Jotun Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Blir ikke noe feil i dette regnestykket da? Man bruker 22 år på å spare inn livstidsmedlemsskapet. Så blir alle år etter disse 22 årene "overskudd" og penger spart med 200 kroner året. Er da ikke verre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) 160(?) i året * de femti jeg har igjen = 8000. Kosta ikke livstidsmedlemsskap rundt 1000? Kan godt hende, men gjør ikke det nå lenger hvertfall.... Når de startet med livstidsmedlemsskap så kostet det 3000 kroner, jeg angrer litt på at jeg ikke gjorde det da, men det plager meg ikke akkurat å betale de 170 kronene i året heller Endret 10. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Viss man er en gnier, må man jo tenke på at man antagelegvis ikke har noen trang for å være i supporterklubben når du er ca 50 år.. Nei det var ett dumt spørsmål av meg, umulig diskusjon =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Blir ikke noe feil i dette regnestykket da? Man bruker 22 år på å spare inn livstidsmedlemsskapet. Så blir alle år etter disse 22 årene "overskudd" og penger spart med 200 kroner året. Er da ikke verre. Er ikke sikker, ser jeg ut som et mattegeni? Spørs om man har så mye penger så tidlig i livet, jeg ville heller satset på fast månedsbetaling m/ "renter". Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvorfor er vi plutselig på "speaker.no"? Hva faen? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Endre tema/skin du, nede til venstre. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Takk Aaldri vært borti før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Wtf, Game, du skrev jo i en evighet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nani kommer til å rekke ligastart Noen som vil tippe lag? Rooney - Berbatov Nani - Anderson - Carrick - A. Valencia Evra - Ferdinand - Evans - O'Shea Kuszczack Subs: Macheda, Owen, Park, Fletcher, Giggs, Cathcart, Amos Jeg er muligens ikke helt oppdatert på skadefronten pdd. så hvis jeg har med noen som er skadet så si ifra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Når det kommer til diskusjonen om livstidsmedlemskap så må jeg bare legge til en ting: poenget er ikke at man skal spare penger på dette, det er mer en symbolsk handling for å vise at du alltid vil være United-supporter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Wis: Er Foster skadet? Ellers ville jeg likt å se Giggs på midten hjemme mot Birmingham. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvor mye må eg ut med for den billigste av den billigste United drakten til en liten pjokk? Eg tenker å skade faren til min nyfødte nevø mentalt ved å først gi de en United drakt, for så å egentlig ha kjøpt en Pools drakt til han... Kan ikke ødelegge far/sønn forholdet så tidlig. Får heller skje når guttungen evner til å tenke selv og skjønner hva som er klubben... Men gidder ikke kaste bort mange hundre kroner på en drakt som allikevel vil bli brent Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nani kommer til å rekke ligastart Noen som vil tippe lag? Rooney - Berbatov Nani - Anderson - Carrick - A. Valencia Evra - Ferdinand - Evans - O'Shea Kuszczack Subs: Macheda, Owen, Park, Fletcher, Giggs, Cathcart, Amos Jeg er muligens ikke helt oppdatert på skadefronten pdd. så hvis jeg har med noen som er skadet så si ifra. Ser ikke helt galt ut det der, men jeg tror ikke Nani rekker den kampen. Så Park/Tosic inn på den plassen mest sannsynlig Park. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Kostet 3000 da jeg meldte meg inn. Har vel spart mesteparten av det alerede tenker jeg. Jeg gjorde det vel mest for å slippe bryderiet med å betale hvert år Endret 11. august 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Supporterklubben sucker anyways. Glad jeg ikke er medlem. De kunne gjort så mye mer ut av hjemmesiden / forumet. Hadde tenkt å starte opp no egne greier men gadd ikke. Slik så hvertfall "planen" ut: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Kostet 3000 da jeg meldte meg inn. Har vel spart mesteparten av det alerede tenker jeg. Jeg gjorde det vel mest for å slippe bryderiet med å betale hvert år Nå er jo du snart 43 år og meldte deg vel inn når du var 10? Så da har jo du hatt det medlemsskapet i 33 år ca. Begynner å bli en pen sum da Supporterklubben sucker anyways. Glad jeg ikke er medlem. De kunne gjort så mye mer ut av hjemmesiden / forumet. Hadde tenkt å starte opp no egne greier men gadd ikke. Slik så hvertfall "planen" ut: Du burde vurdert norsk tekst.... Endret 11. august 2009 av Jotun Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Rio: "Eg er sterk" Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Han som skulle ha Liverpool/United-drakt. http://thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=212 http://thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=542 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Han som skulle ha Liverpool/United-drakt. http://thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=212 http://thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=542 Det er fake drakter da.. Men kunne jo vært en god idé å kjøpe en fake drakt da Jotun, ettersom den skal kastes anyways. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Over 15 år siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå