Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Liverpool har aldri vunnet PL. Forrige gang de vant PL hette det Old Division 1. :D

Vi rår over et begrenset antall frekvenser, derfor kan vi ikke sende like mange kanaler som kabel- og satellittoperatørene. RiksTV har alle de store norske kanalene og mange av de mest populære utenlandske kanalene. I 2010 kommer det mange flere kanaler i det digitale bakkenettet.

Woho!

Hvorfor slutta du med streams????????????????????? :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi de ikke er lovlige. Den diskusjonen kan dere ta med meg på PM om det var noe :).

Anyway, kan vi ikke også ta diskusjonen om RiksTV i en helt annen tråd? Det har INGENTING her å gjøre.

Og så diskutere feks ønsket lagoppstilling for kampen i morgen?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Fordi de ikke er lovlige. Den diskusjonen kan dere ta med meg på PM om det var noe :).

Og så diskutere feks ønsket lagoppstilling for kampen i morgen?

Will do. Mitt forslag:

Foster

Oshea Rio Evans Evra

Valencia Carrick Fletcher Nani/Tosic

Rooney Berbatov

Evt.

Foster

Oshea Rio Evans Evra

Fletcher Carrick Anderson

Valencia Berbatov Rooney

Sistnevnte er egentlig et veldig bra lag.

Lenke til kommentar

Dette er vel ikke akkurat Man Utd tema lenger,men skriver det her for det om.

Har sett litt på højdare fra Real sine treningskamper idag.Og av det jeg har sett så virker det som spillestilen passer Ronaldo eksepsjonelt dårlig.Spillet skal bygges opp,helst innom alle i midtbaneleddet før ballen ekspederes inn mot femmeteren hvor Raul venter (litt som oss når vi hadde RvN).Ronaldo får ikke bruk for sin blendene teknikk eller fart ettersom di nesten konstant angriper mot etablert forsvar.

Virker for meg som han har begått en tabbe :innocent:

In other news,gleder meg til Community Shield kampen imorgen.Blir spennende å se laget mot skikkelig PL motstand før det blir sparket igang om en ukes tid.Halleluja!

Lenke til kommentar

Har lyst til å poste et innlegg jeg skrev på United.no nylig.

Problemet vårt er at vi har for mange talenter kontra verdensklassespillere. Vi har i alle fall 4-6stk som er kapable til å bli helt i eliten, men er et stykke i fra pdd. Dersom vi bryter ned troppen vår: Verdensklasse er best, 1 er de rett under, 2 er spillere som hevder seg ved enkeltanledniinger, men som er middels + ellers. 3 er ujevne, som enten er verdenklasse eller dårlig. 4 er ikke Unitedklasse og har ikke mulighet til å bli det. T er talent, ST er stort talent. Kategoriene mine er ikke \"bestemte\" men mer en cirka vurdering.

Jeg tar bare med de aller største talentene som har fått endel spilletid på førstelaget, itillegg til førstelagspillere.

Keeperplass:

1. VDS = Verdenklasse

2. Ben Foster = 2

3. Kuz =3

Konklusjon: Noe tynt bak en aldrene VDS. SAF har tidligere vist at hans bedømmelser av målvakter ikke alltid er topnotch, noe det finnes mange eksempler på. Jeg stiller meg høyst tvilende til at Foster noen gang blir stabil nok til å være nummer 1 i vår klubb.

VB:

Evra = Verdensklasse

Fabio Da Silva = ST

Konklusjon: Veldig bra, spesiellt ettersom vi har verdens beste VB i Evra. Vi har også mange backtalenter som kan bekle begge sider, samt poteten O\'shea.

HB:

M. Brown = 1, men er for mye skadet!

O\'shea = 2

Rafael = ST og 3

Neville = 3. Kan dog bidra positivt i enkeltkamper, samt er viktig med erfaring og trygghet for de yngere. Viktig mann på trening og ellers, men burde ikke brukes annet enn ved skader eller i LC som avbelastning.

Konklusjon: Bra, samme som VB når det gjelder dekning.

MS:

Vidic = Verdensklasse

Rio = Verdensklasse

Evans = 1

Brown = 1

Konklusjon: Best i verden.

Forsvar konklusjon:

Forsvarsmessig er vi rustet for 3 og 4 verdenskrig. Store talenter bak Rio og Vidic, som begge har mange år igjen er meget positivt.

MV:

Nani - ST/3. Alt fra verdensklasse til elendig. Har potensiale til å bli vanvittig god og har vært MEGET positiv i preseason! De som ser Nani på trening påstår han er ekstrem og jeg ser skissene av det samme. Absolutt en som kan blomstre for fult nå som Ronaldo the crybaby er borte.

Park - 3, men sjeldent verdensklasse. Mer jevn enn han er dårlig, men ikke mer enn en squadplayer for et lag med offensive ambisjoner. Jeg har og kommer aldri til å bli en fan. Lever nok et liv på OT fordi han er villig til å sitte på benken og fordi han sørger for komersielle intekter (Asia)

Obertan - ?

Tosic = ST, har enda og overbevise. Har vært noe mer positiv i det siste, men trenger å løfte jern! Er altfor pinglete til å brillijere i PL enda.

Konklusjon: Kjøp en venstreving. Ikke så dårlig som enkelte skal ha det til, men Nani er pdd ikke jevn nok i presasjonene til å bære byrden som førstevalg. Se for dere en Silva her... Når spillere som Fletcher og Gibson flyttes på kant, blir jeg bare skremt.

MH:

A. Valencia = Verdensklasse. Ekstremt undervurdert av mange, som jeg har presisert i hele sommer. Kanskje preaseason har fått øyene opp for enkelte. Blir en slager i United og kanskje allerede denne sesongen årets spiller. Er sammen med Vidic United beste pdd imo. Syk fyr, gled dere! Som kantspiller bedre enn Ronaldo, men har ikke måla, allsidigheten eller kreativiten til Ronaldo. Definitvt kjøpet som har reddet sommeren.

Nani = Se MV.

Konklusjon: Trengs ikke forsterkninger her. Bra!

MS:

Carrick = 2

Anderson = 2, har potensiale til verdensklasse.

Giggs = 1. Med stikkerne sine er han i perioder United beste sentrale midtbanespiller faktisk! Ikke like jevn som Carrick feks, men den eneste sammen med Anderson som har det lille ekstra.

Fletcher = 2, men blir neppe bedre enn han er nå. Ukreativ og sammen med Carrick blir ikke midtbanen god nok! En av disse to bør gå neste sommer, om man ikke finner seg i en benkrolle.

Hazza = 1, men er altfor for mye skadet. Kanskje PL beste DM i form, men problemet er at han aldri er frisk. Var meget viktig i sin første sesong, men har vært mer eller mindre borte siden da.

Scholes = Velger å ikke gi. Se G. neville. Matchvinner på en god dag og det motsatte ellers. Dessverre over the top.

Gibson = ST - Jeg har troa! Ikke vårt største talent dog. Fin backup i år, bør sendes på lån neste sesong.

Lajic [Januar] = ST, Uvisst. Regnes at de som har greie på det som et av verdens aller største talenter, men det er vanskelig å vurdere når man tar i bettrakning nivået han spiller i til dagelig.

Midtbane Konklusjon:

Mange mann og ingen verdensklassespillere... Syntes vi skal selge unna endel og kjøpe nytt. Feks ut med Fletcher, Hazza (om han ikke kommer tilbake og holder seg skadefri) og Scholes som etter alle solemerker legger opp etter sesongen. Inn med Sneijder, Silva ect. Dette er vår akilleshel!!!!!! Vi er middels+ her og ikke verdensklasse, med untak av enkeltkamper.

SS:

Rooney = Verdensklasse. Blir iår vår viktigste man.

Berbatov = Verdensklasse alll the way, men er ingen målgjører av rang! Fantastisk fotballspiller, men er han en fantastisk spiss? Ser ikke for med 20+ mål av Berba.

Owen = 2. Har ferdigheter United har manglet i form av gode løp og goalgetter evner. Er ofte for anonym og er for svak til å skape noe på egenhånd. Må mates...

Obertan = ST. Uvisst

Macheda = ST. Jeg er ikke noen fan.

Welbeck = ST. Jeg er usikker på Welly, kan han ta steget? Jeg foreslår utlån til en klubb hvor han garanteres mye spilletid.

Diouf [tidligst Januar]= T. Og da er jeg snill. Imo er han ikke talent verdig verken United eller PL.

Spiss konklusjon: Avhengig av hvor god Obertan er dette, men jeg antar han er reservemateriale enn så lenge. Syntes vi skal sende Welly på lån, glemme Diouf og matche Obertan forsiktig om han er ujevn og mangler nivået. Macheda kan vel spille i LC og ved skader ect, mens Rooney og Berbatov burde være førstevalget, med Owen som backup. Likevel føler jeg at vi trenger enn David Villa spiller for å være helt i verdenstoppen. Det er alltids skader og Rooney kan da spille kant i blant. Han er også en klasse kantspiller.

PDD. Meget godt fornøyd med troppen, middels fornøyd med 11\'eren.

Lenke til kommentar
Feks ut med Fletcher,

Sorry, men det skjer ikke. Etter min mening vår beste sentrale midtbanespiller i fjor. Om det er et svakhetstegn eller ikke får være en annen sak. :) Like fullt, å selge Fletcher er et steg i feil retning. Han er fortsatt ung i sentral midtbanespiller-sammenheng.

Ellers må jeg si meg enig i det meste annet. En matchvinner sentralt på midten er noe jeg har savnet lenge, men hvem vi da skal selge er jeg svært usikker på. Scholes og Giggs legger vel opp snart, så ikke helt utenkelig at vi kan handle inn en midtbanespiller uten å selge noen.

Edit: Velkommen tilbake forresten. :D

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Du er all velkomstkomitee jeg trenger Points!

Mitt innlegg blir vel uansett oppfattet som noe negativt, selv om jeg åpenbart mener det er spott-on. Denne sesongen tror jeg SAF har vært for gjerrig på overgangsvinduet til at United klarer å heve seg i Europa. PL stikker nok CFC av med. Liverpool havner langt bak...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Liverpool havner langt bak...

Når kommer dansen?

Samt veddet du ikke med Hewitt angående hvem nettet mest av Rooney-Torres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...