Raste Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Foster er ikke god nok erstatter for VDS. Han gir meg like mye magesår som PIG gjør i feltet. Begge to er ikke gode nok erstattere for VDS dessverre. Endret 9. august 2009 av Raste Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nani tok seg en walk in the park gjennom hele forsvaret der.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nå er vi altfor baktunge. Chelsea scorer nok snart tenker jeg. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Steike, farlig skudd fra Fletcher Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hadde den pasningen gått igjennom Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 edit: nevermind.. Kom endeleg gjennom på ein stream Kom inn eg også Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Mye bra 1. omgang. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 hehe, studio fyrn til skysports: christiano who? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Vi er med i år også Synes vi gjør en knallbra omgang. Foster har ikke gitt en tryggheten i feltet jeg trodde han skulle gi, men resten er bra. Nani er rå. Valencia skal få sloss for plassen sin på laget. Endret 9. august 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Chelsea tok over litt på slutten der, men ellers bra omgang fra oss. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fekk akkurat sett målet før eg blei kasta ut av streaming tidleg i omgangen. Nokon som vil oppsummere første omgang kjapt? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 hehe, studio fyrn til skysports: christiano who? hadde tenkt å skrive det samme, shame on you Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Viser solskjær mål i pausen jo! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Svært imponert over starten vår, helt logisk at vi ikke kan holde samme tempoet omgangen ut. Nani har vært svært god Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 For de som har Viasat Sport, er det bare å se på i reklamepausen nå. Målkavalkade som viser alle Solskjærs mål for United . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vi er med i år også Synes vi gjør en knallbra omgang. Foster har ikke gitt en tryggheten i feltet jeg trodde han skulle gi, men resten er bra. Nani er rå. Valencia skal få sloss for plassen sin på laget. Neppe, da Valencia er tiltenkt rolle på den andre kanten Det er mellom Park og Nani dysten står og det ingetvil om Nani er den beste av de to. Nani har vært sjuk i preseason og til nå i denne kampen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 At han har vært sjuk er litt å ta i, men for all del, han har forbedret seg.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 For de som har Viasat Sport, er det bare å se på i reklamepausen nå. Målkavalkade som viser alle Solskjærs mål for United . Jepp, tenkte jeg skulle skrive noe fornufig om 1. omgangen, men det er mer moro å se på alle målene til Solskjær Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 For en fantastisk avslutter dere.. gøy å se alle målene igjen, den mannen er klinisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå