på de som ikke bruker så mye penger på det. Det er viktig å faktisk tenke på at noen ikke har så vanvittig mye penger til å svi av penger på noe sånt tull, som egentlig en drakt er. (Selv om jeg ikke klarer meg uten det) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor i all verden rakker jeg ned på de som ikke bruker så mye penger på supporterutstyr? Bruker da tilnærmet 0kr selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Rooney vil erstatte Ron Nå som Ronaldo er borte, så tror jeg Rooney vil greie 25 mål (om han holder seg skadefri da). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Rooney vil erstatte Ron Nå som Ronaldo er borte, så tror jeg Rooney vil greie 25 mål (om han holder seg skadefri da). Blir han skadet så fyller nok Owen og Kiko opp målkvota hans Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Rooney her en stygg tendens til å bli småskadet hver gang han kommer inn i en god steam. Spesielt hvis han begynner å score i kamp etter kamp. Det er det sikreste tegn på at han snart blir skadet... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg liker egentlig at alle eksperter tror vi sprekker og havner på 3. plass i år Setter ikke akkurat press på laget, noe jeg tror er possitivt i lengden Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, og en god del dyrere. Ligger vel på rundt 1300 kroner tror jeg. Hmmm..Meget interessant..Hvor kan jeg få tak i disse? Har bare 1 spillerbrukt trøye i samlingen min,så det ville vært stort og utvide den biten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Eller Berbatov. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Neuer istedet for Foster/PIG? Edit: Neuer seff... Endret 12. august 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Yes please, også Foster på utlån ut sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 £25 millioner? Da vil jeg heller at vi satser på Foster! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 £25 millioner? Da vil jeg heller at vi satser på Foster! Både og, føler meg forsatt ikke helt trygg på Foster i mål. Merker jeg blir ekstra nervøs. Og det hjalp ikke akkurat på følelsen etter sist kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå