Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor fant du bilde av draktene banansplitt?

United skal jo ikke offentliggjøre drakta før 14.juli...

Og hvor fant du den første, som ikke var riktig...

6457569[/snapback]

Nr 1 var vel på et forum var det var forslag til hvordan den nye drakta ville bli.

Og her er den nye

http://www.unisport.dk/products.asp?search...=15&idItem=8709

6457856[/snapback]

kan noen gi en annen link? en til en sånn stygg dansk nettbutikk som ikke har noe med manu å gjøre..

Lenke til kommentar

Enig i at AIG-logoen er alt for stor. Men drakten var absolutt ikke stygg i mine øyne. Som Manx så liker jeg retro-stilen ganske godt.

Men den forrige var selvsagt mye finere.

Allikevel må jeg vel gå til innkjøp av drakten uansett hvordan den ser ut ettersom det er lenge siden jeg har kjøpt meg supportereffekter, og siden jeg sannsynligvis skal en tur til OT neste sesong :)

Lenke til kommentar
Enig i at AIG-logoen er alt for stor. Men drakten var absolutt ikke stygg i mine øyne. Som Manx så liker jeg retro-stilen ganske godt.

Men den forrige var selvsagt mye finere.

Allikevel må jeg vel gå til innkjøp av drakten uansett hvordan den ser ut ettersom det er lenge siden jeg har kjøpt meg supportereffekter, og siden jeg sannsynligvis skal en tur til OT neste sesong :)

6460313[/snapback]

..og pengene går rett i glazers lomme

Lenke til kommentar
Mener du at jeg skal la være å kjøpe effekter til favorittlaget mitt fordi de ender opp hos en eller annen feit amerikaner? Eller bare irriterer det deg?

6460705[/snapback]

Fordi de fleste supporterne er imot glazer men. Jaja. Du velger selv.

Lenke til kommentar

Jeg er også mot Glazer. For all del.

Men jeg har faktisk en viss tro på at Glazer-regimet ikke blir så forferdelig som alle andre tror, og jeg skal absolutt ikke begynne å heie på FC United of Manchester eller lignende pga. denne hendelsen.

Og så lenge jeg fortsatt er United-supporter vil jeg fortsette å vise min støtte til laget gjennom kjøp av supportermidler, uavhengig av hvem pengene går til.

Det at jeg kjøper den nye drakten viser (i mine øyne) på ingen måte at jeg støtter Glazer, men at jeg støtter laget mitt. Det er ihvertfall slik jeg ser på det...

Lenke til kommentar
Jeg er også mot Glazer. For all del.

Men jeg har faktisk en viss tro på at Glazer-regimet ikke blir så forferdelig som alle andre tror, og jeg skal absolutt ikke begynne å heie på FC United of Manchester eller lignende pga. denne hendelsen.

Og så lenge jeg fortsatt er United-supporter vil jeg fortsette å vise min støtte til laget gjennom kjøp av supportermidler, uavhengig av hvem pengene går til.

Det at jeg kjøper den nye drakten viser (i mine øyne) på ingen måte at jeg støtter Glazer, men at jeg støtter laget mitt. Det er ihvertfall slik jeg ser på det...

6461644[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig. :)

Etter at noen hadde rasert huset hans :yes:

6459802[/snapback]

Usj, det var jo litt ille da :dontgetit:

6463172[/snapback]

Haha. Den jævelen får som fortjent. Unnskyld meg hvis noen føler seg støtt, men det er det jeg synes best beskriver ham med et ord, det har jeg alltdig ment og det har kommer jeg alltid til å gjøre.

Lenke til kommentar
Hvordan kan unisport.dk ha bilde av drakten, når ikke engang hjemmesia til United har det? :hmm:

6461749[/snapback]

Fordi drakten prøves å holdes hemmelig. "Dessverre" har bilder av den lekket ut og unisport bruker dem.

6461973[/snapback]

Okei! Synd, hadde håpt at den nye drakta skulle være finere... Liker ikke helt den retrostilen, men er vel noe man blir vant med:)

Lenke til kommentar

Blei ikkje overbegeistra for drakta, men det kjem seg etterkvart tipper eg.

Ang. Ronaldo så håper eg han blir i United. Ifølge avstemming på united.no meiner 63% at han bør bli (av 10138 stemmer totalt), noko eg er fullstendig einig i.

Kunne fint fått prisen for VM's beste unge speler, viss han hadde hatt

litt meir i "toppen". Han har enndå mykje å lære seg.

All den negative omtalen han har fått vedrørende utvisningen til Rooney

er urettferdig etter mitt syn. Det med at han klager til dommer

er ikkje noko nytt. Er lite fair play, men han synder ikkje

meir enn andre på det området. Og han går ned litt lett ja, veldig dramatisk

til tider, men synes ikkje han er verdens verste på det heller.

Synes han har hatt ein fin læringskurve i United, blitt mykje bedre på

mange punkter og håper derfor han blir hos oss i lang tid.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Det ser ut som om hjemmesiden til United har fått en liten oppussing, ser bedre ut en den gamle hvis jeg får lov til å si det. Virker bedre i opera også, så nå slipper jeg å hoppe over til ie hver gang jeg skal inn der, er ikke alt som virker ennå det skal sies.

Le side...

Lenke til kommentar

Synes det er så latterlig at alle hater Ronaldo for det han gjorde i VM.

Var jo Rooney's egen feil. Og når han (Ronaldo) er i portugisisk landslagstrøye så tar han ikke noe mere hensyn til spillerne fordi de spiller i samme klubb. Der og da er de konkurrenter.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å kjempe for landet sitt, og på å være usportslig... Ronaldo var usportslig, og at han i tillegg gjør noe sånt mot en (lag)kamerat er forkastelig... Søplete oppførsel...

Nå ser det også ut til at Ruud's overgang til Real blir en realitet...

Juventus-kvartetten Buffon, Cannavaro, Zambrotta og Emerson skal også stå på Real Madrids ønskeliste. Manchester Uniteds Gabriel Heinze har også vært nevnt.

Jeg trodde jeg bare hatet ass'nal og chelski, men tror jaggu jeg hater real og jeg... møkkalag!

Lenke til kommentar
Det er forskjell på å kjempe for landet sitt, og på å være usportslig... Ronaldo var usportslig, og at han i tillegg gjør noe sånt mot en (lag)kamerat er forkastelig... Søplete oppførsel...

6490743[/snapback]

etter som sånn jeg har skjønt det så var det sånn at Rooney tråkket på en portugiser, men dommeren så det ikke, så Ronaldo ble irritert på Rooney, og Rooney dytter han ? Har jeg misforstått ? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...