nikkotai Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Oh, okay. Nei, det vil vi ikke ha noe av. Kanskje han får lov etter en stund. Det er litt morsomt med artisteri synes nå jeg, men det er helt klart ikke verdt en skade. 9154341[/snapback] Enig der, men håper saltoene bare blir forbudt en liten periode. Nani har gjort salto ved hver eneste bidige scoring for Sporting, og det har gått bra.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Høh? Får ikke Nani lov til å ta saltoer når han scorer? Haha, så dumt. Det skal rimelig mye til for å få en skade på grunn av dette, når man har gjort det så mye som Nani har, og selv om han skulle få en liten skade som følge av det en sjelden gang, så er det verdt å la ham gjøre det for Man Utd-fansens skyld.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Noen som vet hvor jeg kan få sett Nani's scoring i dag ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Noen som vet hvor jeg kan få sett Nani's scoring i dag ? 9156483[/snapback] Alle mål frå dagens kamp her. Enjoy! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Naa, la oss se Torres gjore det Nani gjorde der. Han er et varp, hvilken scoring det var! Praktscoring av Lee Martin ogsaa, mange unge spillere som det oser klasse av i United naa. Fremtiden er sikret Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Naa, la oss se Torres gjore det Nani gjorde der. 9156681[/snapback] Nå er dere kjepphøye ja. Men da dere ville ha ham så hoppet dere til himmels over hvor god han er. Men han er i en annen klubb, en klubb han elsker... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Noen som vet hvor jeg kan få sett Nani's scoring i dag ? 9156483[/snapback] Alle mål frå dagens kamp her. Enjoy! 9156541[/snapback] Nani Håper han leverer flere sånne i kommende sesonger. Lenke til kommentar
Ronniemi Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Noen som vet hvor jeg kan få sett Nani's scoring i dag ? 9156483[/snapback] Alle mål frå dagens kamp her. Enjoy! 9156541[/snapback] evig takknemlig Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Naa, la oss se Torres gjore det Nani gjorde der. 9156681[/snapback] Nå er dere kjepphøye ja. Men da dere ville ha ham så hoppet dere til himmels over hvor god han er. Men han er i en annen klubb, en klubb han elsker... 9156810[/snapback] "Dere". Må ikke dra alle Unitedsupportere over en kam her nå! Torres er utvilsomt en av verdens beste spisser for tiden, og jeg tviler på at de fleste kan si noe særlig imot det. Elsker Torres Liverpool? Det gikk fort Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Torres har vært Liverpool-supporter så og si hele livet sitt, sammen med kameratene sine i Spania. Det var også grunnen til at han ba Atletico om kun å vurdere bud fra Liverpool, og grunnen til at han spilte med You'll Never Walk Alone i kapteinsbindet. Men enig i at man ikke bør dra alle over en kam. Mange som er misunnelige på oss pga Torres valgte Liverpool fremfor deres klubb og er bitre på grunn av det, men mange hyggelige Man Utd-supportere også. Og for å bidra med noe on-topic: Veldig pent mål av Nani. Man Utd blir sterke i år, som i fjor, men forhåpentligvis akkurat for svake. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, de fleste supportere er reflekterte nok til å ikke være helt borti natta tror jeg. Håper jeg. Det står respekt av det valget Torres har gjort i alle fall, og det er jo ikke akkurat en dårlig klubb han valgte heller. Nå får han oppfylt drømmen sin i alle fall, og grunnen er jo fullstendig legitim. Jeg visste forøvrig ikke at han var Liverpool-fan før du nevnte det :-) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Man Utd blir sterke i år, som i fjor, men forhåpentligvis akkurat for svake. 9157398[/snapback] Ja i år blir dere kanskje 20 poeng bak Uansett siste målet overgår jo alt. Scholes takter over det skuddet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, de fleste supportere er reflekterte nok til å ikke være helt borti natta tror jeg. Håper jeg. Det står respekt av det valget Torres har gjort i alle fall, og det er jo ikke akkurat en dårlig klubb han valgte heller. Nå får han oppfylt drømmen sin i alle fall, og grunnen er jo fullstendig legitim. Jeg visste forøvrig ikke at han var Liverpool-fan før du nevnte det :-) 9157414[/snapback] Dæven, det der trodde jeg aldri skulle komme fra en ManU-supporter altså. Jaja, nå har jeg opplevd det også. Respekt til deg. Jævlig fint mål av Nani forøvrig. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg synes ikke Torres er så god. Så han i Atletico, han kan gjøre 2-3 utrolige ting i en kamp, men det er ikke alltid det blir mål av det. Jeg satte meg ned og så en hel Atletico kamp på Zebra en gang i fjor eller noe sånt. Forventa mye bra fra Torres, synes bare han GIKK rundt :/ Starta aldri på noe løp, tok sjeldent initiativ. Han er god med ballen i beina men.. Dette sier jeg ikke fordi vi ikke fikk han. menneh.. Tror United kunne fått han god, noe ikke Liverpool klarer. TOrres blir den nye Cisse, går til Sevilla elns neste sesong Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Styrken til Torres er ikke bare at han er en ensom god spiss som kan gjøre mål ut av nesten ingenting selv, men han er også en stor lagspiller, noe vi blant annet så i dagens treningskamp hvor han hadde to meget gode tilrettelegginger i løpet av halvtimen han fikk - en herlig gjennombruddspasning til Benayoun (som ble dømt off-side, men reprisen viste at det var kraftig feil) og en til Kuyt som brant sjansen. Ellers er han ekstremt god med ballen i beina. Kan bli bedre uten ball, men er slett ikke dårlig der også, så han gikk på to-tre veldig fine løp i dag. Han var god i Atletico, vil vokse seg bedre i Liverpool med tiden, tror jeg. Men jeg tror heller ikke han vil bli den største målscoreren, tror kanskje han kan greie 15 PL-mål når han får tilpasset seg Premier League etter en liten stund (hvert fall ikke første sesong), men så lenge han er med og bidrar til at laget scorer og vinner, så spiller ikke hans personlige målkonto noe særlig. Skal vi dømme en spiss kun etter mål, så hadde jo Rooney vært en av PLs dårligste spisser i fjor... Tvert imot så er han en av de beste når han er i form. Litt samme greia med Torres også - scorer en del selv, men legger også mye til rette for andre. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Naa, la oss se Torres gjore det Nani gjorde der. 9156681[/snapback] Ikke akkurat et dårlig mål, men kan jo begynne med .Her er det litt 18meters lobber, forsvar som blir spilt på ræv og flygespark i krysset. Skal ikke tvile på goalgetter egenskapene til denne karen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Torres tråden? Forøvrig Swome, Torres er ikke en goalgetter. Så langt ifra, til tider like kraumete foran kassa som Rooney. Nani viser takter, to mål på to kamper. Håper både han og Eagles får godt med spilltid i år. Å Giggs kan spille litt tredjefiolin i småkampene. Endret 28. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Lee Martin virker spennende. Er Evans tilbake nå, han var jo enorm i Sunderland, lovende. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Ja vi har faktisk en enorm stall i år, kontra ifjor da vi slet overalt unntatt i forsvar. Håper kidsa får komme innpå i annet enn ligacup. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Sorry, beklager for den "dere" saken... Men bir irritert av sånne bedrevitere...' Angående talentene deres, har dere mange lokale talenter? Hyrlen: Han er ikke en goalgetter, det er jeg enig i. Han er mer enn type som gir kraft til hele laget og ikke bare står i 16-meteren hele tida. Han og Rooney ligner litt på det punktet, selv om jeg vil se Torres skåre like mye som Rooney i PL... Endret 28. juli 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå