Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Høh? Får ikke Nani lov til å ta saltoer når han scorer? Haha, så dumt. Det skal rimelig mye til for å få en skade på grunn av dette, når man har gjort det så mye som Nani har, og selv om han skulle få en liten skade som følge av det en sjelden gang, så er det verdt å la ham gjøre det for Man Utd-fansens skyld..

9156455[/snapback]

Det er fordi han nettopn har vært skadet din tosk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men siden han spiller igjen, så er han vel frisk, din tosk? Poenget mitt var bare at jeg synes det er dumt å nekte noen å feire målene sine slik man selv vil (innenfor lovlige grenser, dog).

9159299[/snapback]

 

Fra artikkelen på United.no:

20-åringen var nettopp blitt friskmeldt etter ankelskade, men skar grimaser da han landet forkjært etter det luftige svevet.

 

Når man nettopp har vært skadet er det som sagt tidligere, veldig enkelt å slå opp en skade på nytt igjen. Dermed er det meget lurt av SAF og ikke la Nani få lov til å ta slik saltoer. Vi vil vell ikke ha han skadet til sesongstarten?

Lenke til kommentar
Sorry, beklager for den "dere" saken... Men bir irritert av sånne bedrevitere...'

 

Angående talentene deres, har dere mange lokale talenter?

 

Hyrlen:

Han er ikke en goalgetter, det er jeg enig i. Han er mer enn type som gir kraft til hele laget og ikke bare står i 16-meteren hele tida. Han og Rooney ligner litt på det punktet, selv om jeg vil se Torres skåre like mye som Rooney i PL...

9159134[/snapback]

 

Hva mener du med lokale talenter? Mange av United sine talenter har jo kommer fra utviklings-akademiet fra United!

Lenke til kommentar
Saltoene er fine å se på, men jeg ønsker meg heller en frisk og 100% Nani enn noen satoer etter mål. Idiotisk med en langvarig skade pga. feiring av mål :roll:

9160118[/snapback]

Da nevner jeg Solskjærs skade i høyreknee etter feiringen i CL-finalen, en skade han faktisk enda har og sliter med.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen er enige med meg, men jeg synes det er så totalt unødvendig å bare informere om saker fra United.no uten noen som helst informasjon... I mine øyne har man liten grunn til å reke rundt i denne tråden hvis man ikke engang sjekker den sida daglig... Er det snakk om info fra andre sider/kilder derimot...

 

Lov å være uenig, bare ytrer meningen min. :)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om noen er enige med meg, men jeg synes det er så totalt unødvendig å bare informere om saker fra United.no uten noen som helst informasjon... I mine øyne har man liten grunn til å reke rundt i denne tråden hvis man ikke engang sjekker den sida daglig... Er det snakk om info fra andre sider/kilder derimot...

 

Lov å være uenig, bare ytrer meningen min. :)

9163105[/snapback]

 

Helt enig med deg der ja. United.no burde være startside for alle her inne i denne tråden :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...