Raste Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg skal gå for Vidic i år på hjemmedrakta, bortedrakta vet jeg ikke enda hvem jeg tar båkpå Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har Giggs på hjemmedrakten og tenker jeg går for Valencia eller Evra på bortedrakten Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er overrasket over hvor lite folk som her som vurderer Berbatov, han er jo classy! Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Har han på tredjedrakten fra ifjor og jeg prøver å bare ha forskjellige på alle så.. Kunne godt hatt den kisen på alle men blir litt teit Endret 6. august 2009 av Berbastic Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Skal ha Owen på hjemmedrakten og Valencia på bortedrakten Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Eg ser ikke så stort problem med å ville ha Owen bakpå altså men....men mener ikke at ALLE skal like det. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Evra på bortedrakt trur eg det blir på meg. Nokon som veit korleis CL-trykket blir? Sølv eller standard kvitt? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fikk min nye hjemmedrakt med #25 Valencia for ett par dagersiden Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Eg ser ikke så stort problem med å ville ha Owen bakpå altså men....men mener ikke at ALLE skal like det. Ja ja, men etter Ronaldo's avgang visste jeg ikke hvem jeg skulle ha på drakten, så kom Owen og jeg falt rett for prestasjonene hans :!: og dette er vel andre gang jeg kjøper drakt, så ville ha Owen liksom Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Evra på bortedrakt trur eg det blir på meg. Nokon som veit korleis CL-trykket blir? Sølv eller standard kvitt? Du kan vel ta en titt Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jesus Kristus,har alle glemt the one and only "White Pele" Wayne Rooney? Når jeg forhåndsbestilte min drakt var han selvskreven Edit:Bad News Everyone Vidic mister serieåpningen. Er jo typisk at noe slikt skjer,bare for å safe at vi får en dårlig seriestart,nok en gang. Endret 7. august 2009 av Corey Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Reservekeeper, får håpe forsvarsrekka holder uten Vidic da... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Spørs om dere ikke får et lite baklengs eller to første runden, ja. Får satse på at angrepet deres scorer enda flere. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Bare å håpe på at Valencia fortsetter som på onsdag leif Endret 7. august 2009 av Ziuuung Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Mtp at vi møter Birmingham og Burnley ser jeg ikke den helt store krisen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Lagde en Valencia-avatar, men den gikk ikke helt sammen med brukernavnet mitt, så om noen vil bruke den feel free: Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det var da fælt så redde folk skulle være over at Foster skal stå. Han er jo fremtiden til United! Hvorfor skal ikke han kunne stå da?? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fordi jeg har sett han for lite til å være helt trygg Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Han har jo vist at han er en god keeper før. Og når Alex sier at han kommer til å bli Englands nye keeper snart, da er det bare å stole på gode gamle Sir Alex Ferguson Men nå skal det sies at det ikke er sikkert at det blir Foster som står da, men jeg håper på det Endret 7. august 2009 av krissttian Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fikk med meg minimalt med kamper ifjor. Men av det jeg har forstått så er Kuszczak sterke side refleksene hans og redninger på streken, mens han er svakere i feltarbeid osv...? Men hvordan er Foster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå