Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å besøke Old Trafford for første gang i mars neste år.

 

Til den/de av dere som begynner å få erfaring med turer til Manchester: hvilke tips har man for å spare noen kroner på fly- og kampbilletter? SAS sier kr 3753 , synes at dette er noe i overkant, men er villig til å betale hvis det er prisen som må til.

 

Hvor og når kan jeg forvente å kjempe om en god billett til kampen mot Liverpool 22. mars neste år? :hmm:

Endret av wan
Lenke til kommentar

Planlegger man greit får man vel fly til london for 1 kr, pluss avgifter ca. 250 kr. Tog til manchester koster nok litt, men da skal det og være mulig å kombinere med en eller annen kamp i london. Er jo ganske mange lag der som kan være spennende å se, helst da hjemme mot united.

 

Håper å få til en slik tur til england i løpet av året :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå undersøkt mulighetene for pakkereise, flyreise til både London og Manchester og kommet frem til at det blir snakk om forholdsvis like summer, fra det ene til det andre. Det kan imidlertid dukke opp bedre tilbud, så jeg avventer en bestilling inntil videre.

Endret av wan
Lenke til kommentar

Det som ofte er billigst (jeg drar over for 3. og 4. gang i aug og sept) er å fly med RyanAir fra Torp til Liverpool (hvis du har muligheten til det), ta buss til Manchester (en drøy time), ta inn på hotell Britannia/Britannia Sachas f.eks.

 

Billetter er det egentlig ikke spesielt vanskelig å få tak i, med mindre du skal på toppkamper. Disse får du tak i gjennom medlemsskap i MUSCAB. One United-medlemsskap er ikke et must, men de påstår at det er enda lettere å få tak i billetter hvis du har dette medlemsskapet i boks også.

Lenke til kommentar

Når først folk snakker om turer til balløya. Jeg har vært i Manchester 2 ganger. Begge gangene hjemme, den første turen mot Newcastle, da vant vi 2-0 og Rooney scora begge, kunne fort ha blitt 4/5-0 og Rooney hatt-trick. Andre kampen var champions league kamp, gud så jeg gleda meg. I bussen til kampen sa reiseleder at han hadde en stygg følelse foran kampen, detta var kampen mot AS Roma. Dette visste seg å bli en minneverdig kamp som jeg ALDRI kommer til å glemme. United vant med kalas-sifre, 7-1! Nå i år har fattern sakt at må bli 2 kamper i løpet av sesongen, gjerne en av de i form av fa cup elns. Evt. champions league. Dette er noe jeg anbefaler alle og en hver. Makan til atmosfære skal man lete LENGE etter. Alt er helt annerledes på en kveldskamp, selv om kamp på dagtid er vel så bra når det er OT du er tilskuer på. Spesielt var jeg heldig som fikk plass på Stretford End under Newcastle kampen.

 

Har og vert litt i snakk med MrsHetta her også, er godt mulig det blir en tur med henne i løpet av sesongen, det hadde vert topp ;)

 

Unner alle United fans en BRA kamp uansett motstander. Og huks, en eller annen gang må jo United tape mens du er tilskuer også, så enjoy the match og nyt atmosfæren.

 

zaltmann :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...