Pebino Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Viva John Terry på tribunen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dette vinner Chelsea lett. Mye bedre på straffer enn oss. Ikke at det gjør allverden men Bra kamp for sesongoppkjøringa Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skytes mot Unitedsvingen. Dere klarer dette. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det er det dårligste straffet jeg har sitt siden Berbatov Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dævven, rettferdigheten seirer! Ekke du Arsenal supporter? Du vet at vi hater MANU? ...mer eAS Chelsea... So? Kan da innrømme at rettferdigheten seiret til full tid? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 DROGBA bommer Å HERREJEMENIII Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva for noe er det fra evra Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Drogba scorte, Evra bomma.. Da er det vel slutt da, Deco går opp for å avgjøre Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) oj oj evra.... over og ut for meg Endret 9. august 2009 av haddis Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Chelsea bytter straffetaker! Kalou som går fram Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva faen var straffen til Evra godt for? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tror ikke Chelsea vil snakke så høyt om denne seieren i ettertid, når de får se video bildene på 2-1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ser ikke ut som Giggs & Evra vil vinne med sånne pinglete straffer, er jo håpløst mtp hvem som står i mål. Ikke at det gjør meg så mye at vi tapte, er ikke som om det var så viktig. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 For noen elendige straffer. Noen som vet hvor alvorlig skaden til Nani er? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva gjør Evra ved 11 - metersmerket? Ræva straffe i Audi - cup og sannsynligvis tidenes dårligste straffe i CS. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Chelsea snakker alltid høyt om seire. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva faen er vitsen med å prøve vinne en kamp,når vi sender fram Evra til å ta et straffe?Hva med Rooney,Scholes,Ferdinand etc???!!!Jeg har umåtelig med respekt for Evra,men straffer kommer aldri til å bli hans deal.Faen altså! Jaja...Alvoret begynner neste helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå