^fmj Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Håper at Foster aldri blir fast keeper. Trenger noen som er av et litt annet kaliber. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ettersom han aldri har fått prøve seg i en lengre periode for United vet vi rett og slett ikke hvor god han er, så det synes jeg var en merkelig ting å si. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jepp, faktisk enig. Man så hvor fantastisk god O'Shea var ifjor når han fikk spille en lengre periode. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Den britiske versjonen av frontcoveret til Fifa10 er lansert, Rooney i midten flankert av Walcott og Lampard. kilde Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hehe, Theo faktisk.Uansett deilig å se at det er bare PL-spillere der. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Rooney Hadde vært gøy å sett en annen på coveret enn bare Rooney, men også en herlig følelse å bli kvitt Ronaldinho Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Rooney må jo være der, han har killer fjes Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er det forskjellige versjoner fra land til land? siden du sier "den britiske versjonen"? Eller er det fra "region til region", eller hur? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er noen spill som får unike covere i enkelte land, f.eks. Pro Cycling Manager serien i Norge. Men spillet er det samme som "internasjonale versjoner", er bare coveret som er annerledes... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Mente egentlig cover, ikke versjon, ja. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Woow, coveret så skikkelig fett ut, Rooney ser skikkelig fin ut Endret 5. august 2009 av Lochan Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Woow, coveret så skikkelig fett ut, Rooney ser skikkelig fin ut wat? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Samme tenkte jeg Var kult cover. Likte at det bare var PL-spillere der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Foster/PIG skulle spille en omgang hver. De Laet starter på høyre Tosic tror jeg fikk med meg at skulle starte Rooney - Owen skulle få lov til å prøve seg sammen på topp. Men de har ikke sluppet resten av laget ennå, men det kommer vel Edit: Laget: Foster De Laet - Ferdinand - Evans - Evra Valencia - Carrick - Fletcher - Tosic Rooney - Owen Endret 5. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sitter å ser pre-game sendingen til MUTV på viasat sport akkurat nå ja. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Aaah, faen at jeg dro hjem fra hytta da, har jo Viasat Sport der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det skal bli veldig moro å høre hvilken mottagelse Owen får når han blir annonsert av speakeren. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er det på old trafford? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå