Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det er det jeg har sagt hele tiden (eller i hvert fall ganske ofte); Nani er bedre enn det folk tror. Fotballsupportere er generelt for utålmodige og jeg er selv skyldig i den synden. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Undertegnede er blant dem som har hatt mest troa på Nani, selv om man selvsagt har vært kritiske og misfornøyd med det portugiseren har bidratt med i spesiellt fjor. Når man har et så bra rykk, fart, teknikk og følsom fot, sier det seg selv at man kan nå opp til toppen. Problemet med Nani er fotballforståelsen, MEN jeg tror det har mye med at Nani aldri har fått nok kamper. Når man bare spiller littt her og der, blir det litt krampeaktig når man skal vise seg frem. Alle, inkludert Ronaldo, har dårlige dager og en spiller trenger å vite at det ikke vil bety mndvis på benken før man får en ny sjanse. For øvrig oppfordrerer jeg alle her inne til å ikke ta lett på Birmingham matchen på Søndag. I motsettning til fjorårets nykomlinger har årets tre klubber pondus og vil være i stand til å ta poeng mot topp 4. G.L.E.D.E.R M.E.G. Det er bare noen få dager igjen til ballen ruller i PL. Herre, hvor godt det skal bli! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Engelsk ord for "uekte", "forfalsket", "kopi" osv Jeg mente; Er det fake? Endret 12. august 2009 av Alastor Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) [Jeg mente; Er det fake? Mente du; er det fake? Endret 12. august 2009 av Alastor Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Denne kan holde på lenge Ikke fortsett med vilje da Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Mente du; er det fake? Jeg mente det jeg sa... Endret 12. august 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Føler folk snakker litt forbi hverandre her nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvilket lag stiller vi i PL starten da? Eg såg ikke CS kampen, så vanskelig for meg å si hvordan de forskjellige presterte. Kom Valencia innpå? Nani var vel ganske god? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Valencia kom inn og gjorde en grei figur, verken skuffet eller imponerte. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nani var steingod. Jeg regner faktisk med at han kan nå kampen nå med tanke på at det var snakk om at han allerede kunne være klar for landslagskampen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kommer du fram til noe? Han som skulle ha Liverpool/United-drakt. <a href="http://thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=212" target="_blank" rel="nofollow">http://thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=212</a> <a href="http://thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=542" target="_blank" rel="nofollow">http://thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=542</a> Det er fake drakter da.. Men kunne jo vært en god idé å kjøpe en fake drakt da Jotun, ettersom den skal kastes anyways. Fake? Engelsk ord for "uekte", "forfalsket", "kopi" osv Jeg mente; Er det fake? Mente du; er det fake? Jeg mente det jeg sa... Så det er fake? Men i så fall hvor "mye" fake? Om det er helt likt så kjøper jeg. Bryr meg lite omat det er fake så lenge man studere trøya med mikroskop for å se forskjell på en fake og the real deal. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den er vel ca 79,23% fake vil jeg tro, kanskje 80 %.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 :!: "Hvor mye fake" Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Logoen har avvik og det er også flere andre avvik. Jeg kjøper iallefall alltid ekte. Forresten: Finnes det noen her på forumet som har en ekte Cantona - drakt med patcher/uten patcher? Helst "Kung Fu - drakten" Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke så idiotisk spm det der igrunn. Det er stor forskjell på Fake's, noen lukter det et marked i Kina av i lange baner, mens andre kan være nokså prikkfrie. Selv kjøper jeg ikke Fakes.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fake er fake og ekte er ekte. Deal with it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Man er ikke høy i hatten om emblemet ser ut som politi-logoen, eller at djevelen har ei skei i hånda. Det er god forskjell på fake drakter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Uansett, fake er fake. Samme om hvor mye fake det er. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Man er ikke høy i hatten om emblemet ser ut som politi-logoen, eller at djevelen har ei skei i hånda. Det er god forskjell på fake drakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå